Suzuki: Μοιάζει µε after market

Διαβάστηκε από 41502 αναγνώστες

Το σύστηµα πολυµέσων που συναντάµε στα περισσότερα µοντέλα της Suzuki, δίνει την αίσθηση ότι είναι after market και όχι µέρος του συνόλου, γεγονός που οφείλεται εν µέρει και στην τοποθέτησή του πάνω στο ταµπλό. Πιο αναλυτικά τώρα, η ευκρίνεια της οθόνης είναι καλή, το ίδιο και η απόκριση στο πάτηµα των δακτύλων, ωστόσο δυσκολία έχει η αυξοµείωση της έντασης της «φωνής». Θα προτιµούσαµε αντί για αφή να υπήρχε ένας περιστροφικός διακόπτης. Αναφορικά µε τις υπόλοιπες λειτουργίες η κεντρική οθόνη (home) έχει τέσσερις υποενότητες  που ελέγχεις εύκολα, ωστόσο όταν «µπεις», χάνεις το ρολόι…
Η απουσία της ένδειξης της ώρας στο δηµοφιλές µενού του ηχοσυστήµατος και η αυξοµείωση της έντασης της «φωνής» µε την αφή είναι τα δύο σηµαντικότερα µειονεκτήµατα στo σύστηµα της Suzuki.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΗΧΟΣ - MULTIMEDIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΗΧΟΣ - MULTIMEDIA

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός