Νέα εποχή στις After Sales υπηρεσίες της Audi στην Ελλάδα!

6660 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/12/2020

Η Audi καλωσορίζει μια νέα, online εποχή καινοτόμων υπηρεσιών After Sales, με κύριο στόχο την μέγιστη ασφάλειά και ικανοποίηση των πελατών της.

 
Τα δεδομένα άλλαξαν και η Kosmocar-Audi μένοντας πιστή στην υπόσχεσή της για συνεχή εξέλιξη και πλήρη εξυπηρέτηση των μεταβαλλόμενων αναγκών των ιδιοκτητών της μάρκας, παρουσίασε μία σειρά από πρωτοποριακές υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις νέες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί.
 
Ένα προηγμένο σύνολο καινοτόμων υπηρεσιών After Sales της Audi φέρνει τη νέα, ψηφιακή εποχή στο service με βασικό γνώμονα την υγεία και την ασφάλεια όλων. Το «Audi Anti Covid-19 Ανέπαφο Service» προσφέρει 4 καινοτόμες υπηρεσίες για τους ιδιοκτήτες Audi, ακολουθώντας πάντα τις εξελίξεις και κατανοώντας τις νέες ανάγκες που έχουν προκύψει: MyServiceNow, Pick Up & Delivery, Φροντίδα Clean Plus και Online Service.
 
MyServiceNow: Κλείστε ραντεβού για service με ένα κλικ!
Η νέα εποχή για το service του αγαπημένου σας Audi έφτασε, αφού πλέον μπορείτε να κλείσετε το ραντεβού σας online, από τον υπολογιστή, το smartphone ή το tablet σας στο χρόνο που εσείς επιθυμείτε και να ενημερωθείτε ταυτόχρονα για την αξία του. Γρήγορα, εύκολα και απλά με ένα κλικ, όπου και αν βρίσκεστε!
 
Pick up & Delivery: Ανέπαφη παραλαβή και παράδοση στο χώρο σας.
Η Audi προσφέρει την επιλογή να πραγματοποιήσετε το service του οχήματός σας με ανέπαφη παραλαβή και παράδοση στο χώρο που θα εσείς θα υποδείξετε, κατόπιν σχετικής συνεννόησης. Φυσικά, ακολουθούνται όλα τα απαραίτητα προληπτικά και προστατευτικά μέτρα υγιεινής τόσο κατά την παραλαβή και παράδοση, όσο και κατά τη διάρκεια της διαδικασίας του service, με τους τεχνικούς του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου Audi Service να ανταποκρίνονται στις συγκυρίες της εποχής, με βαθύ αίσθημα ευθύνης για την ασφάλεια, τόσο τη δική σας όσων και των αγαπημένων σας προσώπων.

Προκείμενου να καλυφθούν ακόμη και το πιο απίθανα ενδεχόμενα, το Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο Συνεργατών Audi Service παρέχει και ασφαλιστική κάλυψη, για οποιασδήποτε φθορά υποστεί το αυτοκίνητό σας κατά την μεταφορά του στο χώρο του συνεργείου.
 
Audi Online Service: Παρακολουθήστε τα πάντα από το κινητό σας!
Έχετε σκεφτεί να είχατε τη δυνατότητα να είστε «παρών» σε όλη τη διαδικασία του service του Audi σας, χωρίς να βρίσκεστε στο χώρο του συνεργείου;! Πλέον, κάτι τέτοιο είναι εφικτό μέσω της πρωτοποριακής υπηρεσίας Audi Online Service που φροντίζει να ενημερώνεστε για ο,τιδήποτε τυχόν προκύψει κατά τη διάρκεια του service του οχήματός σας.

Οι άρτια εκπαιδευμένοι και καταρτισμένοι τεχνικοί του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου Audi Service σας ενημερώνουν μέσω αποστολής οπτικοακουστικού υλικού (video/φωτογραφίες) των επιπλέον εργασιών που προέκυψαν κατά τον έλεγχο του αυτοκινήτου σας. Παράλληλα για τη δική σας διευκόλυνση, οι εργασίες είναι ιεραρχημένες βάσει της αναγκαιότητας πραγματοποίησής τους, ενώ το σχετικό κόστος αναγράφεται σε κάθε εργασία ξεχωριστά.

 
Φροντίδα «Clean Plus»: Για καθαρότερο αέρα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου σας.
Η Audi προσφέρει το πακέτο φροντίδας «Clean Plus» με σκοπό να απολαμβάνετε μια υγιεινή και καθαρή ατμόσφαιρα στο εσωτερικό της καμπίνας του οχήματός σας, απαλλαγμένη από βακτήρια και μικροοργανισμούς. Χάρη στο νέο αυτό πακέτο φροντίδας, πραγματοποιείται ο καθαρισμός και η απολύμανση του συστήματος κλιματισμού με τη χρήση αντιβακτηριδιακού καθαριστικού, αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας με τοποθέτηση φίλτρου ενεργού άνθρακα και δωρεάν έλεγχο βασικών σημείων (μπαταρία, μάκτρα υαλοκαθαριστήρων, ελαστικά, φρένα - τακάκια και δισκόπλακες - και χειρόφρενο).
 
Κοινός παρονομαστής όλων των υπηρεσιών είναι η ασφάλεια, η κορυφαία εξυπηρέτηση, η άνεση και η ευκολία την οποία η Kosmocar-Audi θέλει να προσφέρει σε όλους τους πελάτες της. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις νέες αυτές υπηρεσίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Audi Service της επιλογής σας ή στη σχετική ιστοσελίδα της Kosmocar-Audi.https://www.audi.gr/gr/web/el/service/audi-new-innovative-services.html