Το εσωτερικό του Opel Corsa είναι όμορφο στη σχεδίαση και ποιοτικό στην κατασκευή.

Ο πετρελαιοκινητήρας των 95ίππων είναι πολιτισμένος στη λειτουργία και οικονομικός σε κατανάλωση.

Το νέο κιβώτιο είναι ακριβές στις αλλαγές. Ζυγίζει 37 κιλά και θα συνδυάζεται με κινητήρες με ροπή έως 235 Nm.

«Σχέση» ουσίας

137.533 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/9/2015

Η προσθήκη μίας επιπλέον σχέσης, της έκτης, στο κιβώτιο του πετρελαιοκίνητου Opel Corsa έχει βελτιώσει την συνολική εικόνα του.

Με τον 1.300άρη diesel κινητήρα κάτω από το καπό του, το Opel Corsa διατίθεται σε δύο εκδόσεις. Μία με 5άρι, και μία με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Η τελευταία αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη στην γκάμα και συνδυάζεται με την μεσαία και την πλούσια εξοπλιστική έκδοση (Color Edition και Cosmo αντίστοιχα), την ώρα που αυτή με το 5άρι συνδυάζεται με την βασική Essentia. Η εν λόγω έκδοση βελτιώνει τη συνολική εικόνα του best seller της Opel μιας και αυτό εμφανίζεται πιο ήσυχο στον αυτοκινητόδρομο και με καλύτερες ρεπρίζ. Η τιμή του με απόσυρση ανέρχεται στα 15.040 ευρώ για την πλήρη εξοπλιστικά έκδοση Color Edition.

Πιο ήσυχο και άνετο
Η οδική συμπεριφορά του Corsa της δοκιμής διαφοροποιείται στα σημεία σε σχέση με αυτή των υπολοίπων εκδόσεων. Συγκεκριμένα, έχει καλή ποιότητα κύλισης, η ανάρτηση απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου, έχει καλό κράτημα στις στροφές και είναι σταθερό στις υψηλές ταχύτητες. Εκεί, μάλιστα, λόγω της μία επιπλέον σχέσης είναι και πιο ήσυχο. Λίγο πιο βαρύ θα θέλαμε μόνο το τιμόνι.

Γρηγορότερο και πιο οικονομικό
Ο 1,3 CDTI κινητήρας των 95 ίππων έχει ανεβάσει την ροπή από τα 190 στα 210 Nm κάτι που σε συνδυασμό με την καλή κλιμάκωση του κιβωτίου έχει βελτιώσει τις ρεπρίζ. Συγκεκριμένα, το 60-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,8 και 10,3 δλ. με 4η και 5η σχέση (από 10,0 δλ. με το 5άρι) και το 80-120 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,3 και 15,7 δλ. με 5η και 6η (από 15,7 δλ.). Από την άλλη, με κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. η ταχύτητα έχει ανέβει στα 135 χλμ/ώρα (από 132). Κατά τα άλλα, η λειτουργία του κινητήρα παραμένει πολιτισμένη, η ροπή είναι διαθέσιμη από τις χαμηλές στροφές και οι επιδόσεις ανταγωνιστικές. Μάλιστα, κατά τις μετρήσεις μας το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώθηκε 1,0 δλ. γρηγορότερα από τα επίσημα νούμερα (11,5 δλ.).