ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/5/2011
Αυτοματοποιημένη οδήγηση Automated Driving
Αυτοματοποιημένη οδήγηση Automated Driving της Mercedes
Αυτοματοποιημένη εξέλιξη
Διαβάστηκε από 934 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/5/2011
Η Mercedes χαράζει νέους δρόμους χρησιμοποιώντας μία ξεχωριστή μέθοδο με την οποία μπορεί να έχει άριστα αποτελέσματα κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης των συστημάτων των αυτοκινήτων της.
Η Mercedes χαράζει νέους δρόμους χρησιμοποιώντας μία ξεχωριστή μέθοδο με την οποία μπορεί να έχει άριστα αποτελέσματα κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης των συστημάτων των αυτοκινήτων της.
Η μέθοδος αυτή ονομάζεται Automated Driving και χρησιμοποιεί την τελευταία τεχνολογία της αυτοματοποιημένης οδήγησης παρουσιάζοντας εκπληκτικά αποτελέσματα όσον αφορά στην ακρίβεια των χειρισμών κατά την επανάληψη των δοκιμών.
Πρόκειται για μία αυτοματοποιημένη πορεία ή διαδικασία που μεταφέρεται με ασύρματο δίκτυο στο αυτοκίνητο από το σημείο ελέγχου και με τη χρήση υπερ-ακριβούς συστήματος GPS και ενός υπολογιστή ελέγχονται το σύστημα διεύθυνσης, το σύστημα πέδησης και το πεντάλ του γκαζιού, με αποτέλεσμα το όχημα να πραγματοποιεί τη δοκιμασία με ακρίβεια +/- 2 εκατοστών θέσης και +/- 3 εκατοστών για το φρενάρισμα. Για να εξοπλιστεί ένα αυτοκίνητο παραγωγής με ένα τέτοιο "πακέτο" συστημάτων, χρειάζεται μόλις 4 ώρες ώστε να πραγματοποιήσει δοκιμές αυτοματοποιημένης οδήγησης.
Η Mercedes χαράζει νέους δρόμους χρησιμοποιώντας μία ξεχωριστή μέθοδο με την οποία μπορεί να έχει άριστα αποτελέσματα κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης των συστημάτων των αυτοκινήτων της.

Διασταύρωση οχημάτων
Σε αυτή τη διαδικασία, παρακολουθούμε μία E-Class και μία S-Class να διασταυρώνονται με ακρίβεια μερικών εκατοστών, για να δοκιμαστεί το σύστημα ενεργού cruise control (Distronic). Τέτοια ακρίβεια στην επαναληψιμότητα δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί, αν στο κάθισμα του οδηγού των δύο μοντέλων υπήρχε άνθρωπος.
Η Mercedes χαράζει νέους δρόμους χρησιμοποιώντας μία ξεχωριστή μέθοδο με την οποία μπορεί να έχει άριστα αποτελέσματα κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης των συστημάτων των αυτοκινήτων της.

Φρενάρισμα
Στη διαδικασία φρεναρίσματος, το αυτοκίνητο των δοκιμών έχει τη δυνατότητα να φρενάρει με ακρίβεια +/- 3 εκατοστών από το εμπόδιο, όσες φορές και αν επαναλάβει τη δοκιμή αυτή. Βέβαια, όπως είναι κατανοητό, αυτή η διαδικασία είναι αδύνατο να επιτευχθεί για πάνω από μία φορά με την ακρίβεια αυτή, αν το αυτοκίνητο το χειρίζεται άνθρωπος.
Η Mercedes χαράζει νέους δρόμους χρησιμοποιώντας μία ξεχωριστή μέθοδο με την οποία μπορεί να έχει άριστα αποτελέσματα κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης των συστημάτων των αυτοκινήτων της.
Άλμα σε ράμπα
Αυτή η δοκιμασία γίνεται έτσι, ώστε να εξελιχθεί το σύστημα των αερόσακων του οχήματος, με σκοπό να μην ενεργοποιηθούν σε περίπτωση που δεν είναι απαραίτητο. Αυτή η δοκιμή μπορεί να γίνει άπειρες φορές, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού κάποιου δοκιμαστή της Mercedes.
Η Mercedes χαράζει νέους δρόμους χρησιμοποιώντας μία ξεχωριστή μέθοδο με την οποία μπορεί να έχει άριστα αποτελέσματα κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης των συστημάτων των αυτοκινήτων της.
Σλάλομ
Διαδικασία σλάλομ με 100% επαναληψιμότητα και ακρίβεια εκατοστού κανένας οδηγός δεν θα μπορούσε να καταφέρει. Η τεχνολογία Automated Driving της Mercedes τα καταφέρνει με ευκολία χωρίς μάλιστα να κινδυνεύει κανείς!