|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Non-Paper |
![]() | |||||
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | |||||
![]() | |||||
![]() | |||||
περισσότερα » | |||||
![]() | |||||
![]() |
|||||
![]() | |||||
Διαβάστηκε από 2784 αναγνώστες | |||||
![]() Η iΧ3 παρουσιάστηκε με την γρίλια της BMW να αποκτά το κανονικό της μέγεθος. Οι πειραματισμοί με την γρίλια της BMW εξάντλησαν την υπομονή των φίλων της μάρκας. Ο νέος αρχισχεδιαστής της BMW πιστεύει στην παράδοση και τις λιτές γραμμές. Οι πρώτες εικόνες της ερχόμενης Neue Klasse 3αρας δείχνουν μια μάσκα χωρίς τη γρίλιαΑν οι «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες και ψηφιακές αναπαραγωγές της επερχόμενης 3άρας αποδειχθούν σωστές, τότε πάμε για πραγματικά μια νέα εποχή. Η Neue Klasse κάνει reset σε όλους τους τομείς της BMW και κυρίως στη σχεδίαση, οπότε τίποτα δεν αποκλείεται. Στην πρωτότυπη έκδοση η διπλή γρίλια έχει ανοίξει απ'άκρη σ'άκρη και έχει γίνει ολόκληρη μάσκα, χωρίς να μοιάζει σε τίποτα με τα δύο νεφρά ή την καρδιά όπως λέγεται συχνά που ξέρουμε εδώ και δεκαετίες σε όλες τις BMW.Η iΧ3 παρουσιάστηκε με την γρίλια της BMW να αποκτά το κανονικό της μέγεθοςΤην ίδια στιγμή βέβαια η iX3 που είναι πλέον μοντέλο παραγωγής και το πρώτο αυτοκίνητο κάτω από την ομπρέλα Neue Klasse, έχει μια κλασσικότατη διπλή γρίλια. Δηλαδή όχι μόνο η BMW δεν την εξαφάνισε αλλά την επανέφερε όπως την ξέραμε την δεκαετία του 80 και 90. Μαζεμένη στο κέντρο της μάσκας, και ας είναι λίγο μεγαλύτερη, λίγο πιο γωνιώδης και λίγο πιο… φωτιζόμενη. Η ουσία είναι πως η διπλή γρίλια είναι πάλι σχεδιαστικό στοιχείο στη μάσκα και όχι η ίδια η μάσκα, όπως είχε γίνει τα τελευταία χρόνια.Οι πειραματισμοί με την γρίλια της BMW εξάντλησαν την υπομονή των φίλων της μάρκαςΚαι τα τελευταία χρόνια η κατάσταση είχε φτάσει στο απροχώρητο. Ήδη μετά την κλασσική Ε30 και από την Ε36 και μετά η διπλή γρίλια ήταν από φανάρι σε φανάρι. Κάτι που συνέχισε να εξελίσσεται μέχρι και την τρέχουσα G20, που όμως καθώς τα αυτοκίνητα μεγάλωναν, έτσι μεγάλωνε και η απόσταση από φανάρι σε φανάρι εμπρός, και η μάσκα άπλωνε και πήγαινε. Εκεί που το πράγμα κυριολεκτικά ξεχείλωσε είναι στην Σειρα 4 (G26), στα μεγάλα SUV όπως την X7, και τελικά στην 7άρα (G70) που εκτός απ'άκρη σε άκρη, φτάνει και από πάνω μέχρι κάτω.Ο νέος αρχισχεδιαστής της BMW πιστεύει στην παράδοση και τις λιτές γραμμέςΤα σχεδιαστικά ηνία της BMW αυτή τη στιγμή τα κρατάει ο Αυστριακός Μαξ Μισόνι. Έχοντας σχεδιάσει τη γκάμα της Polestar, μιας μάρκας χωρίς προηγούμενη παράδοση, ο Μισόνι έχει δηλώσει πως θέλει να αντλήσει από την ιστορία της BMW για το μέλλον. Την ίδια στιγμή, η λιτή σχεδίαση που έχει επιδείξει στα μοντέλα της Polestar, με καθαρές γραμμές και έμφαση στις αναλογίες, είναι το στοιχείο που θέλει να βάλει και στην BMW. Με την ελευθερία στις αναλογίες που προσδίδει η ηλεκτροκίνηση, ο Μισόνι θέλει να ξανακάνει την BMW λιτή, αρμονική και όμορφη. Τουλάχιστον τα σεντάν μοντέλα τα οποία και ηγείται. Και η Neue Klasse είναι η ευκαιρία, αφού όπως λέει «κανένα θρυλικό μοντέλο δεν δημιουργήθηκε ως εξέλιξη κάποιου σχεδίου, αλλά ως ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο». Για να δούμε.Εσύ τι λες, γίνεται BMW χωρίς διπλή γρίλια; Ή μήπως είναι ευκαιρία η Neue Klasse να δοκιμάσει και κάτι νέο, ριζοσπαστικό; |
|||||
Σχολιάστε την είδηση | |||||
![]() | |||||
|
autotriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Κώστας Καπογιάννης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.