Στη μεγάλη έρευνα ικανοποίησης κατόχου Autocheck που κάνει το AutoΤρίτη, η Toyota βρίσκεται ψηλά.

Στη μεγάλη έρευνα ικανοποίησης κατόχου Autocheck που κάνει το AutoΤρίτη, η Toyota βρίσκεται ψηλά.

Ο σχεδιασμός After Sales υπηρεσιών της Toyota, προσφέρει γνήσια ανταλλακτικά σε προσιτές τιμές & γκάμα υπηρεσιών ευκολίας κατόχου.

Ο σχεδιασμός After Sales υπηρεσιών της Toyota, προσφέρει γνήσια ανταλλακτικά σε προσιτές τιμές & γκάμα υπηρεσιών ευκολίας κατόχου.

  • Στη μεγάλη έρευνα ικανοποίησης κατόχου Autocheck που κάνει το AutoΤρίτη, η Toyota βρίσκεται ψηλά.
  • Ο σχεδιασμός After Sales υπηρεσιών της Toyota, προσφέρει γνήσια ανταλλακτικά σε προσιτές τιμές & γκάμα υπηρεσιών ευκολίας κατόχου.

Πόσο ήσυχο έχουν το κεφάλι τους, οι κάτοχοι Toyota;

18194 Επισκέψεις στο άρθρο

Αξιόπιστα μοντέλα, λογικό κόστος συντήρησης, γρήγορη εξυπηρέτηση, ευρεία γκάμα After Sales υπηρεσιών. Δεν είναι απορίας άξιο το γιατί οι έρευνες ικανοποίησης των κατόχων της, δίνουν υψηλά σκόρ. Ας δούμε λοιπόν τι κάνει η Τoyota και κερδίζει πιστότητα.

Έχει "μαλλιάσει η γλώσσα" μας να λέμε πως η καλύτερη διαφήμιση για κάθε μάρκα, είναι τα λόγια των κατόχων των μοντέλων της. Έχουν ζήσει με τα αυτοκίνητά τους, έχουν βιώσει την όποια εμπειρία εξυπηρέτησης της μάρκας τους και …μιλάνε. Μιλάνε στους γνωστούς και τους φίλους τους. Στις μέρες μας μιλάνε πολύ. Και στα social media και στις έρευνες ικανοποίησης κατόχου (όπως η μεγάλη έρευνα AutoCheck του Autotriti).  


Ο σχεδιασμός After Sales υπηρεσιών της Toyota, προσφέρει γνήσια ανταλλακτικά σε προσιτές τιμές & γκάμα υπηρεσιών ευκολίας κατόχου.

Ο σχεδιασμός After Sales υπηρεσιών της Toyota, προσφέρει γνήσια ανταλλακτικά σε προσιτές τιμές & γκάμα υπηρεσιών ευκολίας κατόχου.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Λένε πως τα Toyota
- δεν σπάνε-δεν χαλάνε 
- έκτακτο service, σπάνια πάνε
- πιστότητας νούμερα μεγάλα, μετράνε
- λίγο ακόμη, οι κάτοχοι, ζητάνε (εγγύηση, pick up delivery services)

Πως προκύπτει η Ικανοποίηση κατόχου

Έτσι λοιπόν όσο πιο ικανοποιημένος είναι ένας πελάτης, τόσο πιο ένθερμα θα υποστηρίζει την μάρκα του και τόσο πιο πιστός θα της είναι και στην επόμενη αγορά του.

Φυσικά αυτό έχει προαπαιτούμενα.
1.    Να "του έχει βγει" το αυτοκίνητο αξιόπιστο  
2.    Να έχει μείνει ο κάτοχος ικανοποιημένος από την αντιμετώπιση που έχει
όποτε χρειαστεί οτιδήποτε

Οκ, το πρώτο αφορά την κατασκευή, συνεπώς ή είναι εξαρχής «σκυλί» το αυτοκίνητο ή είναι για «κλωτσιές». Το δεύτερο προαπαιτούμενο,  όμως, έχει να κάνει με τον σχεδιασμό των After Sales υπηρεσιών (και διαδικασιών), τις οποίες όλες οι μάρκες έχουν τη δυνατότητα να βελτιώσουν, ακούγοντας ή ακόμα καλύτερα προβλέποντας τις ανάγκες των κατόχων. Έτσι χτίζουν μια σχέση εμπιστοσύνης που θα κρατήσει τον κάτοχο απόλυτα ικανοποιημένο και πιστό.
  Συνέχεια του άρθρου >>>

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES