• 2.280 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τέλος στις παθογένειες του παρελθόντος

37.506 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/12/2016

Είναι δεδομένο ότι η αλματώδης εξέλιξη των συστημάτων αλλά και της υποδομής των εγκαταστατών, έφερε την πλήρη εξάλειψη όλων των «παιδικών ασθενειών» γύρω από το LPG. Πλέον ο κλάδος των εγκαταστατών έχει αποβάλλει κάθε είδους «ευκαιριακό» που μυρίστηκε χρήμα και μπήκε. Οι έμπειροι εγκαταστάτες προμηθεύουν το αγοραστικό τους κοινό με τα πλέον εξελιγμένα συστήματα LPG, όντας πλήρως εκπαιδευμένοι για την τοποθέτηση των συστημάτων και στο πλέον «δύστροπο» αυτοκίνητο.

Επιπλέον, η τεχνολογία των συστημάτων εμφανίζει αλματώδη πρόοδο τα τελευταία χρόνια, χάρη στην ανάπτυξη συστημάτων που είναι πλήρως αυτοματοποιημένα, τα οποία ενσωματώνουν ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου οι οποίες αποτελούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Χαρακτηριστικά που προσφέρουν μέγιστη εξοικονόμηση καυσίμου σε συνδυασμό με την απόλυτη προστασία του κινητήρα. Ακόμα όμως ένα μεγάλο όφελος που απολαμβάνει ο μελλοντικός χρήστης συστήματος LPG, είναι το μειωμένο κόστος εγκατάστασης. Η εξέλιξη της τεχνογνωσίας σε συνδυασμό με τα ραγδαία βήματα στην τεχνολογία των Kit υγραεριοκίνησης, έχουν καταφέρει να μειώσουν σημαντικά το κόστος εγκατάστασης, όπου πλέον ξεκινάει από τα 500 ευρώ περίπου και διαμορφώνεται ανάλογα με τον τύπο του κινητήρα (χωρητικότητα και αριθμό κυλίνδρων).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • panos

    κάτοχος kia ceed 1.6 με 150.000 χλμ και τα τελευταία 50.000 με υγραέριο. κανένα πρόβλημα, με 35 ευρώ κάνω περίπου 500χλμ. κάθε 10.000 χλμ σέρβις υγραερίου με κόστος 50 ευρώ.

      11
  • ΜΙΧΑΗΛ

    ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ, ΠΡΩΤΟΝ ΟΤΙ ΧΡΗΜΑΤΑΤΑ ΓΛΥΤΩΝΕΤΕ ΑΠ' ΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ, ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΜΑΖΕΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΙΝΕ ΑΕΡΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΜΕ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΣΕΡΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΘΑ ΚΑΙΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ ( Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ Π.Χ. ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ) ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΗ ΔΟΚΙΜΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ TOP GEAR, EBAΛAN ENA ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΤΗ ΠΙΣΤΑ (90ΗΡ) ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΕΝΑ BMW M3 (350HP) ΠΟΥ ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΠΟΡΕΥΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΗΤΑΝ ΤΟ Μ3 ΝΑ ΚΑΨΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΑΠ' ΟΤΙ ΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΝ ΑΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ.

      10
  • Απόστολος Κ

    Κάτοχος Hyyndai Elantra 1,6 '01. Τα πρώτα 180.000 km με βενζίνη, τα υπόλοιπα μέχρι σήμερα που γράφει 460.000 km με υγραέριο. Το αμάξι πετάει, μετά απο πρόσφατη αντικατάσταση αισθητήρων λ και ρυθμιστή ρελαντί. ΚΑΜΜΙΑ άλλη βλάβη- επέμβαση στον κινητήρα. "Γατάκια", μπορείτε να λέτε ό,τι θέλετε περι βλαβών, αλλά περιοριστείτε στον στενό οικογενειακό σας κύκλο. Υ.Γ. Service LPG κάθε 25-30.000 km. Λάδια, φίλτρα κάθε 15.000 km, μπιλιδόροι κάθε 3 χρόνια...

