Το Tivoli προσφέρει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και καλά επίπεδα ηχομόνωσης.

Ο κινητήρας των 1.597 κ.εκ. είναι ατμοσφαιρικός, αποδίδει 128 ίππους και 160 Nm ροπής.

Το κιβώτιο ταχυτήτων δεν αρέσκεται στις γρήγορες αλλαγές. Το πλευρικό διακοπτάκι στο λεβιέ δεν βολεύει.

Ssangyong: Η επιστροφή!

137.560 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/9/2015

Η SsangYong με την έλευση του Tivoli κάνει μια νέα δυναμική είσοδο στις ευρωπαϊκές αγορές, λανσάροντας εκ νέου τη μάρκα, με την παρουσία του προσιτού και δυναμικού compact crossover της.

Εμφάνιση: Νέο ξεκίνημα με το Tivoli
«Το Tivoli δεν είναι ένα ακόμα νέο αυτοκίνητο, αλλά το ξεκίνημα της SsangYong σε παγκόσμιο επίπεδο», δηλώνει ο CEO της SsangYong κ. Lee. Και για να είναι επιτυχημένο αυτό το ξεκίνημα, η SsangYong προίκισε το Tivoli με μια δυναμική εμφάνιση στην οποία ξεχωρίζουν τα νεύρα στο καπό, οι έντονες ακμές κατά μήκος του αμαξώματος, καθώς και το μεγάλο άνοιγμα στο κατώτερο μέρος του εμπρός προφυλακτήρα. Τραβάει τα βλέμματα (δεν ήταν λίγοι εκείνοι που μας σταμάταγαν για να ρωτήσουν πληροφορίες για το αυτοκίνητο) και ειδικά στη πλούσια έκδοση της δοκιμής μας με τη διχρωμία κόκκινου – μαύρου.
Επιπλέον για τον υποψήφιο αγοραστή υπάρχει και μια μεγάλη γκάμα συνδυασμών στην εξωτερική εμφάνιση, η οποία περιλαμβάνει 8 χρώματα, πέντε διαφορετικές διχρωμίες, καθώς και τέσσερα διαφορετικά σχέδια για τις ζάντες.


Στο δρόμο: Πατάει καλά, καλοδεχούμενη θα ήταν η επιπλέον ροπή
Πολύ καλά τα πάει στο κομμάτι της οδικής συμπεριφοράς το Tivoli, όπου από τα πρώτα χιλιόμετρα αντιλαμβάνεσαι ότι έχεις να κάνεις με μια στιβαρή κατασκευή. Ο κινητήρας συνεργάζεται καλά με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων της Aisin, αλλά εύκολα αντιλαμβάνεσαι ότι θα ήθελες λίγα επιπλέον Nm ροπής. Η λειτουργία του κιβωτίου είναι ομαλή, αλλά τα ανεβοκατεβάσματα δεν γίνονται όσο γρήγορα θέλει ο οδηγός και ειδικά αν οδηγεί σβέλτα. Στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο όμως το Tivoli ξεχωρίζει με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης που προσφέρει, ενώ και τα επίπεδα θορύβου στην καμπίνα των επιβατών παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα ακόμα και με υψηλές ταχύτητες, με την ανάρτηση να απορροφά κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος. Ο κινητήρας διαθέτει 3 προγράμματα λειτουργίας (τα οποία επενεργούν και στο τρόπο λειτουργίας του κιβωτίου), Eco, Power και Winter.
Στις στροφές το Tivoli δεν θα δυσανασχετήσει (παρά τη απόσταση από το έδαφος των 167 χλστ., που εξασφαλίζει και απροβλημάτιστη κίνηση σε πατημένο χώμα), θα στρίψει με ασφάλεια ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα στο κοντέρ. Η πρώτη αντίδραση του Tivoli υπό πίεση είναι υποστροφή, η οποία γρήγορα εξαλείφεται γρήγορα χάρη στο πολύ καλό σε λειτουργία σύστημα ESP. To τιμόνι παρέχει καλή πληροφόρηση στον οδηγό, ενώ διαθέτει και τρία προγράμματα, Comfort, Normal και Sport, τα οποία διαφοροποιούν το βάρος του τιμονιού.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Γραμμική και πολιτισμένη λειτουργία
Κάτω από το καπό του Tivoli και κόντρα στην τάση της εποχής που θέλει στα φόρτε της την υπερτροφοδότηση, υπάρχει ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,6 λίτρων, η απόδοση του οποίου αγγίζει τους 128 ίππους και η ροπή τα 160 Nm. Η λειτουργία του είναι γραμμική και πολιτισμένη, με τη δύναμη να αποδίδεται στο υψηλό φάσμα στροφών. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων της Aisin. Το τελευταίο εμφανίζεται ελαφρώς ράθυμο στις αλλαγές (ανέβασμα ή κατέβασμα), ενώ και ο τρόπος εναλλαγής των σχέσεων στην χειροκίνητη λειτουργία (με ένα κουμπάκι στα πλαϊνά του λεβιέ) δεν βολεύει.

Εσωτερικό - Χώροι: Γεροδεμένο και με καλούς χώρους
Από την πρώτη επαφή με το Tivoli ενθουσιάζεσαι με το πόσο στιβαρό και μοντέρνο (για τα δεδομένα της φίρμας) είναι το εσωτερικό του. Μόλις κάτσεις στη θέση του οδηγού μπροστά σου έχεις έναν ευανάγνωστο πίνακα οργάνων, για τον οποίο ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα από έξι διαφορετικά χρώματα για τον φωτισμό του. Το τιμόνι είναι flat bottom, με την καμπίνα να διαθέτει έναν καλαίσθητο σχεδιασμό, με τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί να είναι μαλακά και σκληρά, με καλή συναρμογή. Στον τομέα των χώρων τώρα, το Tivoli τα πάει καλά μιας και προσφέρει πολύ καλούς χώρους για τέσσερις επιβάτες για το κεφάλι και τα πόδια τους. Ο χώρος αποσκευών είναι μεγάλος, με 423 λίτρα χωρητικότητα, αλλά το κατώφλι φόρτωσης είναι ψηλό και θα δυσκολέψει ορισμένες φορές στο φόρτωμα. Ενισχυμένη όμως είναι και η πρακτικότητα του εσωτερικού μιας και το Tivoli διαθέτει αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα.