Focus στoν άνθρωπο & ευελιξία!

1279 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/6/2020

Νέες εμπειρίες, έντονα συναισθήματα, αποτελεσματικότητα στη διαχείριση της πανδημίας και τώρα …business as usual με μεγαλύτερη ευελιξία & επιβράβευση πιστότητας. Με αισιοδοξία η επιστροφή στην κανονικότητα στην after CoVid εποχή για την Ford Motor EΛΛΑΣ.

 
Ας δούμε τι λέει ο Κος Βασίλης Ι. Παπαναστασίου, Διευθυντής Τμήματος Υπηρεσιών μετά την Πώληση της Ford Motor ΕΛΛΑΣ Α.Ε.Β.Ε., για το σχέδιο αντί-δρασης της εταιρείας που εκπροσωπεί, στον τομέα που διευθύνει.

Αναμφισβήτητα, η χρονιά που διανύουμε είναι σίγουρα διαφορετική από τις προηγούμενες,  γεμάτη από νέες εμπειρίες και έντονα συναισθήματα για όλους μας.

Προτεραιότητα για εμάς στη Ford είναι πάντα ο άνθρωπος!

Ήμασταν οι πρώτοι λοιπόν, που εφαρμόσαμε με μεγάλη επιτυχία τις υπηρεσίες FORD No Touch κατά την δύσκολη περίοδο του εγκλεισμού, παραμένοντας ενεργοί, υποστηρίζοντας τις ανάγκες των πελατών μας.
Μετά από αυτό, περάσαμε πλέον στη νέα περίοδο του FORD Care αναπροσαρμόζοντας τον τρόπο που προσφέρουμε τις υπηρεσίες FORD στο συνεργείο. Με γνώμονα λοιπόν τον άνθρωπο, διαμορφώνουμε την λειτουργία μας σύμφωνα με τις επιταγές της νέας εποχής, προστατεύοντας την υγεία των συνανθρώπων μας, των συναδέλφων μας και φυσικά των εαυτών μας.

Στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο της FORD μπορεί να βρει κανείς τις υπηρεσίες απολύμανσης που εφαρμόσαμε πρώτοι, για τα αυτοκίνητα που παραλαμβάνουμε, αλλά και για αυτά που παραδίδουμε στον πελάτη. Τη δυνατότητα παραλαβής και παράδοσης στον χώρο του πελάτη και με όχημα αντικατάστασης εάν ζητηθεί. Ο πελάτης μπορεί επίσης,  να κλείσει ηλεκτρονικά ραντεβού στο συνεργείο σε ώρα και μέρα που να τον εξυπηρετεί μέσα από το On-Line Service Booking.

Επίσης, κατανοώντας και σεβόμενοι τις οικονομικές δυσκολίες που μπορεί να έχουν δημιουργηθεί αυτή την περίοδο έχουμε φροντίσει και γι' αυτό. Υπάρχει ευελιξία, στην περίοδο κάλυψης της εγγύησης, στους τρόπους πληρωμής, αλλά και ειδικές τιμές για τις εργασίες και τα ανταλλακτικά, επιβραβεύοντας έτσι την πιστότητα των πελάτων μας μέσα από το πρόγραμμα Καλής Θέλησης.

Στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο της Ford, θα βρείτε ανθρώπους με θετική διάθεση και αισιοδοξία που διαθέτουν την βούληση για την εξεύρεση της καλύτερης λύσης για να υποστηρίξουν τις ανάγκες των πελατών μας.
Μέχρι στιγμής, καταφέραμε στη χώρα μας να διαχειριστούμε με επιτυχία το υγειονομικό μέρος της κρίσης. Είναι επιτακτική η ανάγκη να αντιμετωπίσουμε με τόλμη και παρρησία και τον οικονομικό της αντίκτυπο.
Μέσα από την αντιξοότητα έρχεται η πρόοδος και σίγουρα αυτή η περίοδος ανέδειξε την δημιουργικότητά μας, η οποία μας βοήθησε να αντιμετωπίσουμε τις δυσκολίες μας και να υποστηρίξουμε τους πελάτες μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
 
Βασίλης Ι. Παπαναστασίου
Διευθυντής Τμήματος Υπηρεσιών μετά την Πώληση

Ford Motor ΕΛΛΑΣ Α.Ε.Β.Ε.
 

Tags: AFTER SALES
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός