4 φωτογραφίες »

Η BMW X1 έχει πιο οδηγοκεντρική προσέγγιση, όμως η ανάρτησή της «κουράζει» στην καθημερινότητα.

Στο δρόμο: Εντός X1, εκτός XC40, Kuga παντού

166.433 Επισκέψεις στο άρθρο (11/7/2020)

Tα 3 SUV της δοκιμής είναι προσθιοκίνητα και έχουν ίδια αρχιτεκτονική ανάρτησης. Και τα τρία είναι ευχάριστα οδηγικά και ασφαλή, προσεγγίζοντας ωστόσο την ευχαρίστηση με διαφορετικό τρόπο. 

Αρχικά η BMW X1 από τα πρώτα κι όλας μέτρα εμφανίζει το σπορτίφ οδηγικό της προφίλ. Είναι η πιο σφιχτή σε ρύθμιση ανάρτησης πρόταση μεταξύ των τριών και εμφανώς πιο σπορ εστιασμένη, ωστόσο αυτό συνεπάγεται αποκλειστικά καλή συμπεριφορά σε ασφάλτινες συνθήκες, αφού τόσο σε έντονες ανωμαλίες και πολύ περισσότερο εκτός δρόμου, η απόσβεσή της κουράζει. Η BMW X1 πάντως ξεχωρίζει και σε οδηγική αίσθηση στο δρόμο με σωστό βάρος τιμονιού και άμεση απόκριση, κερδίζοντας τον οδηγό που θέλει το κάτι παραπάνω από ένα SUV αυτοκίνητο της κατηγορίας.

Το Ford Kuga συνδυάζει καλύτερα από όλα τους δύο κόσμους. Της άνεσης και της ενδιαφέρουσας έως και σπορτίφ οδικής συμπεριφοράς. Η ανάρτησή του έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να προσφέρει άνετες μετακινήσεις και καλή ποιότητα κύλισης, ενώ παράλληλα ανταπεξέρχεται με ευκολία και σε πιο σβέλτες απαιτήσεις σε στριφτερές διαδρομές, προσφέροντας καλή αίσθηση στον οδηγό του. 

Το Volvo XC40 από την άλλη εστιάζει εμφανώς περισσότερο στην άνεση και κερδίζει στον τομέα, ενώ αποδεικνύεται και το πιο ευχάριστο στην καθημερινή χρήση αυτοκίνητο της δοκιμής. Επιπλέον τόσο μέσω της μαλακής του ανάρτησης όσο και του αυξημένου του ύψους από το έδαφος, παρουσιάζει καλύτερη εικόνα σε πατημένες εκτός δρόμου διαδρομές. Το τίμημα στα παραπάνω δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο πάντως, αφού μόνο σε οδηγική αίσθηση υπολείπεται από τα άλλα δύο μοντέλα και δη όταν οι ρυθμοί κίνησης ανέβουν. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
moto