Οι 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, ο κομπρέσορας και το turbodiesel μοτέρ
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, ο κομπρέσορας και το turbodiesel μοτέρ

44.349 Επισκέψεις στο άρθρο

Κατά το πρώτο της λανσάρισμα στην αγορά, η C-Class ήταν διαθέσιμη σε τέσσερις επιλογές βενζίνης και σε τρεις diesel. H C 180 είχε ισχύ 122 ίππους, η C 200 136 άλογα και η C 220 150 PS. Η κορυφαία C 280 απέδιδε 193 άλογα χάρη στον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα της. Στο πετρέλαιο, η C 200 diesel με τα 75 άλογα ήταν η βασική επιλογή, ακολουθούμενη από την C 220 diesel των 95 ίππων και την C 250 diesel με τους 113 ίππους. Αξίζει να σημειώσουμε πως η Mercedes-Benz ήταν ο πρώτος κατασκευαστής στον κόσμο που εισήγαγε τεχνολογία τεσσάρων βαλβίδων ανά κύλινδρο για κινητήρες diesel.


Κατά την περίοδο παραγωγής από το 1993 έως το 2001, η C-Class έλαβε πολυάριθμες νέες τεχνολογίες και βελτιώσεις. Το 1995, για παράδειγμα, η C 230 Kompressor εξοπλίστηκε για μια ακόμη φορά με κομπρέσορα τύπου Roots με αποτέλεσμα να προσφέρει στον οδηγό σημαντικά υψηλότερη ροπή σε μεγάλο εύρος στροφών και άμεση απόκριση ισχύος. Επίσης, από την ανανέωση του μοντέλου του 1997 και μετά, οι C 240 και C 280 προσφέρθηκαν με νέους κινητήρες V6.

Η Mercedes-Benz προσέφερε επίσης έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα diesel. Η C 250 Turbodiesel ήταν το πρώτο επιβατικό αυτοκίνητο turbodiesel με τεχνολογία τεσσάρων βαλβίδων ανά κύλινδρο και ψύξη με intecooler. Tο 1997, η τεχνολογία common rail εισήλθε στην C-Class. Ο τετρακύλινδρος diesel στην C 220 CDI που προσέφερε 125 άλογα, όχι μόνο διέθετε την υψηλότερη ροπή στην κατηγορία κυβισμού του, αλλά έθεσε και πρότυπα στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων. Το 1998 προστέθηκε η C 200 CDI με 102 άλογα.

Σελίδα 1Mercedes C-Class W202: Το premium σεντάν όνειρο των Ελλήνων
Σελίδα 2Περισσότεροι χώροι, πιο ασφαλής και με 4 επίπεδα εξοπλισμού
Σελίδα 3Οι 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, ο κομπρέσορας και το turbodiesel μοτέρ
Σελίδα 4C 36 AMG: H πρώτη σύγχρονη Mercedes-AMG
Mercedes
KIA