Χαμηλή οροφή, περισσότερο μέταλλο και λιγότερο κρύσταλλο στο αμάξωμα, μακρύ καπό, τονισμένα φτερά και σήματα της εταιρείας στο πλάι, στην τρίτη κολώνα.

Αυτήν τη BMW θα δυσκολευτούμε να την ξεχάσουμε έπειτα από τη δοκιμή.

στην έκδοση M Sport X που έχουμε εμείς εδώ, με 19άρες ζάντες, όμορφες γκρι λεπτομέρειες στο αμάξωμα, η Χ2 μοιάζει αυθεντικά σπορ. 

Δοκιμή: ΒΜW X2 xDrive 25d

Διαβάστηκε από 15382 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/10/2018
 

Χ ημίχρονο, 2 τελικό: Οι πρώτες βόλτες με τη σφικτά ρυθμισμένη και τετρακίνητη Χ2 των 231 ίππων από κινητήρα ντίζελ, σε κάνουν να θες και άλλο, χωρίς σταματημό.

Χ ημίχρονο, 2 τελικό: Οι πρώτες βόλτες με τη σφικτά ρυθμισμένη και τετρακίνητη Χ2 των 231 ίππων από κινητήρα ντίζελ, σου δημιουργούν κάποιες επιφυλάξεις: μήπως είναι υπερβολικά σπορ η διαμόρφωση; Μήπως παραείναι πολλή η δύναμη για έκδοση πετρελαίου; Μόλις όμως βγεις εκτός πόλης καταλαβαίνεις ότι οι επιλογές της ΒΜW είναι σωστά ζυγισμένες. 

Χαμηλή οροφή, περισσότερο μέταλλο και λιγότερο κρύσταλλο στο αμάξωμα, μακρύ καπό, τονισμένα φτερά και σήματα της εταιρείας στο πλάι, στην τρίτη κολώνα: αυτήν τη BMW δυσκολευτήκαμε να την ξεχάσουμε έπειτα από τη δοκιμή της βενζινοκίνητης έκδοσης.

Οι πρώτες μετακινήσεις με την xDrive 25d ήρθαν να καταδείξουν ότι ούτε ο κόσμος στο δρόμο την έχει συνηθίσει ακόμη και την ακολουθεί με το βλέμμα μέχρι να χαθεί στο δρόμο, όταν την πετύχει κάπου. Οι αναλογίες είναι εξαιρετικές και το αυτοκίνητο μοιάζει πιο δυναμικό ακόμα και από κάποια κουπέ της φίρμας. Ειδικά στην έκδοση M Sport X που έχουμε εμείς εδώ, με 19άρες ζάντες, όμορφες γκρι λεπτομέρειες στο αμάξωμα και ελαφρώς μειωμένη απόσταση από το έδαφος χάρη στη σπορ ανάρτηση, η Χ2 μοιάζει αυθεντικά σπορ. 

Η δε τοποθέτηση του δίλιτρου κινητήρα ντίζελ των 231 ίππων μοιάζει να μετουσιώνει άριστα στα χαρτιά όλο αυτόν το σπορ ζήλο που έχει παρουσιάσει το αυτοκίνητο οπτικά. Μαζί με το αυτόματο οχτάρι κιβώτιο, την τετρακίνηση και τον πλούσιο εξοπλισμό της έκδοσης καταλαβαίνει βέβαια κανείς ότι θα υπάρξει και το ανάλογο κόστος. Και η τιμή των 52.900 ευρώ δείχνει του λόγου το αληθές. Η συζήτηση είναι μεγάλη, καθώς με τα ίδια χρήματα μπορείς να πάρεις μέχρι και Χ3, πετρελαιοκίνητη μάλιστα (έστω κι αν είναι η βασική των 150 ίππων). 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Νέο DS 7 και σε Coupe;

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

Nissan GT-R Vs Aprilia RSV4 στα Μέγαρα

BMW Σειρά 2 Vs Mercedes B-Class

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

To νέο Mazda3 MPS;

Με XtraBoost και 292 ίππους η νέα BMW 330e

Οφείλει να είναι φθηνότερη η νέα BMW Σειρά 1;

Ντεμπούτο για τη Ford Mustang Shelby GT350R

Νέα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid

Mega συγκριτικό: 5 SUV «θηρία»

Toyota Supra VS BMW Z4

Αποκλειστικό: Mercedes E-Class

Προτίμησε την ποιότητα από τα λεφτά η Αudi

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

MERCEDES: Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

περισσότερα »