Αυτό σημαίνει Ικανοποίηση Κατόχου!

2421 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/12/2019

Κάθε βδομάδα δεχόμαστε δεκάδες emails. Πολλά από αυτά ζητούν την άποψη μας για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου. Κάποια αφορούν δυσαρεστημένους πελάτες.

 
Κάποια αφορούν δυσαρεστημένους πελάτες (κυρίως από θέματα που σχετίζονται με το service και διάφορα τεχνικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν με το αυτοκίνητο τους).
Το σημερινό που δεχθήκαμε αφορά έναν απόλυτα ικανοποιημένο κάτοχο Hyundai. Αισθάνθηκε την ανάγκη να εκφράσει δημόσια και επώνυμα τις ευχαριστίες του για ένα τεχνικό πρόβλημα που αντιμετώπιζε και για το οποίο τα στελέχη της Hyundai μα και του εξουσιοδοτημένου συνεργείου (στο οποίο απευθύνθηκε), του βρήκαν την βέλτιστη λύση!

Διαβάστε τι λέει

θα ήθελα να ευχαριστήσω δημόσια την Hyundai Ελλας ΑΒΕΕ τους κ.κ. Γ. Πλούμπη (Warranty Supervisor), Β.Χατζηπαντελίδη (Customer Support & Technical Supervisor)επίσης τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή και επίσημο έμπορο Hyundai-KIA Μητρόπουλος Χ. Α.Ε. την κ.Αγγελική Σοφού (Διευθύντρια) τον κ.Κόλλια
(τεχνικό σύμβουλο) και προσωπικά τον Δημήτριο Αρβανίτη επίσης τεχνικό σύμβουλο της  Μητρόπουλος Χ. Α.Ε, για την άμεση λύση στα σοβαρά,προβλήματα που αντιμετώπιζα εδώ και καιρό στο ΙΧ αυτοκίνητο μου Hyundai i20 Diesel Comfort '16  με την κολόνα τιμονιού,συνεχόμενα κολλήματα ηλεκτρικής υποβοήθησης σε ταχύτητες άνω των 120 χλμ/ω Επίσης Αλλαγή ρουλεμάν συμπλέκτη και έγκαιρη διάγνωση επικίνδυνης διαρροής καυσίμου από αντλία υψηλής πίεσης.

Αξίζει να σημειωθεί ο επαγγελματισμός και η ανθρώπινη προσέγγιση,και αντιμετώπιση μου από τον τεχνικό σύμβουλο κ.Αρβανίτη στο σοβαρό πρόβλημα του τιμονιού το οποίο,παρά της επισκέψεις μου σε 2 άλλα συνεργεία δεν μπόρεσε κανείς να δώσει λύση,πράγμα που έκανε εκείνος μετά από σχολαστικούς ελέγχους και δοκιμές.Τέλος,το κερασάκι στην τούρτα ήταν ότι όλες οι επισκευές περάστηκαν στα πλαίσια της 5ετούς εγγύησης χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων που δίνει η Hyundai.

Υ.Γ.
Το αυτοκίνητο το αγόρασα(μεταχειρισμένο) προ 2 μηνών καταβάλλοντας ένα καθόλα αξιοσέβαστο ποσό,και ο καθένας μπορεί να αναλογιστεί ότι θα ήταν αδύνατον να αντεπεξέλθω στα έξοδα των ζημιών χωρίς την αμέριστη συμπαράσταση των ανθρώπων της Hyundai Ελλας.Και πάλι ένα μεγάλο ευχαριστώ!

Μετά τιμής:
Μπερτόλης Δημήτριος

Η άποψη μας

Το επιτελείο της ειδικής έκδοσης του Auto Τρίτη για τις After Sales Υπηρεσίες,  πιστεύει πως τόσο τα στελέχη της αντιπροσωπείας όσο και τα στελέχη του εξουσιοδοτημένου συνεργάτη της, αποτελούν «παραδείγματα προς μίμηση» ! Αυτό σημαίνει Ικανοποίηση Κατόχου (όχι τα πομπώδη ή τα «ξύλινα λόγια» μα η αμεσότητα και η απόλυτη εξυπηρέτηση
του πελάτη
ο οποίος στη συνέχεια παραμένει ΠΙΣΤΟΣ και «στόμα με στόμα» διαφημιστής της μάρκας)!

Επίσης, η αναγνώριση των προσπαθειών τους (από τον αναγνώστη μας και πελάτη τους) είναι προς τιμήν και του Κου Μπερτόλη, ο οποίος αντιμετωπίστηκε με την προσοχή που του άξιζε (ως πελάτης) βρήκε λύση στο πρόβλημα του και –τελικά- δεν το θεώρησε αυτονόητο και εξέφρασε ,δημόσια, τις ευχαριστίες του !

Μπράβο και από εμάς !

Μάριος Πάλλης
  Auto Τρίτη

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός