
AutoΤρίτη Test Center: Cheap tires compared! Kyoto Japan KO720 vs Trazano ZuperEco Z-107. Which one brakes shorter? Which grips better in the wet?
Budget tire duel : Kyoto Japan KO720 vs Trazano ZuperEco Z-107.
Kyoto brakes 3 meters shorter on dry and wet roads.
Trazano handles better in the Elk Test/Moose Test, with speed at 66 km/h.
Both cost 65€ per tire , Wet Grip «B» and speed index 91V.
autotriti team
Οδηγός Αγοράς ανά Μάρκα : Ελαστικά, Επιδόσεις, Τιμές
Kyoto or Trazano? In the wet, one brakes, the other grips
AutoΤρίτη Test Center compares two affordable 205/55 R16 summer tires of the same category. Both cost around 65€ each, roughly 260€ for a set of four, excluding fitting). Moreover, they share the same load/speed index (91V) and the same Wet Grip «B» rating.
The first one is Kyoto Japan KO720, which AutoΤρίτη tested for the first time in the European region. Kyoto Japan KO720 has just entered the Greek market. The official importer is TENORA (which also distributes Toyo, Linglong and Lanvigator).
On the other side we find the Trazano ZuperEco Z-107 (a Chinese brand) imported by EMA (also bringing Continental, Kumho among others). In international tests, the same tire has also appeared under another brand name - Westlake.
We tested braking, dry and wet grip, also evaluating external noise, so you can decide which one best fits your car. The general conclusion is the following: Kyoto Japan KO720 brakes 3 meters shorter in all conditions, while Trazano ZuperEco Z-107 shows slightly better handling in the wet Elk Test.
10% quieter on the road: Kyoto Japan, with 2019 tech for Trazano
Kyoto Japan KO720 is claimed to be 10% quieter on the road, producing 70 dB of external noise compared to 71 dB for Trazano ZuperEco Z-107. KO720 is a brand-new design recently launched by the Japanese brand, while the ZuperEco is based on 2019 production technology.
Kyoto Japan stops 3 meters shorter (in all conditions)
Performance is what most buyers care about. In AutoΤρίτη Test Center's braking tests.
- Dry braking: Kyoto stopped at 37.3 m, versus 40.3 m for Trazano.
- Wet braking: Kyoto stopped at 44 m, versus 46.9 m for Trazano.
That means the KO720 achieves a 3-meter shorter stopping distance in both dry and wet conditions.
Trazano grips better in the wet (2 km/h advantage in the Elk Test)
The only area where Trazano had the advantage was in the wet Elk Test/Moose Test. The reference car avoided the obstacle at 66 km/h, compared to 64 km/h with the Kyoto Japan. On dry handling, however, Kyoto proved faster, with a +6 km/h advantage.
Μάρκα/Μοντέλο | Kyoto Japan KO720 | Trazano ZuperEco Z-107 | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Όχημα | Επιβατικό | Επιβατικό | ||||
Θερινό, 4 εποχών ή χειμερινό Εποχή
|
Θερινό | Θερινό | ||||
Διαστάσεις ελαστικού: Το 1ο νούμερο είναι το πλάτος του πέλματος σε χλστ., το 2ο το προφίλ (ύψος) του ελαστικού και το 3ο το μέγεθος της ζάντας σε ίντσες. Προφίλ κάτω από 45 θεωρείται μικρό, δηλαδή για σπορτίφ μοντέλα και πάνω από 60 μεγάλο, δηλαδή ενισχύεται η άνεση. Διάσταση
|
205/55 R16 | 205/55 R16 | ||||
Τιμή, ανά λάστιχο, χωρίς την τοποθέτηση.Τιμή μονάδας (€)
|
||||||
Χώρα κατασκευής | Κίνα | Κίνα | ||||
Οι τιμές των ελαστικών, αφορούν τις τιμές λιανικής (άνευ τοποθέτησης) και ενημερώνονται ΚΑΘΕ μήνα. | ||||||
Στοιχεία κατασκευαστή | ||||||
Οικονομία καυσίμου. Α σημαίνει χαμηλότερη αντίσταση κύλισης και χαμηλότερη κατανάλωση (μέχρι 6%). C: 3% k.o.k.Fuel (A έως Ε)
|
C | D | ||||
Κρατημα στο βρεγμένο. Α το καλύτερο.Wet (Α έως Ε)
|
B | B | ||||
Είναι ο εξωτερικός θόρυβος που παράγει ένα ελαστικό κατά την οδήγηση. Υπάρχουν 3 βαθμίδες. Βαθμός Α συνεπάγεται και ποιοτική κύλιση. Ο θόρυβος κύλισης του ελαστικού μετριέται σε ντεσιμπέλ (dB)Noise (dB)
|
70 | 71 | ||||
Δείκτης φορτίου είναι το μέγιστο φορτίο στο οποίο τα λάστιχα λειτουργούν σωστά. Το 94 αντιστοιχεί σε 670 κιλά ανά ελαστικό, το 96 αντιστοιχεί σε 710 κιλά ανά ελαστικό. Δείκτης ταχύτητας είναι η μέγιστη ταχύτητα που λειτουργεί χωρίς πρόβλημα το ελαστικό. Π.χ. το V αντιστοιχεί στα 240 χιλιόμετρα/ώραΔείκτης φορτίου - ταχύτητας
|
91V | 91V | ||||
Το μέγιστο βάρος αυτοκινήτου, για τα συγκεκριμένα λάστιχα, σε κιλάΜέγιστο φορτίου (kg)
|
2460 | 2460 | ||||
Η μέγιστη ταχύτητα για το συγκεκριμένο λάστιχοΜέγιστη ταχύτητα (χλμ/ώρα)
|
240 | 240 | ||||
Επιδόσεις - Μετρήσεις AutoΤρίτη Test Center | ||||||
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα στεγνό από 100 χλμ./ώρα (μ.)
|
37,3 Μέτρα | 40,3 Μέτρα | ||||
Είναι η απόσταση ακινητοποίησης σε μέτρα. Φρενάρισμα βρεγμένο από 100 χλμ./ώρα (μ.)
|
44 Μέτρα | 46,9 Μέτρα | ||||
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου.Κράτημα στο στεγνό (χλμ./ώρα)
|
76 Χλμ./ώρα | 70,9 Χλμ./ώρα | ||||
Με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να αποφευγεί ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου σε βρεγμένο δρόμο.Κράτημα στο βρεγμένο (χλμ./ώρα)
|
64 Χλμ./ώρα | 66 Χλμ./ώρα |