      9
  • panos

    Αφου στρεψατε πριν λιγα χρονια τον κοσμο στο πετρελαιο,σπρωξτε τον τωρα στο υγραεριο και του χρονο στην ηλεκτροκινηση!! Ο,τι και να λετε παντως για καποιον που κανει χιλιομετρα ηταν και θα ειναι μονοδρομος το πετρελαιο!!! Και οσο αφορα τους ρυπους λυσεις υπαρχουν !! και αν οι αυτοκινητοβιομηχανιες ενδιαφεροντουσαν για καθαρο περιβαλλον θα προχωρουσε η υδρογονοκινηση και ολοι θα μετακινουναμασταν με νερακι,αλλα βλεπεις η πρασινη ενεργεια=χρημα!!

      6
  • Apostolos K

    Συνέχεια απο προηγούμενο σχόλιό μου: Μετρώ συνεχώς την κατανάλωση καυσίμου εδώ και 20+ χρόνια. Τελευταία μέτρηση (γέμισμα με επόμενο γέμισμα στο ίδιο πρατήριο) 45 lt LPG / 600 km + ~3 lt βενζίνης.

      5
  • Nikos

    Συμφωνώ απόλυτα ότι πλέον το υγραέριο αποτελεί μια πολύ καλή λύση. Μπορεί όμως κάποιος να απαντήσει γιατί δεν εισάγονται μοντέλα που έχουν εργοστασιακή εγκατάσταση υγραερίου?? Στην Ευρώπη (ακόμα και στην Βουλγαρία) κυκλοφορούν ακόμα και οχήματα που είναι ΜΟΝΟ υγραεριοκίνητα. Οπότε δεν χρειάζεται κατάληψη επιπλέον χώρου για την δεξαμενή υγραερίου καθώς έχει τοποθετηθεί εργοστασιακά αντί της δεξαμενής βενζίνης. Πλέον τέτοια μοντέλα θα μπορούσαν και εδώ να κυκλοφορούν, εφόσον υγραέριο βρίσκεις παντού. Αλλά όχι, τώρα πρέπει να ξεστοκαριστούν τα diesel και που θα τα ξεστοκάρουν άραγε?? Και δυστυχώς οι αντιπροσωπείες παίζουν αυτό το παιχνιδάκι στερώντας επιλογές από εμάς τους καταναλωτές. Δεν εξηγείται διαφορετικά η εμμονή τους να μην θέλουν το υγραέριο

      4
    • autotriti

      Απάντηση: Θίγετε ένα ευαίσθητο ζήτημα καθώς σε γενικότερο πλαίσιο πολλές εκδόσεις μοντέλων, από σχεδόν όλες τις μάρκες, δεν έρχονται στη χώρα μας. Βέβαια δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν υπάρχει ανάλογη ζήτηση από το ελληνικό κοινό για υγραεριοκίνητα, ώστε να προβούν σε παραγγελίες οι επίσημοι εισαγωγείς.

       
  • Σταύρος

    Τα καύσιμα πάντα ήταν ακριβά, μόνα πριν τη κρίση του 1973 ήταν φτηνά εξαίρεση βέβαια στη Β Αμερική που πάντα η κίνηση θα είναι προσιτή για τους πολλούς ένεκα καπιταλιστικής ιδεολογίας και οικονομικής ευμάρειας. Όμως μέχρι πριν λίγα χρόνια δεν ασχολιώταν κανείς με την κατανάλωση των αυτοκινήτων γιατί λογικά αυτή εξαρτάται από το βάρος του αυτοκινήτου και από τον τρόπο οδήγησης σε συγκεκριμένα κυβικά κινητήρα και ιπποδύναμης,...Τι έχουν πάθει όλοι τα τελευταία χρονια με τις εικονικές καταναλώσεις καυσίμου στο κάθε μοντέλο ξεχωριστά....Δίνουμε χιλιάδες ευρώ για την αγορά και προσπαθούν να μας πείσουν πως θα κερδίσουμε ενδεχομένως μερικά ευρώ το χρόνο στη κατανάλωση εάν οδηγούμε συνετά...... για μένα είναι μεγάλη απάτη . από τη μια να φορτώνουν με περιττά βάρη σε άχρηστα αξεσουάρ το αυτοκίνητο και από τη άλλη να τρελαίνονται με τη ελάχιστη διαφορά στις καταναλώσεις..... ασε που όλα τα αυτοκίνητα εχουν αυτοματοποιηθεί και δεν μπορείς να βάλεις χέρι ούτε για αλλαγή λάμπας στη πλαφονιέρα στο σαλόνι..εγώ χρησιμοποιώ για τηνν οικογενεια και για μένα ένα γιαπωνέζικο 1600κε από την Ιαπωνία 25 ετίας ..καλοδιατηρημένο και ένα Ιμπιζα 1400 με 65 άλογα με πολύ καλή αξιοπιστία, δεν καταλαβαίνω ότι μου λείπει κατι να θέλω αν δώσω χιλιάδες ευρω για να μπλέξω με καινούργιο αμάξι... αν καμιά φορά μου μπουν ιδέες θα παω να οδηγήσω ενοικιαζόμενο Φεραρι σε πίστα στην Ιταλία ...βέβαια κοιτάζω και ατμοσφαιρικά νεα μοντέλα ..όπως το Τιπο , το Ελεζε η το 301 αλλά ακόμη συγκρατιέμαι....

      2
  • Nikos

    Δημήτρη και Απόστολε, όσο κι αν ειρωνεύεστε υπάρχουν πάρα πολλοί που συνάντησαν προβλήματα με την μετατροπή σε υγραέριο. Είχα και εγώ μια άσχημη εμπειρία με ένα Peugeot 306 του 2000. Μέχρι τα 30000 χλμ όλα καλά. Μετά άρχισαν τα προβλήματα. Κάποια στιγμή το πούλησα και ησύχασα!! Ένας συνάδελφος έπαθε χοντρή ζημιά σε ford focus (φλάτζα) και υποτίθεται πως την εγκατάσταση την έκανε στην αντιπροσωπεία!! Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως δεν είναι δυνατόν αν το παίζεις κορώνα γράμματα αν ο εγκαταστάτης είναι γνώστης ή όχι. Εγώ ας πούμε από που να γνωρίζω αν ο όποιος εγκαταστάτης θα κάνει καλή δουλειά ή όχι. Δεν υπάρχει εγγύηση από κανέναν, και όταν προκύπτει πρόβλημα πάντα κάτι άλλο βρίσκουν για να το αποδώσουν, ποτέ στην μετατροπή!! Εν πάσει περιπτώσει η μετατροπή είναι μετατροπή δηλαδή κάτι που μηχανολογικά δεν έχει προβλέψει ο κατασκευαστής. Και οι περιπτώσεις των βλαβών είναι πάρα πολλές. Άλλωστε οι μόνοι μηχανικοί που το συνιστούν είναι αυτοί που έχουν ίδιο όφελος. Οι υπόλοιποι είναι από επιφυλακτικοί έως κάθετα αρνητικοί. Τυχαίο??

      2
  • Dimitris

    toyota Rav 4 metatropi apo benzinh se aerio BRC 5hs genias Apotelesma 33 euro gemisma kai 440 xil. me 20000 xil me aerio . oti kai na grafetai peri blabon mallon den gnorizetai kai grafete oti sas leei o geitonas.

      2
  • Βασιλης

    Peugeut 1100 65 hp 2003 Εγκατασταση 2010 brc 1500 ευρω εχω κανει 98000 χλμ με αεριο. Βαρυ ποδι μονιμα 130 4000στρ τελικη παει 160. Μετρημενα απειρες φορες βενζινη καιω 7 λιτρα αεριο 9 λιτρα και τα δυο με αιρκοντισιον. Το πιο βασικο βαζω μονο shell 97 kai gas coral. Οτι αλλο εχω δοκιμασει ειναι η πιο αδυναμο η κραταει λιγοτερα χλμ. Μονο στον gas theodorou εχει επισης καλο αεριο θεσσαλονικη. Επισης να πω οτι το αυτοκινητο παει καθε χρονο για σερβις αλλαζω μονος λαδια φιλτρα καθε 5000 χλμ και μπουζια καθε 10000. μπορω να πω οτι δεν μου εβγαλε ουτε ενα ευρω ζημια το αεριο. Εχω ενα φιλο που εχει μερσεντες e 1800 cc και εβαλε με 800 ευρω φετος αεριο. Σε 10000 εβγαλε προβλημα στον κινητηρα. Ειχαμε παρει τον εγκαταστατη μου και του ζητησε τοτε 1200 ευρω. Τοσα ειπε θελει και για το αλλο μου αυτοκινητο. 3000 ζημια και το συνεργείο τον ειπε ποιος βλακ@ς σε εβαλε αυτο το κιτ? Ο φιλος μου τρελαθηκε. Κι εγω στο ford γι αυτο δεν βαζω ακομα

      2
  • ΚΩΣΤΑΣ

    ΤΟ ΤΙ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ "ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ" ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ! ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΘΑ ΠΑΘΟΥΝ ΖΗΜΙΑ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΜΕ ΤΟ LPG??? ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΆ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΟΧΙ ΤΡΙΧΕΣ ! VW GOLF 1.6, 120.000ΧΛΜ ΜΕ LPG . SERVIS ΑΕΡΙΟΥ ΚΑΘΕ 30.000 ΧΛΜ , ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΚΑΘΕ 7.500 ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ . ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΧΛΜ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 230.000. ΑΥΤΑ ! ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ, ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΙΜΕς ΜΕ 800€ , ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ , ΘΑ ΣΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ CINQUECENTO !

      1
  • Nikos

    Προς Autotriti Ευχαριστώ για την απάντηση σε προηγούμενη απάντησή μου, αλλά δεν είναι και τόσο ευαίσθητο θέμα. Όταν απελευθερώθηκε το ντίζελ όλες οι αντιπροσωπείες έσπευσαν να εμπλουτίσουν την γκάμα τους με ντιζελοκίνητα. Όσον αφορά το υγραέριο κάποια περίοδο έφεραν μερικά αντίστοιχα μοντέλα (λίγα και λίγες αντιπροσωπείες) όμως τα "έθαψαν" σύντομα και πλέον σχεδόν καμία δεν φέρνει. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχει τέτοια αποστροφή στο υγραέριο από όλους (τους εισαγωγείς) και να είναι άγνωστος ο λόγος!!

      1
  • γεωργιος

    Γιατι δυο γνωστοι μου που εβαλαν υγραεριο εκαναν ζημια στους κινητηρες (ο ενας εκανε την μετατροπη στην βουλγαρια), ενω καποιος αλλος γειτονας μου δεν εχει κανενα προβλημα? Δευτερον εαν βαλω εγγατασταση υγραεριου μελλοντικα θα μπωρω να καψω φυσικο αεριο? Τριτον εαν χρησιμοποιησω την ρεζεβα για δεξαμενη υγραεριου ποσα χιλιομετρα περιπου μπορω να κανω? (εχω ενα ατμοσφαιρικο seat ibiza 1200 toy 2004) Συνχαριτηρια για το θεμα που επιλεξατε

     
    • autotriti

      Απάντηση: Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε την κατάσταση που επικρατεί στην Βουλγαρία με τους εγκαταστάτες, ωστόσο στην χώρα μας μπορούμε να πούμε ότι βρίσκονται σε πολύ καλό επίπεδο. Εν συνεχεία, αν κάνετε εγκατάσταση για υγραέριο δεν μπορείτε να κάψετε φυσικό αέριο. Πρέπει να γίνουν αλλαγές στην εγκατάσταση. Όσον αφορά το τελευταίο ερώτημά σας πρέπει να γίνει μέτρηση του χώρου της ρεζέρβας, ώστε να μπει το κατάλληλο δοχείο με ανάλογη χωρητικότητα, καθώς υπάρχουν δεκάδες διαφορετικά δοχεία. Με μια πρόχειρη εκτίμηση, ένα δοχείο 35-40 λτ. για το αυτοκίνητό σας μπορεί να σας δώσει αυτονομία 300 χλμ. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στους εξειδικευμένους συνεργάτες που εμφανίζονται παρακάτω.

        1