Λύσεις φόρτισης: Οδηγός για… beginners κατόχους ηλεκτρικής Mercedes-Benz
After Sales Υπηρεσίες & Service Volvo: Πόσο ικανοποιημένοι δηλώνουν οι κάτοχοι;
Toyota Yaris, best seller για 10 συνεχόμενα χρόνια: Πώς και γιατί;
Αν είστε κάτοχος μοντέλου VW, Audi ή Skoda, γνωρίζετε την γκάμα από καινοτόμες υπηρεσίες διασύνδεσης που έχετε στη διάθεση σας; Ασφάλεια, εξοικονόμηση και ευκολία το 3πτυχο του σχεδιασμού αυτών των after sales υπηρεσιών. Customer satisfaction, o στόχος.
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Service από τον καναπέ σου και …επίβλεψη μέσω video.
Πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτή τη νέα εποχή έχει η τεχνολογία, μέσω της οποίας το αυτοκίνητό σας αποκτά καινοτομίες συνδεσιμότητας και εσείς γλιτώνετε χρόνο και χρήμα.
Στην νέα εποχή των after sales υπηρεσιών, μπορείτε να έχετε διαρκή επικοινωνία με το αυτοκίνητό σας μέσω έξυπνων εφαρμογών. Παρακάτω λοιπόν θα αναλύσουμε τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες συνδεσιμότητας που προσφέρει η Kosmocar (Audi, Skoda, VW) στους κατόχους των μοντέλων της.
Γιατί να τρέχεις στο συνεργείο για service ενώ μπορείς να το κάνεις από το σπίτι σου; Μία νέα added-value υπηρεσία που προσφέρει η Kosmocar (Audi, Skoda, VW) είναι η δυνατότητα να κλείσετε μέσω ίντερνετ ραντεβού για service, σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο συνεργείο επιθυμείτε.
Αξίζει να σημειωθεί πως κατά τη διάρκεια του τεχνικού ελέγχου μπορείτε να λάβετε video ή φωτογραφίες στο κινητό ή στο PC σας, για ενδεχομένως επιπλέον εργασιών που προέκυψαν, με ιεράρχηση τους (βάσει σπουδαιότητας) και ενημέρωση σας, για το κόστος τους.
Κερασάκι στην τούρτα η υπηρεσία Pick-up & Delivery, όπου έρχονται οι ίδιοι οι τεχνικοί και παραλαμβάνουν το αυτοκίνητό σας, ενώ κατόπιν του τεχνικού ελέγχου – αποκατάστασης του, σας το επιστρέφουν όπου τους υποδείξετε.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr