H oδική συμπεριφορά είναι ουδέτερη, σχεδόν ανεξάρτητα από τις συνθήκες. Όταν ο συντελεστής τριβής της ασφάλτου πάντως μειώνεται, η τετρακίνηση, το καλό πλαίσιο και το υποδειγματικό τιμόνι θα αποκαλύψουν νέους ορίζοντες απόλαυσης για τους επαΐοντες.

Στο δρόμο: Δεν καταλαβαίνεις ότι είσαι σε SUV

30.195 Επισκέψεις στο άρθρο (5/10/2018)

Είναι δύσκολη άσκηση να κάνεις τα SUV να τιμούν το «Sport», το πρώτο από τα αρχικά του ονόματός τους και δεν πετυχαίνει εύκολα. Για το λόγο αυτό πολλές φορές λέμε ότι, αν θες κάτι αληθινά σπορ πήγαινε προς τα πιο παραδοσιακά, χαμηλά αμαξώματα της εκάστοτε εταιρείας και όχι σε κάποιο από τα SUV. H X2 όμως, η προσέγγιση της BMW γενικά πάνω στο θέμα αυτό, είναι διαφορετική. ΚατΆαρχάς, αν θέλετε ένα SUV για να κάθεστε πιο ψηλά όπως όλοι, η Χ2 δε θα σας εξυπηρετήσει. Έχει χωστή θέση, σαν από 3άρα και «πολεμική» ατμόσφαιρα εσωτερικά εξαιτίας των μικρών παραθύρων. Ότι η απόσταση του δαπέδου από το έδαφος είναι στα 182 χλστ., δυσκολεύεσαι να το πιστέψεις αφού στο δρόμο οι κλίσεις είναι ελάχιστες.

Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι ιδιαιτέρως σφικτή. Προσεκτικά εκτελεσμένη όμως ώστε να μην ενοχλεί εντός πόλης και φυσικά να αποζημιώνει πλήρως σε μια πιο «στριφτερή» διαδρομή. Η τετρακίνηση φέρνει μαζί της άριστες εκκινήσεις και μια έξτρα αίσθηση σιγουριάς στην προσέγγιση μιας στροφής και ειδικά στην έξοδο όπου μπορείς να είσαι με μπόλικο γκάζι. Δε θα σας μπουν ιδέες για εκτός δρόμου κίνηση – όχι με τις 19άρες ζάντες- και σίγουρα όχι με τόσο σπορ στήσιμο. Κι ας υπάρχει και σύστημα ελέγχου καθόδου. Αντιθέτως: εικόνες χειμερινών εξορμήσεων με τη Χ2 να οργώνει χιονισμένες ανηφοριές, τις φτιάχνεις πολύ πιο εύκολα.

Μεγάλο προσόν το πλαίσιο: άκαμπτο και ομοιογενές. Όχι πολύ ελαφρύ σε αίσθηση αλλά σίγουρα πολύ ευέλικτο. Σε ελληνικό δρόμο μάλιστα, όπου συχνά η υφή είναι γλυστερή, υπάρχει και πλούσιο παιχνίδι. Η Χ2 μπορεί να προτοποθετηθεί, η τετρακίνηση επειδή αναγνωρίζει πολύ σπινάρισμα εμπρός, στέλνει στιγμιαία όλη τη δύναμη στον πίσω άξονα και ο οδηγός που το επιθυμεί θα βγει από την καμπή με ωραιότατο ανάποδο τιμόνι, σαν σε πισωκίνητη ΒMW. Aληθινή απόλαυση. Βάλτε στη σούμα ένα αψεγάδιαστο τιμόνι και κορυφαία φρένα για να έχετε μια λίγο πιο γεμάτη εικόνα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

peugeot
skoda