Πολύ δυνατός ο δίλιτρος της 25d: δίνει επιδόσεις άτυπου hot hatch στη Χ2 με αρκετά χαμηλή κατανάλωση. Ηχητικά θα μπορούσε να είναι πιο ευγενικός, αλλά δεν ενοχλεί στην καμπίνα.

Κινητήρας: Πλούσια τα ελέη και η ροπή του δίλιτρου ντίζελ

30.198 Επισκέψεις στο άρθρο (5/10/2018)

Mε τα 1.995 κ.εκ. να έρχονται σα μια ωραία αλλαγή στην καθημερινότητά μας, η οποία συνήθως είναι γεμάτη από μικρούς κυβισμούς ή από μεγάλους V6 όταν πρόκειται για ντίζελ, η Χ2 ήρθε να μας δείξει ότι αυτός είναι πρακτικά ο σωστός κυλινδρισμός. Ειδικά αν αφαιρεθούν από τη συνάρτηση οι φορολογικές προεκτάσεις. Ακούγεται λίγο το μοτέρ, αν είσαι έξω, διότι μέσα η διείσδυση είναι πολύ περιορισμένη. Στην πράξη το σύνολο είναι τόσο πλούσιο όσο περιμένεις διαβάζοντας ότι αποδίδει 450 Nm ροπής στις 1.500 σ.α.λ. και 231 ίππους με όριο τις 4.000 σ.α.λ.. Αυτούς τους «αριθμούς» τους παίρνει το χαρισματικό αυτόματο κιβώτιο και τους μεταφράζει σε ένα κύμα δύναμης, πλούσιο και σταθερό. Μέσα στην πόλη έχεις μοναδική ευελιξία δουλεύοντας διαρκώς σε χαμηλές στροφές με ταυτόχρονα πολύ ψηλή ταχύτητα κομπλαρισμένη στο σαζμάν ώστε να σώζεις καύσιμο. Μόλις βγεις από το καθημερινό δρομολόγιο και βρεθείς σε διαδρομή με πιο διασκεδαστικές προδιαγραφές, το σύνολο είναι επίσης έτοιμο: ανεβάζει αγόγγυστα, έχει μεγάλο «παράθυρο» ωφέλιμης λειτουργίας και μπορείς να το  πιέσεις σχεδόν σα βενζινοκινητήρα. Αυτό δείχνει και το «0-100» των 7,4 δλ. που έβγαλε στη μέτρηση η Χ2, ξεκινώντας πολύ αρμονικά χάρη και στην τετρακίνηση. Την ίδια ώρα, τα 7,8 λτ. μέσης κατανάλωσης σε αληθινές συνθήκες δείχνουν την ισορροπία που πετυχαίνει η γραμμή κίνησης και μοιάζει τιμή-δώρο σε συνάρτηση με τις επιδόσεις που παίρνεις. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
vw