Πως θα κερδίσεις σε απόδοση

Διαβάστηκε από 12644 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/12/2019

Αποφάσισες να αναβαθμίσεις το αυτοκίνητό σου και φοβάσαι γιατί δεν ξέρεις ή έχεις απορίες; Δες λοιπόν ποια μέρη πρέπει να βελτιώσεις, για να ανεβάσεις τα… γκάζια σου.

 
Το απλό service αυξάνει τις (πεσμένες) επιδόσεις!

Ενώ στην πραγματικότητα δεν αποτελεί μια βελτίωση, το λεγόμενο service του αυτοκινήτου προκαλεί αύξηση ή μάλλον επαναφορά των επιδόσεων του αυτοκινήτου στα φυσιολογικά τους επίπεδα.

Παρόλο που, σε σχέση με αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν πριν κάποιες δεκαετίες, ο έλεγχος αυτός είναι πλέον μικρότερος σε έκταση και διάρκεια, υπάρχουν ορισμένες διαδικασίες που είναι ακόμα απαραίτητες. Μερικές από αυτές είναι:
  • Αντικατάσταση των φίλτρων (αέρα κτλ)
  • Έλεγχος και πιθανή αντικατάσταση μπουζί, μερών του διανομέα
Ήξερες ότι παλαιότερα, μετά τον έλεγχο και τις απαραίτητες ρυθμίσεις σε αυτοκίνητα όπως οι Φεράρι, οι μηχανικοί οδηγούσαν το αυτοκίνητο για κάποια ώρα ώστε να καούν τα υπολείμματα άνθρακα . Αυτό ήταν γνωστό ως Ιταλική ρύθμιση.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα. Με 1 κλίκ εδώ !

Το ECU Remapping

Όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες είναι εφοδιασμένοι με το λεγόμενο ECU (Electronic Control Unit), ο ρόλος του οποίου είναι ο έλεγχος ένα ή περισσότερα συστήματα του αυτοκινήτου.

Όπως είναι φυσικό, η οποιαδήποτε αλλαγή στα «κριτήρια» ελέγχου επηρεάζει άμεσα και τις επιδόσεις του αυτοκινήτου. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις κατασκευαστών αυτοκινήτων, οι οποίοι εξοπλίζουν ορισμένα αυτοκίνητα που ανήκουν στο ίδιο μοντέλο με ECU διαφορετικών προδιαγραφών, πετυχαίνοντας έτσι αποδόσεις που  ταιριάζουν περισσότερο στο στιλ του οδηγού που το αγόρασε.

Ως μετεξέλιξη της ρύθμισης του τσιπ που αναφέραμε νωρίτερα, ο επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου είναι μια γρηγορότερη διαδικασία η οποία προσφέρει επίσης προσφέρει τη δυνατότητα να μεταβάλλεις ορισμένα μηχανικά χαρακτηριστικά έτσι ώστε να μπορέσεις να δώσεις περισσότερο βάρος στον τομέα απόδοσης που σε ενδιαφέρει περισσότερο.

Αρχικά, διαβάζονται τα στατιστικά που υπάρχουν ήδη ρυθμισμένα στον «εγκέφαλο»  και, στη συνέχεια, αφού γίνουν οι επιθυμητές αλλαγές, το νέο αρχείο ρυθμίσεων επαναγράφεται στο ECU με τη χρήση λογισμικού ίδιου με αυτό που χρησιμοποιήθηκε στην ανάγνωση των στατιστικών.

Αυτές είναι οι ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ προτάσεις της αγοράς ! Δείτε με 1 κλίκ..

Οι κυριότεροι τρόποι αύξησης της ισχύος είναι οι παρακάτω:

Η ισχύς του κινητήρα είναι το χαρακτηριστικό του οποίου η βελτίωση ενδιαφέρει τη μεγαλύτερη πλειοψηφία των ιδιοκτητών αυτοκινήτων που ασχολούνται με το tuning.

Το ζητούμενο είναι η αύξηση του ρυθμού καύσης (και σε ορισμένες περιπτώσεις η βελτίωση του) που πραγματοποιείται εντός του κινητήρα. Αυτό επιτυγχάνεται παρέχοντας περισσότερο μείγμα αέρα / καυσίμου στη μηχανή αυξάνοντας την αναλογία συμπίεσης, «καίγοντάς» το  γρηγορότερα και αποβάλλοντας τα κατάλοιπα επίσης γρηγορότερα, αυξάνοντας έτσι την ογκομετρική απόδοση.

Οι κυριότεροι τρόποι αύξησης της ισχύος είναι οι παρακάτω:
  • Αυξάνοντας το εκτόπισμα του κινητήρα μέσω της αύξησης της διαμέτρου των κυλίνδρων και των πιστονιών.
  • Χρήση μεγαλύτερου ή πολλαπλών καρμπυρατέρ για να δημιουργηθεί ένα ευκολότερα διαχειρίσιμη η καύση  του μείγματος αέρα / καυσίμου.
  • Αύξηση του μεγέθους των παλινδρομικών βαλβίδων, μειώνοντας έτσι τον περιορισμό στην είσοδο του μείγματος αέρα / καυσίμου και την έξοδο των καυσαερίων από τον κύλινδρο. Η χρήση πολλαπλών βαλβίδων ανά κύλινδρο έχει ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα.
  • Αύξηση του ύψους ανοίγματος των βαλβιδών αλλάζοντας τα προφίλ στον εκκεντροφόρο.
  • Ρυθμίζοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον χρονισμό των βαλβίδων ώστε να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα της καύσης.
  • Χρησιμοποιώντας καύσιμα υψηλότερης ενέργειας και προσθέτοντας κάποια οξειδωτική ουσία όπως οξείδιο του αζώτου.
  • Αλλάζοντας τη θέση του φίλτρου εισαγωγής αέρα, απομακρύνοντας το από τα συστήματα εξάτμισης και καλοριφέρ ώστε να μειωθούν οι θερμοκρασίες του αέρα εισαγωγής.

 

TUNING - ΒΕΛΤΙΩΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • Γιάννης

    Η τροποποιηση του βάθους ανοιγματος (βύθιση) βαλβίδων θέλει ιδιαιτερη προσοχή και φειδό διότι υπάρχει κίνδυνος συνάντης βαλβίδων (ειδικώτερα της εξαγωγής) με το έμβολο . Τέτοιες κουτουλιές ειναι ακρως επώδυνες. Ο ίδιος φόβος υπάρχει και γιά μιά άλλη προσφιλή μέθοδο του πλανίσματος ( και όχι "πλαναρίσματος") του καπακιού

      3

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - TUNING - ΒΕΛΤΙΩΣΗ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός