Ο τεχνικός είναι σαν τον γιατρό! Η SEAT πως τους εκπαιδεύει;

Ο τεχνικός είναι σαν τον γιατρό! Η SEAT πως τους εκπαιδεύει;

22295 Επισκέψεις στο άρθρο

Κάθε χρόνο. Με νέα ύλη αφού τα μοντέλα και οι τεχνολογίες εξελίσονται. Εκπαιδεύουν, εξετάζουν το επίπεδο της γνώσης και πιστοποιούν το τεχνικό τους προσωπικό. Στόχος η ασφάλεια του κατόχου μοντέλου της μάρκας. Ασφάλεια στο δρόμο μα και ασφάλεια της επένδυσης του (στις μέρες μας το αυτοκίνητο είναι και επένδυση, ξανά)!

Eμείς σαν Autotriti (με εστίαση επί σειρά δεκαετιών και στον νευραλγικό τομέα της οδικής ασφάλειας) σκεφτόμαστε ως Key Road Safety Stakeholders (βασικούς εμπλεκόμενους) και το τεχνικό προσωπικό τής κάθε μάρκας. 

Όλους εκείνους δηλαδή που εμπλέκονται  στην διαδικασία εκπαίδευσης, συντήρησης και επισκευής των αυτοκινήτων  μας.  

Είτε αυτά είναι «παλιότερα» και με πιο σύγχρονους τρόπους (διαγνωστικά, εξελιγμένα προιόντα-λιπαντικά κοκ) μπορούν να διατηρήσουν επιδόσεις και αξία επί μακρόν. Είτε αφορούν πιο σύγχρονα και προηγμένα τεχνολογικά μοντέλα. Και στις 2 περιπτώσεις, όλοι μπορούμε να αντιληφθούμε την σημαντικότητα και τον ρόλο του τεχνικού στον οποίο εμπιστευόμαστε «ζωή και επένδυση» μας!
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ο τεχνικός είναι σαν τον γιατρό - Σε ποιόν auto-Doctor πάτε τελικά;

Ο τεχνικός είναι σαν τον γιατρό. Αν δεν ενημερώνεται ΚΑΘΕ χρόνο. Αν δεν πιστοποιείται πως κατέχει την απαραίτητη γνώση. Τότε ποιος «ρισκάρει» να ωφεληθεί από τις υπηρεσίες του; Έστω και αν οι υπηρεσίες του είναι –κατάτι- φθηνότερες.

Η ερώτηση που αναδύεται σε κάθε σκεπτόμενο κάτοχο. Που πάω για Service; Ποιες είναι οι επιλογές μου; Ψάχνω την ασφάλεια μα μού είναι απαραίτητη και η οικονομία (εποχή “saving money” ξανά).
-Πάω “απλά” στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της μάρκας;
-Πάω στο εξουσιοδοτημένο και πιστοποιημένο Συνεργείο της μάρκας μου;
-Πάω στο Συνεργείο «της γειτονιάς»;
-Πάω στο Εξειδικευμένο Συνεργείο (που γνωρίζω αν την ψάχνει-ενημερώνεται);

Σε ποιόν auto-Doctor πάω τελικά; Εμείς ψηφίζουμε στον διαβασμένο. Είτε εξουσιοδοτημένο, είτε εξειδικευμένο. Σε αυτόν που ενημερώνεται, εκπαιδεύεται και μπορεί να μας το αποδείξει αυτό (και με τα τυπικά έγγραφα που το αποδεικνύουν και με τα ουσιαστικά, δηλαδή την καλή δουλειά του)!
 

Τι ισχύει για κατόχους SEAT – Πως “Train to Gain Excellence” η ΤΕΧΝΟΚΑΡ

Τι ισχύει για κατόχους SEAT – Πως “Train to Gain Excellence” η ΤΕΧΝΟΚΑΡ

    Eπικοινωνήσαμε με τα στελέχη της TEXNOKAR (SEAT) ζητώντας να μάθουμε τι περιλαμβάνει ο σχεδιασμός του After Sales τομέα της μάρκας σχετικά με την κατάρτιση και την πιστοποίηση των τεχνικών του εξουσιοδοτημένου δικτύου επισκευαστών SEAT. 

    Συμπληρωματικά και αφού η νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης πλησιάζει με …δρασκελιές μεγάλες, ζητήσαμε να μάθουμε πως έχει οργανωθεί η “after sales αντιμετώπιση” και το Service οχημάτων υψηλής τάσης.

    Aς δούμε τι μας είπαν.

    Η εταιρεία μας, στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων της, υλοποιεί την πιστοποίηση των παρακάτω ειδικοτήτων του τομέα After Sales, σύμφωνα με τα πρότυπα τα οποία θέτει ο κατασκευαστής:
    •    Τεχνικοί σύμβουλοι
    •    Τεχνίτες υψηλής τάσης (High Voltage Technician)
    •    Ειδικός υψηλής τάσης (HighVoltageExpert)
    •    Lead manager

    Η διαδικασία η οποία ακολουθείται καθορίζεται από τον κατασκευαστή. Περιλαμβάνει κύκλο σεμιναρίων online, απομακρυσμένων και κατά πρόσωπο (face to face).

     Η ύλη η οποία καλύπτεται σε κάθε σεμινάριο δεν επαναλαμβάνεται σε κάποιο άλλο. Χωρίζεται σε τρία στάδια:
    •    Εισαγωγικό
    •    Ειδικότητας
    •    Τελική αξιολόγηση

    Μετά το πέρας κάθε σταδίου, ο υποψήφιος υποβάλλεται σε τεστ ώστε να προχωρήσει στο επόμενο. Με την επιτυχή ολοκλήρωση της τελικής αξιολόγησης, λαμβάνει το αποδεικτικό της πιστοποίησης.

    Η πιστοποίηση επαναλαμβάνεται σε ετήσια βάση, μετά την επικαιροποίηση του υλικού από τον κατασκευαστή και είναι υποχρεωτική. Υλοποιείται από το προσωπικό του εισαγωγέa που έχει την κατάρτιση και ενημέρωση γι αυτόν τον σκοπό...

    Η πιο πρόσφατη διαδικασία πιστοποίησης (HVE) ήταν το Δεκέμβριο του 2021

    Ειδικά για οχήματα τα οποία φέρουν υψηλή τάση, προβλέπεται η επισκευή τους με βάση τις εξής απαραίτητες προδιαγραφές:

    -σε χωριστή θέση εργασίας
    - με κατάλληλη περίφραξη και σήμανση 
    - προσεγγίσιμα μόνο από τον πιστοποιημένο τεχνίτη.

    Να σημειωθεί πως πέρα από την προστασία του κατόχου σημαντικό μέλημα μας είναι και η προστασία του τεχνικού προσωπικού. Έτσι, ο τεχνικός μας πρέπει να φέρει ειδικό ατομικό εξοπλισμό ασφαλείας όπως φόρμα και γάντια (εσωτερικά και εξωτερικά) υψηλής τάσης, μονωτικά παπούτσια, γυαλιά και κράνος.
    ¶ρα; Αν είστε κάτοχος SEAT σε ποιόν auto-Doctor θα πάτε τελικά;
    Εμείς είπαμε ψηφίζουμε, στον διαβασμένο. Εσείς;
     

    Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το »

    προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES