Γεροδεμένο και καλοφινιρισμένο το νέο ταμπλό του Fiat Doblo.

Δεν είναι ιδιαίτερα ραφιναρισμένος, αλλά τραβάει γερά από χαμηλά ο 1,6 MTJ με τα 105 άλογα και τα 290 Nm ροπής.

Nέο look, ίδια πολυχρηστικότητα

137.550 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/9/2015

Το Fiat Doblo έγινε πιο μοντέρνο χωρίς να χάσει τίποτα από την ουσία της κορυφαίας πρακτικότητας, που εξασφαλίζουν οι τεράστιοι χώροι και οι πίσω πλευρικές συρόμενες πόρτες του. Δοκιμάζουμε την diesel έκδοση, που του πάει «γάντι».

Eσωτερικό-Χώροι: Φρεσκαρισμένοκαι super πρακτικό
Ριζική είναι η επανασχεδίαση της καμπίνας του Doblo με νέο ταμπλό, νέο πίνακα οργάνων και νέο τιμόνι. Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει το (έξτρα) σύστημα πολυμέσων Uconnect, με την έγχρωμη οθόνη αφής των 5 ιντσών. Τα πλαστικά είναι σκληρά στην αφή μεν, αλλά έδειξαν γεροδεμένα και καλοφινιρισμένα. 


Η αποθέωση της ευρυχωρίας
Η καμπίνα του νέου Doblo προσφέρει τη μέγιστη δυνατή πρακτικότητα στις καθημερινές μετακινήσεις. Η διάταξη των καθισμάτων μπορεί να γίνει με 30 διαφορετικούς τρόπους (προαιρετικά το κάθισμα του συνοδηγού διπλώνει και μπορεί να γίνει τραπεζάκι), ενώ οι θήκες για μικροαντικείμενα βρίσκονται σε αφθονία. Όπως και η προηγούμενη γενιά του μοντέλου, το νέο Doblo διαθέτει προαιρετικά και 7θέσια έκδοση, με τον χώρο αποσκευών να ανέρχεται στα 790 λτ. (με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων η χωρητικότητα εκτοξεύεται στα 3.200 λτ.). Οι δύο πίσω συρόμενες πόρτες κάνουν τη διαφορά στον τομέα της άνεσης. Σε επίπεδο παρεχόμενων χώρων, οι επιβάτες των εμπρός και των πίσω καθισμάτων δε θα συναντήσουν απολύτως κανένα πρόβλημα, ανεξαρτήτως ύψους.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Η ροπή σώζει
Ο 1,6 ΜΤJ των 105 ίππων «ακούγεται» και σίγουρα δεν είναι ο πιο ραφιναρισμένος diesel της αγοράς, αλλά τραβάει δυνατά και έχει μπόλικη ροπή στις χαμηλομεσαίες στροφές κινώντας άνετα το μεγάλο και αρκετά βαρύ Doblo. Το εξάρι κιβώτιο με τις κοντές πρώτες σχέσεις και τη μακριά 6η κολακεύει το μοτέρ εξασφαλίζοντας «ζωντανές» ρεπρίζ. Η Fiat υπόσχεται κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ., αλλά στην πράξη δύσκολα βλέπεις νούμερα κάτω από τα 7,3 λτ./100 χλμ. Ειδικά στο ταξίδι η καθόλου κολακευτική αεροδυναμική δεν ευνοεί την κατανάλωση, όπως φάνηκε στις μετρήσεις μας. Αρκετά υψηλές είναι οι εκπομπές CO2 (138 γρ./χλμ.), αλλά τουλάχιστον επιτρέπεται η είσοδος στον «πράσινο» δακτύλιο.