Το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο διαθέτει μακριά κλιμάκωση, ώστε να βοηθήσει στην πτώση της κατανάλωσης.

Στο δρόμο, το Pulsar δίνει έμφαση στην παροχή πολύ καλών επιπέδων άνεσης. Στις στροφές, στρίβει με ασφάλεια, χωρίς ωστόσο να προσφέρει πολύ καλή αίσθηση από το τιμόνι.

Πολιτισμένος, με χαμηλό θόρυβο και καλή απόδοση, ο 1.200άρης βενζινοκινητήρας του Pulsar ικανοποιεί με τα χαρακτηριστικά του.

Super σε άνεση, με turbo επιδόσεις

137.551 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/9/2015

Με τον turbo άμεσου ψεκασμού 1,2 DIG-T κάτω από το καπό του, το Nissan Pulsar αποκτά την πιο προσιτή του έκδοση, χωρίς να απαιτεί παραχωρήσεις σε επιδόσεις, αλλά και παράλληλα, διατηρώντας την κορυφαία άνεση και ευρυχωρία του.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Με στόχο τη χαμηλή κατανάλωση
Ο κινητήρας που βρίσκεται κάτω από το καπό του Pulsar είναι η νεότερη έκδοση του 1,2 turbo με άμεσο ψεκασμό (DIG-T) της Nissan, με ισχύ 115 ίππων και ροπή 190 Nm διαθέσιμα από τις 2.000 σ.α.λ. Πρόκειται για έναν μηχανικό σύνολο με εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία, που προσφέρει τράβηγμα από χαμηλά, ωστόσο λόγω του μακριάς κλιμάκωσης κιβωτίου 6 σχέσεων, οι επιδόσεις που προσφέρει κρίνονται απλά «καλές». Έτσι και σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, για το 0-100 χλμ./ώρα το Pulsar 1,2 DIG-T απαιτεί 9,9 δλ., αλλά οι ρεπρίζ δεν είναι ανάλογα τονισμένες ειδικά με 6η σχέση. Από την άλλη, ο συνδυασμός του κινητήρα αυτού με ένα μακριάς κλιμάκωσης κιβώτιο, έχει θετικές επιπτώσεις στην κατανάλωση, αφού ακόμη και σε συνθήκες πίεσης, ο οδηγός του Pulsar δεν θα δει… δυσθεώρητα νούμερα στην οθόνη του trip computer. Σύμφωνα με τη Nissan, η εργοστασιακή του μέση κατανάλωση είναι 5,0 λτ./100 χλμ., με εκπομπές ρύπων 117 γρ./χλμ.


Στο δρόμο: Ταξιδιάρικο και άνετο
Στο δρόμο το Nissan Pulsar αποκαλύπτει και πάλι έναν χαρακτήρα που δίνει έμφαση στην άνεση και την παροχή όσο το δυνατόν πιο «απροβλημάτιστων» ταξιδιών. Έτσι, η ανάρτηση αμβλύνει εντυπωσιακά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, παρέχοντας παράλληλα υψηλή ποιότητα κύλισης, ενώ η προσεγμένη ηχομόνωση δεν αφήνει τους παρασιτικούς θορύβους να εισέλθουν στο εσωτερικό. Σε αντίστοιχο μοτίβο έρχονται και τα υπέρ-άνετα, πλατιά καθίσματα, με την μέτρια ωστόσο πλευρική στήριξη. Για αυτούς που θα αναζητήσουν επίσης πιο σπορτίβ στοιχεία, το Pulsar έχει τη δυνατότητα να στρίψει γρήγορα και με ασφάλεια, ωστόσο λόγω κυρίως της σχετικά αποκομμένης αίσθησης του τιμονιού, το μικρομεσαίο της Nissan δεν θα τους ικανοποιήσει απόλυτα. Τα φρένα από την πλευρά τους, στέκονται και με το παραπάνω στο ύψος των περιστάσεων, ακινητοποιώντας το Pulsar από τα 100 χλμ./ώρα σε 36,8 μ.