Miss wagon

137.534 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/9/2015

Συνδυάζοντας την γοητεία της CLA με την πρακτικότητα ενός στέισον, η έκδοση Shooting Brake απευθύνεται σε ένα ειδικό κοινό, που πάνω από όλα θα λατρέψει την ξεχωριστή της εμφάνιση.

Κινητήρας: Καλές επιδόσεις
Ο 1,6 λτ. άμεσου ψεκασμού, turbo κινητήρας των 122 ίππων είναι κάπως τραχύς στις υψηλές στροφές και ο ήχος του κάθε άλλο παρά θελκτικός είναι, αλλά εμφανίζει μηδενική υστέρηση απόκρισης, τραβάει δυνατά από χαμηλά (200 Nm στις 1.250-4.000 σ.α.λ. είναι αυτά) και έχει άριστη συνεργασία με το 7G-DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Διαθέτει λειτουργία Eco, Sport και Manual. Υπάρχουν και paddles στο τιμόνι για αλλαγές ταχυτήτων με τις άκρες των δακτύλων. Η Mercedes-Benz υπόσχεται κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ., αλλά νούμερα κοντά στα 8,0 λτ./100 χλμ. είναι πιο ρεαλιστικά στην πραγματική οδηγική ζωή.


Eσωτερικό-Χώροι: Μοντέρνο, αλλά όχι τόσο πρακτικό
Μπρος στα κάλλη…
Σε σχέση με την CLA, ο χώρος αποσκευών της Shooting Brake έχει αυξηθεί κατά 25 λτ. φτάνοντας στα 495. Το έξτρα Load Compartment Package επιτρέπει την κάθετη ρύθμιση της πλάτης των πίσω καθισμάτων και αυξάνει το πορτ μπαγκάζ κατά 100 λτ. Σε κάθε περίπτωση όμως το άνοιγμα της πίσω πόρτας (προαιρετικά και ηλεκτρικά ανοιγόμενη) είναι στενό για να μην χαλάσει η σπουδαία ομολογουμένως αισθητική των πίσω φώτων. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι καλοί και ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω μεγαλύτερος από της CLA.

Στο δρόμο: Σταθερή και ήσυχη
Στο δρόμο η πολύ καλή ηχομόνωση και ο χαμηλός αεροδυναμικός θόρυβος θα αποζημιώσουν τους παραδοσιακούς. Τα καλά της ανάρτησης (παρά το γεγονός ότι στην καθημερινή κίνηση, η σκληρότητά της κουράζει), αποκαλύπτονται, ωστόσο στις στροφές, εκεί όπου οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μικρές και η πρόσφυση υψηλή ακόμη και με το ESP στη μερικώς απενεργοποιούμενη θέση, με την υποστροφή να εξελίσσεται ομαλά και μόνο σε συνθήκες μεγάλης πίεσης. Το άκαμπτο πλαίσιο συμβάλλει στην υπέρμετρη σταθερότητα ανεξαρτήτως της ταχύτητας. Το τιμόνι, με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση (2,3 στροφές από άκρη σε άκρη) μπορεί να μην προσφέρει την τέλεια πληροφόρηση, ωστόσο είναι άμεσο, ακριβές και βοηθά καταλυτικά στον έλεγχο του αυτοκινήτου. Κορυφαία σε απόδοση είναι τέλος τα φρένα, αφού στο 100-0 χλμ./ώρα σταματούν το αυτοκίνητο σε μόλις 36,2 μέτρα!