Σε καλή άσφαλτο και οδηγώντας το Audi Q4 SB e-tron 45 δεν μπορεί παρά να μείνεις εντυπωσιασμένος από την ησυχία που επικρατεί στην καμπίνα, την ποιότητα στην κύλιση και το χαμηλό αεροδυναμικό θόρυβο (65,4 dB στα 120 χλμ./ώρα).
4κίνητο με 428 άλογα & καλύτερες επιδόσεις το smart, 286 ίππους το πισωκίνητο Audi Q4 e-tron 45
Οι σημαντικές διαφορές σε κινητήριο σύνολο, χωρητικότητα μπαταρίας αλλά και μετάδοση κίνησης αναμενόμενα οδηγούν σε διαφορετικά αποτελέσματα μετρήσεων στο AutoΤρίτη Test Center. Πιο ισχυρό, με 140 άλογα παραπάνω είναι το smart #3 BRABUS, το οποίο άλλωστε έχει 2 ηλεκτροκινητήρες (4κίνητο, γαρ). Η συνδυαστική τους ιπποδύναμη είναι στα 428 άλογα και 543 Nm ροπής (156 ίππων μπροστά και 272 ίππων πίσω), όταν η συνολική ισχύς του πισωκίνητου Audi Q4 SB e-tron 45 είναι στα 286 PS (544 νιουτόμετρα η ροπή).
Η παραπάνω απόσταση αποτυπώνεται και στον τομέα των επιδόσεων. Μπορεί στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις (ρεπρίζ) το μισό δευτερόλεπτο να μην θεωρείται «κράχτης», όμως στο 0-100 χλμ./ώρα το smart #3 BRABUS κερδίζει κατά κράτος. Επιλέγοντας το πρόγραμμα BRABUS (Eco, Comfort και Sport τα υπόλοιπα) και το rocket launch το κορυφαίο #3 επιταχύνει εκρηκτικά σε μόλις 4,1 δευτερόλεπτα, με καλοδεχούμενο φυσικά και τον τεχνητό ήχο που το συνοδεύει. Ο αντίστοιχος χρόνος για το Audi Q4 SB e-tron 45 είναι στα 6,4 δλ..
Διπλάσιος χρόνος φόρτισης & 85 χλμ. παραπάνω πραγματική αυτονομία για το Audi
Από την άλλη πλευρά, το Audi Q4 κερδίζει την μάχη της αυτονομίας αξιοποιώντας την μεγάλη μπαταρία του (συνολική χωρητικότητα 77 kWh). Σε μεικτές περιστάσεις οδήγησης το Q4 SB e-tron 45 κάνει 415 χλμ., νούμερο που στο ταξίδι και τα 120 χλμ./ώρα πλησιάζει τα 350 χλμ,. Στην περίπτωση του smart #3 BRABUS πηγή ενέργειας είναι μία μπαταρία τεχνολογίας με 66 κιλοβατώρες, δίνει αυτονομία 330 και 280 χλμ., αντίστοιχα. Βέβαια, το smart #3 BRABUS φορτίζει στο μισό χρόνο σε σχέση με το Audi, καθώς έχει στάνταρ On-Board Charger 22 kW (10% έως 80% σε λιγότερο από 3 ώρες).