Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/7/2008
TEST
Citroen C5 2,0
Πιο ανταγωνιστικό
Διαβάστηκε από 7522 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/7/2008
Το κύριο στοιχείο που χαρακτηρίζει το νέο C5 στο δρόμο, είναι η κορυφαία άνεση που προσφέρει
Η έκδοση με το 2λιτρο βενζινοκινητήρα του Citroen C5 καθιστά πιο ανταγωνιστικό το αυτοκίνητο στην κατηγορία των μεσαίων sedan, προσφέροντας πιο πρέπουσες επιδόσεις στη βαριά γαλλική μπερλίνα.
Tο Citroen C5 προσφέρεται στη χώρα μας με βασικό βενζινοκινητήρα το 1.800άρη των 127 ονομαστικών ίππων. Στην γκάμα όμως υπάρχει και ο γνωστός 2λιτρος των 143 ίππων του PSA Peugeot-Citroen Group, ο οποίος αποδεικνύεται και η καλύτερη επιλογή μεταξύ των δύο μοτέρ. Και αυτό συμβαίνει όχι τόσο επειδή διακρίνεται τόσο για τις γρήγορες επιδόσεις και τη μεγάλη του ισχύ, αλλά γιατί στην πράξη καταφέρνει να κινήσει με περισσότερη άνεση το βαρύ γαλλικό μεσαίο sedan, χωρίς να "ζορίζεται" και να επιβαρύνει σημαντικά την κατανάλωση. Κοιτώντας τα νούμερα των μετρήσεων, αυτό επιβεβαιώνεται και στην πράξη, εκεί όπου οι επιδόσεις ικανοποιούν, ειδικά στον τομέα των ρεπρίζ, όπου το αυτοκίνητο εμφανίζει αισθητή διαφορά σε σχέση το 1,8. Γεγονός είναι πάντως, ότι το C5, λόγω του αυξημένου του βάρους, χρειαζόταν ένα ακόμη πιο ισχυρό μοτέρ, το οποίο θα το καθιστούσε σαφώς πιο ολοκληρωμένο. Όσον αφορά, τέλος, στο κιβώτιο, αυτό έχει σωστή κλιμάκωση, χωρίς να είναι υπερβολικά μακρύ, ο επιλογέας όμως δεν προσφέρει πολύ καλή αίσθηση κατά το "κούμπωμα" των σχέσεων.
Σε σχέση με το C5 1,8, το C5 2,0…
… είναι πιο γρήγορο κατά 1,4 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα
… είναι πιο γρήγορο κατά 1,7 δλ. στα 60-100 χλμ./ώρα με 4η
… είναι πιο γρήγορο κατά 4,2 δλ. στα 80-120 χλμ./ώρα με 5η
…σταματάει από τα 100 χλμ./ώρα σε 0,2 μέτρα λιγότερα
… καταναλώνει 0,5 λτ. καυσίμου περισσότερα ανά 100 χλμ. μεικτής διαδρομής
Ταιριάζει καλύτερα στο χαρακτήρα του C5 το 2λιτρο μοτέρ από το βασικό 1,8, χωρίς όμως και αυτό να είσαι σε θέσει να δώσει στο αυτοκίνητο πολύ καλές επιδόσεις.

 
 Citroen C5 2,0
Οδική συμπεριφορά - Άνεση
Εσωτερικό - Χώροι