Πώς λειτουργεί

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/1/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/1/2006
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Νέος μπιλιοφόρος GKN
Μια ριζοσπαστική τεχνολογία στον τομέα των ημιαξονίων, η οποία βρίσκει εφαρμογή στην κατασκευή μπιλιοφόρων, αναμένεται να κατακλύσει την παγκόσμια αγορά, μέσα στα επόμενα έτη.
Την πρώτη σημαντική αλλαγή στην τεχνολογία των μπιλιοφόρων, μετά από 70 ολόκληρα χρόνια, παρουσίασε η βρετανική εταιρεία GKN. Η καινούρια αυτή δομή επιτρέπει τη σημαντική μείωση του κύκλου στροφής, ενώ, παράλληλα, βελτιώνει την οδική συμπεριφορά και την ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου. Η παραγωγικότητα της εταιρείας σήμερα ανέρχεται σε 95.000.000 τεμάχια ανά έτος και, δεδομένου ότι, σε ένα αυτοκίνητο ή ελαφρύ φορτηγό μπορεί να χρησιμοποιούνται από 4 έως και 12 μπιλιοφόροι, η GKN αποσκοπεί σε συνεργασία με τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες. Τα νέα υλικά και η εναλλακτική δομή, σε σχέση με τους ήδη υπάρχοντες μπιλιοφόρους, προσφέρουν μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, μείωση του συνολικού βάρους και αύξηση της αποδοτικότητας.χάρη στο καλύτερο ζύγισμα και στη μείωση των τριβών.
HOT SPOT:
Συνδυάζοντας τις δύο καινοτόμες ευρεσιτεχνίες της, "countertrack" και "crosstrack", η GKN κατάφερε να βελτιώσει τους μπιλιοφόρους σε δύο πολύ σημαντικούς τομείς. Πιο αναλυτικά, με την τεχνολογία "countertrack", η οποία ενσωματώνει πλέον 8 μπίλιες αντί για 6 στο εσωτερικό του μπιλιοφόρου, επιτυγχάνει μεγαλύτερη γωνία των τροχών, μειώνοντας έτσι τον κύκλο στροφής ενός αυτοκινήτου κατά 1 τουλάχιστον μέτρο, ενώ στα τετρακίνητα οχήματα αυξάνεται σημαντικά και η δυνατότητα άρθρωσης. Η τεχνολογία "crosstrack", από την άλλη, χρησιμοποιεί εναλλάξ κάθετες και διαγώνιες αυλακώσεις στο εσωτερικό τμήμα της πλήμνης, επιτυγχάνοντας καλύτερο ζύγισμα και μείωση του παραγόμενου θορύβου.