Χαμηλή οροφή, περισσότερο μέταλλο και λιγότερο κρύσταλλο στο αμάξωμα, μακρύ καπό, τονισμένα φτερά και σήματα της εταιρείας στο πλάι, στην τρίτη κολώνα.

Αυτήν τη BMW θα δυσκολευτούμε να την ξεχάσουμε έπειτα από τη δοκιμή.

στην έκδοση M Sport X που έχουμε εμείς εδώ, με 19άρες ζάντες, όμορφες γκρι λεπτομέρειες στο αμάξωμα, η Χ2 μοιάζει αυθεντικά σπορ. 

Δοκιμή: ΒΜW X2 xDrive 25d

Διαβάστηκε από 14389 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/10/2018
 

Χ ημίχρονο, 2 τελικό: Οι πρώτες βόλτες με τη σφικτά ρυθμισμένη και τετρακίνητη Χ2 των 231 ίππων από κινητήρα ντίζελ, σε κάνουν να θες και άλλο, χωρίς σταματημό.

Χ ημίχρονο, 2 τελικό: Οι πρώτες βόλτες με τη σφικτά ρυθμισμένη και τετρακίνητη Χ2 των 231 ίππων από κινητήρα ντίζελ, σου δημιουργούν κάποιες επιφυλάξεις: μήπως είναι υπερβολικά σπορ η διαμόρφωση; Μήπως παραείναι πολλή η δύναμη για έκδοση πετρελαίου; Μόλις όμως βγεις εκτός πόλης καταλαβαίνεις ότι οι επιλογές της ΒΜW είναι σωστά ζυγισμένες. 

Χαμηλή οροφή, περισσότερο μέταλλο και λιγότερο κρύσταλλο στο αμάξωμα, μακρύ καπό, τονισμένα φτερά και σήματα της εταιρείας στο πλάι, στην τρίτη κολώνα: αυτήν τη BMW δυσκολευτήκαμε να την ξεχάσουμε έπειτα από τη δοκιμή της βενζινοκίνητης έκδοσης.

Οι πρώτες μετακινήσεις με την xDrive 25d ήρθαν να καταδείξουν ότι ούτε ο κόσμος στο δρόμο την έχει συνηθίσει ακόμη και την ακολουθεί με το βλέμμα μέχρι να χαθεί στο δρόμο, όταν την πετύχει κάπου. Οι αναλογίες είναι εξαιρετικές και το αυτοκίνητο μοιάζει πιο δυναμικό ακόμα και από κάποια κουπέ της φίρμας. Ειδικά στην έκδοση M Sport X που έχουμε εμείς εδώ, με 19άρες ζάντες, όμορφες γκρι λεπτομέρειες στο αμάξωμα και ελαφρώς μειωμένη απόσταση από το έδαφος χάρη στη σπορ ανάρτηση, η Χ2 μοιάζει αυθεντικά σπορ. 

Η δε τοποθέτηση του δίλιτρου κινητήρα ντίζελ των 231 ίππων μοιάζει να μετουσιώνει άριστα στα χαρτιά όλο αυτόν το σπορ ζήλο που έχει παρουσιάσει το αυτοκίνητο οπτικά. Μαζί με το αυτόματο οχτάρι κιβώτιο, την τετρακίνηση και τον πλούσιο εξοπλισμό της έκδοσης καταλαβαίνει βέβαια κανείς ότι θα υπάρξει και το ανάλογο κόστος. Και η τιμή των 52.900 ευρώ δείχνει του λόγου το αληθές. Η συζήτηση είναι μεγάλη, καθώς με τα ίδια χρήματα μπορείς να πάρεις μέχρι και Χ3, πετρελαιοκίνητη μάλιστα (έστω κι αν είναι η βασική των 150 ίππων). 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Πρώτη Δοκιμή: Νέο DS 3 Crossback

Αποκλειστικό: Nέα Mercedes C-Class

Συγχαρητήρια της Peugeot στην ελληνική αντιπροσωπεία

Ηλεκτρική Mustang με 544 άλογα (+video)

Δοκιμή: Volvo V60 Cross Country

Το BladeScan κάνει τη νύχτα… «μέρα»(+vid)

Χωρίς M έκδοση η νέα Σειρά 1

«Γράφει ιστορία» η Mustang Shelby GT500!

Λανσάρεται το ισχυρότερο Nissan LEAF e+

To RS Q3 σε δοκιμές στο Ring (+video)

To Audi RS4 γίνεται σεντάν

Νέα Porsche 718 Cayman GT4

Nέα Porsche 718 Spyder

VW SUV & Sport Live: Όλα τα μοντέλα της VW για δοκιμή

Που πάνε η X1 και ο νέος «`Ασσος» χωρίς βενζινοκινητήρες;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

περισσότερα »