Η απόσταση από το έδαφος στο XC90 είναι τουλάχιστον 238 χλστ. και μπορεί να αυξηθεί πολύ περισσότερο χάρη στην αερανάρτηση.

Οι φαρδιοί αεραγωγοί διαφοροποιούν το ταμπλό του XC90, που είναι χαμηλά τοποθετημένο. Αντίθετα η θέση οδήγησης είναι αρκετά υψηλή.

Μόνο 4Χ4 και αυτόματο κιβώτιο για το XC90. Το δέρμα στην καμπίνα υπάρχει παντού.

Τεράστιος χώρος αποσκευών. Τα έξτρα καθίσματα κρύβονται στο πάτωμα όταν δεν χρησιμοποιούνται.

XC90 - Το επιβλητικό

100.985 Επισκέψεις στο άρθρο (22/2/2019)

Με μήκος κοντά στα 5 μέτρα, το XC90 είναι προφανώς η ναυαρχίδα των SUV της Volvo. Eίναι η 2η γενιά του μοντέλου, που έσυρε πρώτο το χορό της Volvo στην κατηγορία των καθαυτό SUV. Σε αυτό το μοντέλο λανσαρίστηκε η πλατφόρμα SPA, την οποία χρησιμοποιούν τα μεσαία και μεγάλα Volvo, η σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της φίρμας και το εσωτερικό με την μεγάλη κάθετη, εν είδη tablet, οθόνη στο κέντρο του ταμπλό από όπου ελέγχεται το σύνολο σχεδόν των λειτουργιών. Το μεταξόνιο του XC90 πλησιάζει τα 3 μέτρα και γιΆ αυτό όχι μόνο προσφέρει αρχοντικούς χώρους για τους επιβάτες, αλλά και 721 λτ. για αποσκευές. Επιπλέον προσφέρει και 7θέσια διάταξη καμπίνας. Αισθητικά είναι κοντά στο XC60, αλλά η διαφορά στους χώρους είναι τεράστια.

Η καμπίνα είναι σαφώς πολυτελής με το δέρμα να κάνει αισθητή την παρουσία του, ενώ ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι φυσικά το κάτι άλλο. Στο δρόμο το XC90 δίνει άλλο νόημα στο αρχοντικό πάτημα με την αερανάρτηση να συνδυάζει την άνεση και το κράτημα.

Όλες οι εκδόσεις είναι αυτόματες και τετρακίνητες με υψηλής απόδοσης μηχανικά σύνολο. Η έκδοση βενζίνης T6 από το 2λιτρο turbo μοτέρ βγάζει 310 άλογα και στη βασική έκδοση κοστίζει 76.466,40 ευρώ (78.154,40 ευρώ η 7θέσια έκδοση). Η υβριδική έκδοση T8 χρησιμοποιεί το ίδιο σύστημα με αυτό του XC60 με απόδοση 392 άλογα και  διατίθεται μόνο σε 7θέσια έκδοση από 92.289,60 ευρώ. Ως diesel επιλογή υπάρχει η έκδοση D5 με 235 άλογα από 77.952 ευρώ (79.576 ευρώ η 7θέσια). 

Η συμβουλή μας
Η D5 έκδοση αποτελεί έναν καλό συνδυασμό δύναμης και χαμηλής κατανάλωσης έχοντας και μια δελαστική σχέση εξοπλισμού-τιμής στην έκδοση Momentum. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

NEO TRANSPORTER
test center