Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Από ποια χρονιά και πίσω θεωρείς ένα αυτοκίνητο παλιό;
Ποιό αυτοκίνητο σου άλλαξε τη ζωή;
Και όταν μείνεις από «ρεύμα» πώς θα πας να «φέρεις»;
Μικροζημιές στο αμάξι σου: Σκοπεύεις ποτέ να τις «μαζέψεις»;
Τι είχε το παλιό σου αμάξι που δεν έχει το καινούργιο και σου λείπει;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Best seller: λόγος να το αγοράσεις ή λόγος να το αποφύγεις;
Διαβάστηκε από 2905 αναγνώστες

Πως βλέπεις την καλή εμπορική πορεία ενός αυτοκινήτου; Είναι λόγος για να σε κερδίσει ή μήπως είναι λόγος για να σε κάνει να πάρεις κάτι άλλο; Πως βλέπεις την καλή εμπορική πορεία ενός αυτοκινήτου; Είναι λόγος για να σε κερδίσει ή μήπως είναι λόγος για να σε κάνει να πάρεις κάτι άλλο; Το «απόλυτο best seller» είναι ο τίτλος που θέλουν όλες οι μάρκες να έχουν τα μοντέλα τους. Όχι μόνο γιατί προφανώς σημαίνει ότι πουλάνει πολύ, αλλά γιατί με αυτόν τον τίτλο θα πουλήσουν περισσότερο. Εσύ, θα αγοράσεις το «best seller»;
 
Το πως προσεγγίζει ένας υποψήφιος αγοραστής ένα μοντέλο είναι προσωπική υπόθεση. Μια οπτική λέει πως όπως δεν θα έμπαινες να φας σε ένα εστιατόριο που είναι άδειο, έτσι και δεν θα αγόραζες και ένα αυτοκίνητο που δεν αγοράζει κανείς.
 
Η λογική αυτή λέει πως εμπιστεύεσαι το κριτήριο των άλλων. Πως δηλαδή εμπιστεύεσαι ότι αφού κανείς άλλος δεν το έχει πάρει, το πιθανότερο είναι το μοντέλο αυτό να μην είναι πολύ καλό. Πέραν της πλάκας με τη Ferrari που ρωτάει ο οδηγός του αυτοκινήτου δίπλα «φιλαράκι είναι καλό αυτό, γιατί δεν βλέπω να κυκλοφορούν πολλά», στα μοντέλα του ανταγωνισμού που δεν φαίνονται στο δρόμο, υπάρχει μια «σκιά». Γιατί δεν τα αγοράζει κανείς;
 
Με την ίδια λογική λοιπόν εμπιστεύεσαι και αυτούς που προτιμούν σε μεγάλο αριθμό ένα συγκεκριμένο μοντέλο. Για να το αγοράζουν όλοι, πρέπει να είναι καλό. Και έτσι το σύνδρομο του «best seller» ενισχύει ακόμη περισσότερο το φαινόμενο του «best seller». Δηλαδή όσο πιο πολύ πουλάει ένα μοντέλο και φαίνεται στο δρόμο, τόσο πιο πολλοί θέλουν να το αγοράσουν.
 
Αυτό βέβαια έχει να κάνει και με τη δύναμη της συνήθειας. Σκέψου ένα τραγούδι που άκουσες στο ραδιόφωνο και δεν σου άρεσε. Τουλάχιστον δε σου άρεσε την πρώτη φορά. Μετά από 200 φορές που έπαιξε όμως, έφτασες να το δυναμώνεις και να τραγουδάς από πάνω. Τα «best seller» έχουν και αυτό με το μέρος τους.
 
Δεν είναι τυχαίο λοιπόν το πόσο διαφημίζουν οι μάρκες την καλή εμπορική πορεία των μοντέλων τους. Όμως υπάρχει και ο αντίλογος. Γιατί παρότι πολλοί θα πάνε καρφί για το «best seller» επειδή είναι το «best seller», κάποια άλλοι θα το αποφύγουν ακριβώς για τον ίδιο λόγο.
 
Για σκέψου να παρκάρεις στο δρόμο, και να είναι σα να έχεις επιστρέψει αυτοκίνητο σε μάντρα μεταχειρισμένων. Όλα ίδια. Αν μάλιστα πας και για το πιο δημοφιλές (και άρα ετοιμοπαράδοτο) χρώμα, θα πρέπει να γράψεις το όνομά σου πάνω του για να το ξεχωρίζεις.
 
Στον αντίποδα λοιπόν, το «best seller» θα χάσει αυτούς που θέλουν το διαφορετικό. Αυτό που ξεχωρίζει από τα άλλα, που το έχουν μόνο αυτοί και κανείς άλλος στο τετράγωνο.
 
Εσύ τι είδος αγοραστή είσαι; Είναι το «best seller» κράχτης που δεν μπορείς να αντισταθείς; Ή είναι λόγος να το αποφύγεις και να πάρεις κάτι άλλο;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...