Χαμηλή οροφή, περισσότερο μέταλλο και λιγότερο κρύσταλλο στο αμάξωμα, μακρύ καπό, τονισμένα φτερά και σήματα της εταιρείας στο πλάι, στην τρίτη κολώνα.

Αυτήν τη BMW θα δυσκολευτούμε να την ξεχάσουμε έπειτα από τη δοκιμή.

στην έκδοση M Sport X που έχουμε εμείς εδώ, με 19άρες ζάντες, όμορφες γκρι λεπτομέρειες στο αμάξωμα, η Χ2 μοιάζει αυθεντικά σπορ. 

Δοκιμή: ΒΜW X2 xDrive 25d

Διαβάστηκε από 13110 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/10/2018
 

Χ ημίχρονο, 2 τελικό: Οι πρώτες βόλτες με τη σφικτά ρυθμισμένη και τετρακίνητη Χ2 των 231 ίππων από κινητήρα ντίζελ, σε κάνουν να θες και άλλο, χωρίς σταματημό.

Χ ημίχρονο, 2 τελικό: Οι πρώτες βόλτες με τη σφικτά ρυθμισμένη και τετρακίνητη Χ2 των 231 ίππων από κινητήρα ντίζελ, σου δημιουργούν κάποιες επιφυλάξεις: μήπως είναι υπερβολικά σπορ η διαμόρφωση; Μήπως παραείναι πολλή η δύναμη για έκδοση πετρελαίου; Μόλις όμως βγεις εκτός πόλης καταλαβαίνεις ότι οι επιλογές της ΒΜW είναι σωστά ζυγισμένες. 

Χαμηλή οροφή, περισσότερο μέταλλο και λιγότερο κρύσταλλο στο αμάξωμα, μακρύ καπό, τονισμένα φτερά και σήματα της εταιρείας στο πλάι, στην τρίτη κολώνα: αυτήν τη BMW δυσκολευτήκαμε να την ξεχάσουμε έπειτα από τη δοκιμή της βενζινοκίνητης έκδοσης.

Οι πρώτες μετακινήσεις με την xDrive 25d ήρθαν να καταδείξουν ότι ούτε ο κόσμος στο δρόμο την έχει συνηθίσει ακόμη και την ακολουθεί με το βλέμμα μέχρι να χαθεί στο δρόμο, όταν την πετύχει κάπου. Οι αναλογίες είναι εξαιρετικές και το αυτοκίνητο μοιάζει πιο δυναμικό ακόμα και από κάποια κουπέ της φίρμας. Ειδικά στην έκδοση M Sport X που έχουμε εμείς εδώ, με 19άρες ζάντες, όμορφες γκρι λεπτομέρειες στο αμάξωμα και ελαφρώς μειωμένη απόσταση από το έδαφος χάρη στη σπορ ανάρτηση, η Χ2 μοιάζει αυθεντικά σπορ. 

Η δε τοποθέτηση του δίλιτρου κινητήρα ντίζελ των 231 ίππων μοιάζει να μετουσιώνει άριστα στα χαρτιά όλο αυτόν το σπορ ζήλο που έχει παρουσιάσει το αυτοκίνητο οπτικά. Μαζί με το αυτόματο οχτάρι κιβώτιο, την τετρακίνηση και τον πλούσιο εξοπλισμό της έκδοσης καταλαβαίνει βέβαια κανείς ότι θα υπάρξει και το ανάλογο κόστος. Και η τιμή των 52.900 ευρώ δείχνει του λόγου το αληθές. Η συζήτηση είναι μεγάλη, καθώς με τα ίδια χρήματα μπορείς να πάρεις μέχρι και Χ3, πετρελαιοκίνητη μάλιστα (έστω κι αν είναι η βασική των 150 ίππων). 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Το Audi Q7 facelift;

Ζήσε περισσότερα με τη νέα A-Class. It is time.

Παγκόσμια κορυφή για τη Mustang της Ford

Εορταστικό Nissan GT-R για τα 50 χρόνια

Με νέο κινητήρα τα Audi S5 Coupe & Sportback

Ελαφρύτερο το ανανεωμένο Nissan GT-R Nismo

High Performance πακέτο για Mustang

Τι αγοράζω με 15, 20, 25 και 30 χιλιάδες ευρώ;

Πρώτη Δοκιμή: Νέα Mercedes B-Class

Νέα Giulietta όπως Giulia;

Πρώτο teaser της Bentley Flying Spur (+vid)

«Ανεβάζει» το Audi Q7 η ΑΒΤ

Ετοιμάζει νέα «βασική» Mustang η Ford

ΒΜW Σειρά 1 & Αudi A3: Τι νέο φέρνουν;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

περισσότερα »