Ο 1.800άρης turbo του Audi A6, συνδυάζεται με το διπλού συμπλέκτη αυτόματο S Tronic και προσφέρει οικονομία κίνησης, μαζί με καλή απόδοση.

Επιστρέφει στα 1.800

137.543 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/9/2015

Το ανανεωμένο Audi A6 έρχεται με νέα αρχική επιλογή κινητήρα 1.800 κυβικών, κάνοντας «downsize» σε οικονομία, όχι όμως σε πολυτέλεια, άνεση, αλλά και απόδοση.

Πιο κομψό
Σχεδιαστικά, οι αλλαγές στο ανανεωμένο μοντέλο είναι μικρές, κάνοντας το A6 να δείχνει ελαφρώς πιο κομψό και πιο «καθαρό» σε σχέση με πριν, με μικρές ενέσεις δυναμισμού όπως οι τονισμένοι πλαϊνοί αεραγωγοί του εμπρόσθιου προφυλακτήρα με το έξτρα μεταλλικό σιρίτι ή οι νέες τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης εκατέρωθεν του πίσω προφυλακτήρα. Φρεσκαρισμένα είναι και τα φωτιστικά, με φώτα ημέρας LED εμπρός και νέα, επίσης LED, πίσω φωτιστικά.

 
Κινητήρας-Κιβώτιο: Οικονομικός συνδυασμός
O TFSI βενζινοκινητήρας του Audi A6 είναι η νεότερη Euro6 εκδοχή του 1,8 λίτρων συνόλου με διπλό ψεκασμό (έμμεσο και άμεσο) και turbo του VW Group. Αποδίδει 190 ίππους στις 4.200 σ.α.λ. και κυρίως, 320 Nm από τις 1.400 μέχρι τις 4.100 σ.α.λ. Συνδυάζεται με το 7άρι αυτόματο, διπλού συμπλέκτη S Tronic κιβώτιο, με αυτόματη ή χειροκίνητη (μέσω paddles ή του επιλογέα στην κονσόλα) λειτουργία. Ένα ακόμη στοιχείο που πρέπει να τονιστεί είναι η περαιτέρω μείωση του βάρους του A6 που έχει γίνει στην ανανεωμένη του γενιά, μέσω της χρήσης ακόμη περισσότερων ελαφριών υλικών (αλουμίνιο, ειδικά επεξεργασμένο πλαστικό CFRP κ.λπ.) σε ανάρτηση και αμάξωμα, με αποτέλεσμα η νέα αυτή έκδοση να ζυγίζει χαμηλά, 1.570 κιλά. Στην πράξη, ο κινητήρας καταφέρνει να κινεί σε παραπάνω από ικανοποιητικούς ρυθμούς το A6, ενώ το κιβώτιο ικανοποιεί με τη λειτουργία του. 

Στο δρόμο: Ταξιδιάρα ψυχή…
Στο ταξίδι στην εθνική, το Audi A6 βρίσκεται στο στοιχείο του. Το αυτοκίνητο πατάει σταθερά, δεν επηρεάζεται από τους πλευρικούς ανέμους και γενικότερα, μεταφέρει ένα αίσθημα ασφάλειας στους επιβάτες του, ενώ η πολύ καλή ηχομόνωση φροντίζει ώστε να μένουν εκτός της καμπίνας οι διάφοροι παρασιτικοί θόρυβοι. Σε μια πιο απαιτητική διαδρομή, οι αντιδράσεις του A6 είναι οι αναμενόμενες, δηλαδή υποστροφή με ελαφριά υπερστροφή και άμεση διόρθωση από το ESP, με τον οδηγό να το κουμαντάρει εύκολα μέσω και του καλού ηλεκτρικού τιμονιού.