ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο - Οδική συμπεριφορά

 Σχολιάστε 
26.115 Επισκέψεις στο άρθρο (9/5/2025)
Η ευχάριστη ισορροπία στις αντιδράσεις του smart #3 BRABUS δεν είναι συνηθισμένη σε ηλεκτρικά, όπως και η συνολική οδηγική αίσθηση που δεν αμβλύνεται από τα ηλεκτρονικά, που θα επέμβουν όταν και όσο π
2 Φωτογραφίες »

Η ευχάριστη ισορροπία στις αντιδράσεις του smart #3 BRABUS δεν είναι συνηθισμένη σε ηλεκτρικά, όπως και η συνολική οδηγική αίσθηση που δεν αμβλύνεται από τα ηλεκτρονικά, που θα επέμβουν όταν και όσο πρέπει.

Ρεκόρ Elk Test στα ηλεκτρικά για το Audi Q4 SB e-tron 45, εντυπωσιακή πρόσφυση το 4κίνητο smart #3 BRABUS


Ακόμα και πάνω από το όριο δεν νιώθεις πως το Audi Q4 θα ξεκολλήσει απότομα, με τον έλεγχο των αντιδράσεων να είναι εξαιρετικός, για τόσο μεγάλο βάρος ο έλεγχος των αντιδράσεων ήταν εξαιρετικός.
2 Φωτογραφίες »

Ακόμα και πάνω από το όριο δεν νιώθεις πως το Audi Q4 θα ξεκολλήσει απότομα, με τον έλεγχο των αντιδράσεων να είναι εξαιρετικός, για τόσο μεγάλο βάρος ο έλεγχος των αντιδράσεων ήταν εξαιρετικός.

Οδηγώντας τα δύο ηλεκτρικά SUV του συγκριτικού μας η γενικότερη αίσθηση ξεφεύγει κατά πολύ από τον γενικότερο κανόνα. Διότι μιλάμε για δύο μοντέλα που, τηρουμένων των χαρακτηριστικών τους, μπορούν και... στρίβουν. Αποτελεσματικά και με ασφάλεια. Για το Audi Q4 SB e-tron 45 υπάρχει το κριτήριο της δοκιμασίας αποφυγής κινδύνου (Elk Test). Εκεί, το SUV της Audi σημείωσε επίδοση που θυμίζει βενζινοκίνητο (76,4 χλμ./ώρα) και είναι η κορυφαία από κάθε άλλο ηλεκτρικό μοντέλο που έχει αξιολογήσει. Στη συγκεκριμένη ταχύτητα, η συμπεριφορά του ηλεκτρικού Q4 e-tron ήταν απόλυτα ασφαλής, με διακριτική λειτουργία του ESP και πολύ σωστή διαχείριση από τα ελαστικά (Bridgestone Turanza ECO). To μυστικό κρύβεται στο ότι είναι πισωκίνητο και με πίσω τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα. Αρα το περισσότερο βάρος είναι πίσω και έτσι η συνολική κατανομή δεν επηρεάζει την κατευθυντικότητα μέσα στη διαδικασία.
 
Για το smart #3 BRABUS, το ως τώρα feedback προέρχεται από τη δοκιμή του μοντέλου, από την οποία το πρόσημο είναι κάτι παραπάνω από θετικό. Μην ξεχνάμε πως πρόκειται για 4κίνητο μοντέλο, που σε συνδυασμό με τα μεγάλα μετατρόχια εξασφαλίζει εντυπωσιακή πρόσφυση. Στην έκδοση BRABUS, άλλωστε, ο πίσω ηλεκτροκινητήρας είναι ισχυρότερος από τον εμπρός (έως 40%-60% εμπρός-πίσω κατανομή), προσφέροντας τζούρες fun to drive με ελαφριά υποστροφή. Όλα αυτά δίχως να επηρεάζεται η ποιότητα κύλισης που κινείται σε υψηλά επίπεδα, μολονότι η ανάρτηση έχει (αναπόφευκτα) πιο σφιχτή ρύθμιση.

Σελίδα 1smart #3 BRABUS με +140 άλογα ή Audi Q4 Sportback e-tron 45 κι ας είναι 1,5 χιλιάρικο ακριβότερο;
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 3Επιδόσεις, Αυτονομία & Φόρτιση
Σελίδα 4Στο δρόμο - Οδική συμπεριφορά
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
Autotriti.gr