Γραμμικός και δυνατός ο 1,4 turbo κινητήρας με τα 150 άλογα, αλλά όχι και το σπορ ήχο που θα άξιζε.

Πειρασμός

137.539 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/9/2015

Το νέο Opel ADAM S με τον turbo 1.400άρι κινητήρα και τα 150 άλογα έρχεται να προσφέρει το μήλο της αμαρτίας με τις τονισμένες επιδόσεις και τον δαιμόνιο χαρακτήρα του.


Το ADAM S χρησιμοποιεί τον 1.400άρι Ecotec turbo κινητήρα της Opel, ο οποίος για την περίσταση αποδιδει 15 ίππους.  
Το «0-100» δεν πέφτει κάτω από 9,1 δλ., αλλά οι ρεπρίζ είναι πιο δυναμικές. Σε αυτό βοηθά και το «κοντό» 6τάχυτο κιβώτιο, ο επιλογέας του οποίου θα θέλαμε να έχει πιο κοντές διαδρομές. Η κατανάλωση σύμφωνα με την Opel είναι 5,9 λτ./100 χλμ., αλλά στην πράξη δύσκολα πέφτει κάτω από τα 8,3 λτ./100 χλμ. Αν «στύβεις» το γκάζι τα πράγματα ζορίζουν περισσότερο και σε συνδυασμό με το μικρό ρεζερβουάρ των 35 λτ. η αυτονομία περιορίζεται.
Στο δρόμο: Ευχάριστο και ασφαλές
Το μικρό μεταξόνιο σε συνδυασμό με τα μεγάλα μετατρόχια (τα φαρδύτερα στην κατηγορία) συντελούν ώστε το ADAM S να είναι ευχάριστο και ασφαλές. Ακόμα και στην τελική ταχύτητα είναι σταθερό  (η αεροτομή κάνει δουλειά), ενώ η ανάρτηση κοντρολάρει αποτελεσματικά τις κινήσεις του αμαξώματος. Σφιχτό, αλλά όχι δυσάρεστα σκληρό, το ADAM S δε θα ταράξει την άνεση των επιβατών, χωρίς αυτό να σημαίνει πως οι εγκάρσιες ανωμαλίες δεν γίνονται αντιληπτές. Το μεγάλο πλεονέκτημα του ADAM S είναι η προοδευτικότητα τόσο στο πέρασμα της δύναμης στο δρόμο, όσο και των αντιδράσεων του πλαισίου στην γρήγορη οδήγηση. Από εκεί και πέρα, η μέτρια πληροφόρηση του ηλεκτρικού τιμονιού και το «χλιαρό» σετάρισμα της ανάρτησης δεν προδιαθέτουν για σκληροπυρηνικές οδηγικές περιπέτειες. Το σύνολο απέχει από μια go-kart αίσθηση, ενώ η υποστροφή έρχεται σχετικά νωρίς στους ελληνικούς δρόμους και χρειάζεται υπομονή στην έξοδο της στροφής για να μην παρέμβουν δραστικά τα ηλεκτρονικά. Το ADAM S όμως  απευθύνεται κυρίως σε ένα lifestyle κοινό, που αναμφίβολα θα βρει τη χαρά της σβέλτης οδήγησης με ασφάλεια και λογική άνεση.