Το πίσω άκρο είναι ελαφρώς πιο «ζωντανό» από ότι στη χάτσμπακ έκδοση της A-Class.

Κομψό αλλά όχι βαρετό στιλ: Το τετράθυρο σχήμα είναι απόλυτα κλασικό οπότε θέλει ωραία προσέγγιση για να μη δείχνει ξεπερασμένο.

Πρώτη Δοκιμή: Νέα Mercedes A-Class Sedan

Διαβάστηκε από 85487 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/6/2019
 

Πολλοί ίσως πιστεύουν ότι το σεντάν σχήμα τείνει προς εξαφάνιση. Υπολογίζουν όμως χωρίς τη Mercedes, η οποία στηρίζει σθεναρά τις μπερλίνες και διευρύνει το χαρτοφυλάκιό με τη νέα τετράθυρη A-Class.

Κακά τα ψέματα, όταν λέμε Mercedes εννοούμε πρωτίστως τα σεντάν μοντέλα. C-Class, E-Class, S-Class και όλες οι τετράθυρες παραλλαγές τους από τη CLS έως τη μικρομεσαία CLA: αυτά είναι τα αυτοκίνητα τα οποία κουβαλούν μέσα τους τον πιο αυθεντικό κώδικα DNA της φίρμας κι ας έχει γεμίσει ασφυκτικά η γκάμα της και από SUV.

Η Mercedes λοιπόν, αποφάσισε να χτίσει πάνω σε αυτό το σχήμα κι άλλο. Η αρχική κάθοδος στα μικρομεσαία έγινε με τη CLA η οποία αποκτά μία λίγο μικρότερη αδελφή με τη μορφή της A-Class Sedan που δοκιμάζουμε εδώ.
 

Η αλήθεια είναι ότι τα σεντάν είναι μία από τις κλάσεις που έχουν αποτελέσει καλό «μεζέ» για την όρεξη των SUV, ειδικά στην Ευρώπη, με την Ελλάδα να ακολουθεί την τάση. Παγκοσμίως όμως η εικόνα δεν είναι η ίδια σε όλες τις γεωγραφικές ζώνες. Οι Αμερικανοί λατρεύουν τα σεντάν, γεγονός που εξηγεί και την απόφαση της Mercedes να παράγει την A-Class Sedan και σε δεύτερο εργοστάσιο πέραν της Γερμανίας, στο Μεξικό αυτήν τη φορά. Αντίστοιχα για την Κίνα υπάρχει ήδη A-Class sedan με μακρύ μεταξόνιο.

Με την πρώτη ματιά, είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς το σχέδιο της Mercedes καθώς η A-Class Sedan μοιάζει πολύ σχηματικά με τη CLA. Οι Γερμανοί έβαλαν τα μοντέλα τους σε σκαλοπάτια 13-14 πόντων ανάμεσα τους: Η πεντάθυρη A-Class έχει μήκος 4.419 χλστ., η σεντάν ανεβαίνει στα 4.549 ενώ η νέα CLA έχει ανέβει στα 4.688 χλστ.. H CLA δηλαδή, στη δεύτερη γενιά της, πήρε πέντε ποντάκια για να διευκολύνει και να ανοίξει κι άλλο το ζωτικό χώρο στη νέα τετράθυρη έκδοση που μπήκε από κάτω. Το μεταξόνιο πάντως είναι παντού ίδιο, 2.729 χλστ. όπως και στη χάτσμπακ έκδοση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 4 σχόλια

Μπορεί ένα Peugeot να «χτυπήσει» Passat και Arteon μαζί;

BMW M3 e46: Η κορυφαία των κορυφαίων!

Νέο Nissan GT-R NISMO GT500

Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

Τα ασφαλέστερα οικογενειακά στα Crash Test

Διέρρευσε το εσωτερικό της Alfa Romeo Giulia

Plug-in υβριδικό Audi A7 Sportback e quattro

MEGA TEST Κλιματισμού σε 7 μοντέλα

Tα ανανεωμένα Audi A5/S5

Peugeot: 5 χρόνια δωρεάν service & εγγύηση για το 3008

Το κόστος Service 5ετίας των best sellers C-SUV στη λιανική

6+1 νέες δοκιμές EuroNCAP

Ποια είναι η καλύτερη λιμουζίνα; Α8, 7άρα ή S-Class;

Δοκιμή: Nissan X-Trail diesel με 150 PS

Αποκλειστικό: Nέα Mercedes C-Class

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

περισσότερα »