|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Non-Paper |
![]() | |||||
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | |||||
![]() | |||||
![]() | |||||
περισσότερα » | |||||
![]() | |||||
![]() |
|||||
![]() | |||||
Διαβάστηκε από 4297 αναγνώστες | |||||
![]() Στο νέο πρόγραμμα για το μέλλον της μάρκας δεν υπάρχει αναφορά νέου μοντέλου. Ο Musk θέλει να κάνει την Tesla μάρκα παραγωγής ρομποταξί και ρομπότ, όχι αυτοκινήτων. Υπόσχεση ενός τρισεκατομμυρίου για να πετύχει τους στόχους της ο Musk. Εκτός από το Cybetruck, εδώ και 5 χρόνια δεν υπάρχει νέο TeslaΑν δεν το έχεις προσέξει, το τελευταίο αυτοκίνητο που λανσάρισε η Tesla ήταν το Model Y το 2020. Εκτός και αν μετράς τα facelift ως λανσάρισμα, οπότε το 3 είχε δύο, ένα το 2021 και ένα το 2023. Όμως νέο μοντέλο κανένα. Και αυτό φαίνεται αφού η γκάμα της είναι η ίδια από το 2020, κάτι που δεν ισχύει για κανέναν άλλο κατασκευαστή, εκτός ίσως από την Jaguar που βρίσκεται σε φάση «παλιγγενεσίας» ή μπορεί και να κλείνει, θα δείξει. Οι φήμες που ήθελαν ένα φθηνότερο Tesla κάτω από 25.000 ευρώ ξεκαθαρίστηκαν όταν δια στόματος Elon Musk, μια τέτοια πιθανότητα αποκλείστηκε.Στο νέο πρόγραμμα για το μέλλον της μάρκας δεν υπάρχει αναφορά νέου μοντέλουΗ Tesla έχει μέχρι στιγμής εκδώσει τέσσερα προγράμματα για το μέλλον, με το πιο πρόσφατο τον προηγούμενο μήνα. Και σε αυτό το πρόγραμμα με τίτλο «Master Plan 4» δεν υπάρχει καμία αναφορά για νέα μοντέλα. Ούτε μία. Όχι μόνο αυτό, δεν υπάρχει καν συζήτηση για το μέλλον της μάρκας ως κατασκευαστής αυτοκινήτων. Αλήθεια είναι πως το κείμενο αυτό είναι λίγο ασαφές ως προς το τι θέλει να κάνει η μάρκα, όμως η Tesla έχει μέχρι στιγμής ακολουθήσει σε κάθε λεπτομέρεια τα προηγούμενα τρία προγράμματά της, και στο τρίτο, έλεγε ξεκάθαρα τόσο για το Model Y όσο και το Cybertruck, που έγιναν και πραγματικότητα.Ο Musk θέλει να κάνει την Tesla μάρκα παραγωγής ρομποταξί, όχι αυτοκινήτωνΣτη θέση των αυτοκινήτων, το όραμα της Tesla για το μέλλον έχει βάλει τα ρομποταξί. Η Tesla ήδη έχει ρομποταξί στο Ώστιν του Τέξας και στο Σαν Φρανσίσκο, όμως την κούρσα αυτή φαίνεται να κερδίζει η Google με την υπηρεσία Weymo που λειτουργεί σε δεκάδες πόλεις. Είναι όμως ξεκάθαρο πως η Tesla θέλει να παραμείνει στους τομείς ενέργειας, και να παρέχει μπαταρίες σε άλλες μάρκες, ρομποταξί, και οικιακά ρομπότ. Για αυτοκίνητα, είπαμε, ούτε κουβέντα.Υπόσχεση ενός τρισεκατομμυρίου για να πετύχει τους στόχους της ο MuskΤην ίδια στιγμή το διοικητικό συμβούλιο της Tesla υποσχέθηκε στον Musk αμοιβή ενός τρισεκατομμυρίου (δεν είναι τυπογραφικό, μιλάμε για τρισεκατομμύριο, ένα εκατομμύριο εκατομμύρια για να το χορτάσει η γλώσσα μας) για να φέρει εις πέρας το νέο πρόγραμμα. Να βάλει από ένα ρομπότ σε κάθε σπίτι, μια μπαταρία σε κάθε αυτοκίνητο και κτηριακή μονάδα, και να γεμίσει τους δρόμους με αυτόνομα ρομποταξί. Η Tesla φαίνεται να θέλει να σταματήσει να παράγει και να πουλάει ΙΧ αυτοκίνητα. Δεν το λέει, όμως πουθενά δεν φαίνεται να λέει κάτι για παραγωγή αυτοκινήτων και στο παρελθόν έχει πάντα κάνει ό,τι λέει το πρόγραμμά της.Εσύ τι λες; Είναι δυνατόν η Tesla να τα «παρατήσει» και να σταματήσει να παράγει αυτοκίνητα; Δεν θα είναι κρίμα; Ή μήπως δεν θα σου λείψουν; Τι λες; Γίνονται αυτά; |
|||||
Σχολιάστε την είδηση | |||||
![]() | |||||
|
autotriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Κώστας Καπογιάννης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.