Mazda Χαλδαίος, με High σκόρ Ικανοποίησης κατόχου!

Mazda Χαλδαίος, με High σκόρ Ικανοποίησης κατόχου!

2534 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/5/2022

Eξουσιοδοτημένο συνεργείο για τα μοντέλα της δημοφιλούς ιαπωνικής μάρκας. Με know how & παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, στην σωστή τιμή, στοχεύει και πετυχαίνει υψηλά σκόρ Ικανοποίησης κατόχων! Mazda Χαλδαίος

Ας δούμε πρώτα το πώς επιλέγει ο σύγχρονος κάτοχος συνεργείο.

Τα τελευταία 15 «δύσκολα χρόνια» έχουμε βιώσει ανατροπές μα και διαφορετικές καταναλωτικές «συνήθειες» και συμπεριφορές. Μία από αυτές και η επιλογή συνεργείου.

Σε πρόσφατη έρευνα μας, κάναμε στους αναγνώστες μας μία κρίσιμη (για την καλή συντήρηση του αυτοκινήτου τους) ερώτηση. Ρωτήσαμε ουσιαστικά αν παραμένουν  στο εξουσιοδοτημένο –για την μάρκα τους- συνεργείο για τα services τους και μετά την λήξη της εργοστασιακής τους εγγύησης.

Όλοι γνωρίζουμε πως τα πρώτα χρόνια ο κάτοχος οποιασδήποτε μάρκας, συνήθως (καθώς υπάρχουν και εξαιρέσεις), ακολουθεί τους κανόνες καλής συντήρησης του κατασκευαστή και το πηγαίνει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας. Όλα αυτά άλλαζαν (τα τελευταία χρόνια πιο «έντονα») μόλις έληγε η εγγύηση. Μέρος του κοινού πηγαίνει σε ανεξάρτητο συνεργείο, ψάχνοντας την ίδια ποιότητα υπηρεσιών (που είχε) σε καλύτερη τιμή (που διαπραγματεύεται). Παρόλαυτα, ψάξαμε να βρούμε το ποιό είναι το πιο βασικό κριτήριο(αιτία) που ‘’κρατά’’ τους αναγνώστες μας ΠΙΣΤΟΥΣ στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας τους.
 

Κοινοποίησέ το »

Τα αποτελέσματα!

58%  μένουν για να είναι σίγουροι πως το τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο τους θα αντιμετωπιστεί από κατάλληλα καταρτισμένους τεχνικούς ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ-ΞΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΡΚΑ και τις τεχνικές λεπτομέρειες που αφορούν κάθε μοντέλο της !

26% διότι πιστεύουν ότι το εξουσιοδοτημένο συνεργείο τους  δεν τους «φορτώνει» με περιττές ή extra εργασίες (δηλαδή κόστη). Κάνει ότι πρέπει (ότι χρειάζεται). Ότι «αντέχει» δεν αντικαθίσταται παρά όταν έρθει η ώρα του. Αυτό εκτιμάται για προφανείς λόγους εξοικονόμησης.

10% διότι αντιμετωπίζονται ως καλοί πελάτες (κάτι το οποίο θα έπρεπε να είναι αυτονόητο σε κάθε κλάδο της αγοράς). Βρίσκουν δηλαδή φιλική εξυπηρέτηση (οι ευκολίες π.χ. αυτοκίνητο αντικατάστασης, το ραντεβού στην ώρα του και ίσως πάνω από όλα το καλοσώρισμα –το χαμόγελο – τα απλά λόγια και όχι η «ξύλινη τεχνική γλώσσα-ορολογία» ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ). Φυσικά μην ξεχνάμε κάτι βασικό. Το ανέφεραν άλλωστε. Και η τιμή !

6% (μόνο) αποφασίζει με βασικό κριτήριο την τιμή και μόνο. Δεν τους νοιάζουν εμπειρίες, τυπικότητες, «κλίμα» κλπ. Μόνο το «πόσο θα πάει μάστορα». Είναι μέσα στην αγορά (σε κάθε αγορά) και αυτή η πρακτική. Είτε για λόγους οικονομικής στενότητας, είτε ως «λογική» (έχουμε ως λαός και κάποια «Ανατολίτικη φλέβα παζαριού» και αντί να κυνηγάμε περισσότερη αξία για τα λεφτά μας, κάποιες φορές, επιδιώκουμε απλά μια καλύτερη τιμή).

Οι κάτοχοι που «φεύγουν» από το εξουσιοδοτημένο τους μόνο και μόνο για λόγους τιμών, δεν εξετάζουν ‘’ιστορικά΄΄  τα στοιχεία (κάτι που θα τους βοηθούσε να ‘’δουν’’ πως τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία ‘’σήμερα’’ προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε τιμές που είχε ένα ανεξάρτητο συνεργείο, προ 10-ετίας)! Επίσης, σε ένα εξουσιοδοτημένο σήμερα, ο κάτοχος μοντέλου της μάρκας, μπορεί να βρει πολύ καλές τιμές χρέωσης ανταλλακτικών (τιμές που τα ανεξάρτητα συνεργεία τις έχουν ως «τιμές χονδρικής» πάνω στις οποίες βάζουν και ένα λογικό δικό τους κέρδος). Φυσικά με προυπόθεση πως η εργασία αλλαγής –του ανταλλακτικού- θα γίνει στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Μετά από όλα αυτά, εσείς τι λέτε; Είστε πιστοί; Από “συνήθεια” ή με αιτία;
 

Μεγάλη έρευνα Auto Check. Δηλώστε και Εσείς. Πόσο Ικανοποιημένοι Είστε ;
Το αυτοκίνητο σας είναι ζημιάρικο;
Σας γδέρνουν ζωντανό, όταν πάτε για σέρβις;
H αντιπροσωπεία αθέτησε τις υποσχέσεις της;
Κάντε αναφορά με 1 κλίκ εδώ!

Το αυτοκίνητο σας δεν σπάει, δεν λυγάει;
Οι τιμές που πληρώνετε για σέρβις είναι καλές;
Η αντιπροσωπεία σας εκπλήσσει ευχάριστα;
Επιβραβεύστε την με 1 κλίκ εδώ!

Δείτε πάνω από 5.000 αναφορές (για όλες τις μάρκες αυτοκινήτου) με 1 κλίκ εδώ