Ford και Toyota καθ-ορίζουν εξελίξεις After Sales υπηρεσιών!

Ford και Toyota καθ-ορίζουν εξελίξεις After Sales υπηρεσιών!

5062 Επισκέψεις στο άρθρο

Ford και Toyota είναι δημοφιλείς γιατί ξέρουν να φροντίζουν τους κατόχους τους. Να λανσάρουν καινοτόμες υπηρεσίες για τους ιδιοκτήτες των μοντέλων τους και να προφέρουν added-value after sales υπηρεσίες αξιοποιώντας την σύγχρονη τεχνολογία.

ΣΤΑΘΗΣ Σ. & Ν. FORD

Ford και Toyota καθ-ορίζουν εξελίξεις After Sales υπηρεσιών!

- Ελέγχεις το αυτοκίνητο από το κινητό σου 
- Top ικανοποίησης κατόχου. Kαι οι 2 μάρκες
- Μόνον η Ford προσφέρει & virtual service
- Η Toyota σε εκπαιδεύει να οδηγείς οικονομικά

Η εξέλιξη είναι αναπόφευκτη και αν θέλεις να παραμείνεις στον «αφρό» πρέπει να ακολουθήσεις χωρίς καθυστερήσεις (αν δεν μπορείς  να είσαι πρωτοπόρος). Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για μία εξόχως ανταγωνιστική αγορά όπως αυτή του αυτοκινήτου και των υπηρεσιών που σχετίζονται με αυτό. Αν δεν καινοτομείς σε …ξεπερνά η εποχή (και ο ανταγωνισμός).

Γι αυτό λοιπόν οι κορυφαίες εταιρείες στον τομέα του After Sales φροντίζουν όχι απλά να συμβαδίζουν, αλλά να ορίζουν το μέλλον και τις εξελίξεις, εγκαινιάζοντας σήμερα αυτά που θα χρειαστείς, ως κάτοχος μοντέλου τους, αύριο. 

Η Ford και η Toyota λοιπόν, δύο εταιρείες με πολύ υψηλό δείκτη ικανοποίησης κατόχου στην ελληνική αγορά, όπως έδειξε η μεγάλη έρευνα autocheck του AutoΤρίτη, στοχεύοντας σε ακόμα υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης των πελατών τους, εξέλιξαν νέες υπηρεσίες After Sales νέας γενιάς, που συμβαδίζουν και με νέες δυνατότητες που προσφέρει η εξέλιξη της τεχνολογίας. 
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Αναβάθμιση Εμπειρίας Εξυπηρέτησης!

Virtual service, προηγμένη συνδεσιμότητα και digital υπηρεσίες, δημιουργούν ένα διαδραστικό περιβάλλον επικοινωνίας με το αυτοκίνητό σας, αναβαθμίζοντας τη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης, έτσι ώστε εσείς να κερδίζετε χρόνο και χρήμα.

Ας δούμε λοιπόν τι κάνουν οι δύο αυτές εταιρείες στον τομέα των After Sales υπηρεσιών, με τις οποίες στοχεύουν στην Ικανοποίηση των κατόχων τους (και στην πιστότητα τους στην ίδια μάρκα επί μακρόν).
 

Αναβάθμιση Εμπειρίας Εξυπηρέτησης!

Virtual service, προηγμένη συνδεσιμότητα και digital υπηρεσίες, δημιουργούν ένα διαδραστικό περιβάλλον επικοινωνίας με το αυτοκίνητό σας, αναβαθμίζοντας τη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης, έτσι ώστε εσείς να κερδίζετε χρόνο και χρήμα.

Ας δούμε λοιπόν τι κάνουν οι δύο αυτές εταιρείες στον τομέα των After Sales υπηρεσιών, με τις οποίες στοχεύουν στην Ικανοποίηση των κατόχων τους (και στην πιστότητα τους στην ίδια μάρκα επί μακρόν).
 

To Virtual Service της Ford

Με μεγάλη γκάμα απομακρυσμένων σύγχρονων υπηρεσιών και digital εργαλείων για διευκόλυνση κατόχου η Ford!

Με μεγάλη γκάμα απομακρυσμένων σύγχρονων υπηρεσιών και digital εργαλείων για διευκόλυνση κατόχου η Ford!

    Οι ιδιοκτήτες μοντέλων της Ford έχουν στη διάθεσή τους μια μεγάλη γκάμα απομακρυσμένων σύγχρονων υπηρεσιών και digital εργαλείων που κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη

    Είναι γνωστό πως η Ford ανήκει στις After Sales Oriented μάρκες (διαθέτοντας και ένα ιδιαίτερα οργανωμένο τμήμα after sales υπηρεσιών). 

    Ακολουθώντας διεθνείς τάσεις, η δημοφιλής μάρκα, περιέλαβε στον σχεδιασμό των υπηρεσιών της και αυτό που λέγεται Virtual service. Δηλαδή ένα κανονικό service συντήρησης ή επισκευής, το οποίο εσείς προγραμματίζετε ηλεκτρονικά (και ανέπαφα)  ενώ έχετε και την δυνατότητα να ενημερωθείτε με Video για την εξέλιξη ή τα ευρήματα του, από το κινητό σας. 

    Μια χρήσιμη και ταυτόχρονς “διασκεδαστική” διαδικασία η οποία σας γλιτώνει χρόνο και φυσικά κρατάει σε φόρμα το Ford σας. 

    Πως γίνεται; Κλείνετε ηλεκτρονικά το επόμενο ραντεβού για service ή οποιαδήποτε άλλη εργασία και έρχονται οι τεχνικοί να παραλάβουν το αυτοκίνητο από το σημείο που θα τους υποδείξετε. 

    Όταν έρθει η προγραμματισμένη ώρα του service, σας περιμένει μια νέα ευχάριστη έκπληξη, η νέα digital υπηρεσία αποστολής Video, στα οποία αποτυπώνουν οι τεχνικοί της, τα πιθανά ευρήματα τους ώστε να δείτε και εσείς με τα μάτια σας αν κάτι χρειάζεται άμεση επισκευή. 

    Διαφάνεια δηλαδή! Γίνεται μόνον ότι πρέπει και ότι συμφωνηθεί. Μάλιστα όλες οι εργασίες καταχωρούνται κανονικά στο βιβλιαράκι ιστορικού service, το οποίο μπορείτε να έχετε στη διάθεσή σας και σε ψηφιακή μορφή!

    Η νέα εποχή των after sales υπηρεσιών δε σταματά εκεί. Εγκαθιστώντας την εφαρμογή Ford Pass μπορείτε να έχετε στο κινητό σας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την κατάστασή του αυτοκινήτου σας, να χρησιμοποιήσετε απομακρυσμένα κάποιες λειτουργίες του, όπως π.χ. τον κλιματισμό, αλλά και να διασφαλίσετε περισσότερη άνεση και ηρεμία στις μετακινήσεις σας, λαμβάνοντας στοιχεία σχετικά με την κίνηση ή κάνοντας το αμάξι σας wifi hot spot.
     

    Toyota smartphone

    Kάνει την καθημερινότητα των κατόχων της, πιο εύκολη, με  τις σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες «MyToyota» η δημοφιλής Ιαπωνική μάρκα.

    Kάνει την καθημερινότητα των κατόχων της, πιο εύκολη, με τις σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες «MyToyota» η δημοφιλής Ιαπωνική μάρκα.

      Η Toyota ούσα στο κλίμα της νέας digital εποχής κάνει την καθημερινότητα των κατόχων Toyota πιο εύκολη με σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες. 

      Γι αυτό μόνο τυχαίο δεν είναι που η Toyota διαθέτει ικανοποιημένους και πιστούς πελάτες. Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και στις ανάγκες του αύριο λοιπόν, η ιαπωνική φίρμα προσφέρει στους κατόχους των μοντέλων της, το πακέτο των online υπηρεσιών, «My Toyota».

      Οι προηγμένες υπηρεσίες «My Toyota», σας συνδέουν με το αυτοκίνητο σας δημιουργώντας μια απομακρυσμένη και διαδραστική σχέση έτσι ώστε να ελέγξετε, να διαχειριστείτε και να απολαύσετε το αυτοκίνητό σας εύκολα όπου και αν βρίσκεστε.

      Έτσι λοιπόν μπορείτε να κλείσετε online ραντεβού για service, βλέποντας συγχρόνως και το πoσό που θα πληρώσετε, ώστε να υπάρχει απόλυτα διαφάνεια, ενώ επιπλέον μπορείτε να έχετε το ιστορικό των Services του αυτοκινήτου σας σε ηλεκτρονική μορφή.

      Αυτό είναι ένα μέρος των δυνατοτήτων που σας προσφέρονται, καθώς μέσω του MyToyota μπορείτε να προγραμματίστε τις διαδρομές σας από το σπίτι, να εντοπίστε το αυτοκίνητο σας στο χάρτη, αλλά και να εκπαιδευτείτε διασκεδαστικά με το Hybrid Coaching μαθαίνοντας να κάνετε καλύτερη χρήση του υβριδικού σας αυτοκινήτου.

      Επιπροσθέτως στο πακέτο υπηρεσιών θα βρείτε το E-store, μέσω του οποίου μπορείτε να ανακαλύψτε όλες τις νέες εφαρμογές, να ανανεώσετε τους χάρτες πλοήγησης και να κατεβάσετε τις πιο πρόσφατες αναβαθμίσεις λογισμικού για το infotainment σας.
       

      Κοινοποίησέ το »
      Σχολίασέ το »

      Μεγάλη έρευνα Auto Check. Δηλώστε και Εσείς. Πόσο Ικανοποιημένοι Είστε ;
      Το αυτοκίνητο σας είναι ζημιάρικο;
      Σας γδέρνουν ζωντανό, όταν πάτε για σέρβις;
      H αντιπροσωπεία αθέτησε τις υποσχέσεις της;
      Κάντε αναφορά με 1 κλίκ εδώ!

      Το αυτοκίνητο σας δεν σπάει, δεν λυγάει;
      Οι τιμές που πληρώνετε για σέρβις είναι καλές;
      Η αντιπροσωπεία σας εκπλήσσει ευχάριστα;
      Επιβραβεύστε την με 1 κλίκ εδώ!

      Δείτε πάνω από 5.000 αναφορές (για όλες τις μάρκες αυτοκινήτου) με 1 κλίκ εδώ