Οι γυναίκες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων (57%),  και οι 45-54 ετών (64%) εμφανίστηκαν ως οι λιγότερο πιθανό, να επισκευάσουν  το αυτοκίνητό τους  ή να το πάνε έγκαιρα σε συνεργείο.

Οι γυναίκες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων (57%), και οι 45-54 ετών (64%) εμφανίστηκαν ως οι λιγότερο πιθανό, να επισκευάσουν το αυτοκίνητό τους ή να το πάνε έγκαιρα σε συνεργείο.

Στην μελέτη του “The Motor Ombudsman” συμμετείχαν περισσότεροι από 2.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων.

Στην μελέτη του “The Motor Ombudsman” συμμετείχαν περισσότεροι από 2.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων.

To αποτέλεσμα θα παιχτεί στην …παράταση!
  • Οι γυναίκες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων (57%),  και οι 45-54 ετών (64%) εμφανίστηκαν ως οι λιγότερο πιθανό, να επισκευάσουν  το αυτοκίνητό τους  ή να το πάνε έγκαιρα σε συνεργείο.
  • Στην μελέτη του “The Motor Ombudsman” συμμετείχαν περισσότεροι από 2.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων.
  • To αποτέλεσμα θα παιχτεί στην …παράταση!

To αποτέλεσμα θα παιχτεί στην …παράταση!

4869 Επισκέψεις στο άρθρο

Έξοδο ή ανάγκη ασφάλειας; Πολυτέλεια ή διατήρηση αξίας με πολλαπλά οφέλη; Ο λόγος για το service αυτοκινήτου εν μέσω της νέας ενεργειακής, αυτήν την φορά, κρίσης. Το 60% ψηφίζει ναι στο service ως μέσο διατήρησης αξίας και ασφάλειας. Το 23% θα προεκτείνει τον χρόνο για το επόμενο service.

Με βάση  έρευνα η οποία διεξήχθει σε χώρα της Βόρειας Ευρώπης και η οποία μοιάζει να απηχεί και όσα μέρος του κοινού και στην χώρα μας, σκέφτεται, φέτος,  περισσότεροι από τους μισούς ιδιοκτήτες αυτοκινήτων (από αυτούς που δεν έχουν συμβόλαιο-πρόγραμμα σέρβις) σκέφτονται να καθυστερήσουν ή να χάσουν το ετήσιο σέρβις του οχήματός τους, καθώς το κόστος διαβίωσης αυξάνεται ραγδαία.


Στην μελέτη του “The Motor Ombudsman” συμμετείχαν περισσότεροι από 2.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων.

Στην μελέτη του “The Motor Ombudsman” συμμετείχαν περισσότεροι από 2.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Πως τοποθετούνται οι γυναίκες και οι κάτοχοι 45-54 χρονών

Η έρευνα του “The Motor Ombudsman” κατέγραψε πως το 68% των ιδιοκτητών αυτοκινήτων που δήλωσαν ότι φέτος θα προσπαθήσουν να κάνουν οικονομίες, σχεδιάζουν να μειώσουν και δαπάνες που σχετίζονται με την αυτοκίνηση.

Η μελέτη, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 2.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, διαπίστωσε ότι η πλειοψηφία (56%) των ερωτηθέντων που δεν έχουν επί του παρόντος κάνει σέρβις συντήρησης, έχουν στο μυαλό τους να χάσουν (33%) ή να καθυστερήσουν , πέραν από το συνιστώμενο διάστημα του κατασκευαστή του οχήματος, το ετήσιο σέρβις του αυτοκινήτου τους (23%).

Ο Bill Fennell, διευθύνων σύμβουλος του Motor Ombudsman, δήλωσε: “Ο Απρίλιος έφερε πολλές αυξήσεις στο κόστος ζωής, οι οποίες δυστυχώς έπληξαν τα πορτοφόλια των καταναλωτών.  Αναπόφευκτο το να προκύψει και το ότι σέρβις και συντήρηση του οχήματος θεωρούνται λιγότερο προτεραιότητα. "Αυτό είναι φυσικά ανησυχητικό - η μη τήρηση του προγράμματος σέρβις του κατασκευαστή του οχήματος ή η όχι άμεση αντιμετώπιση,  σε περίπτωση μηχανικών προβλημάτων, ουσιαστικά θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια και την αξία του οχήματος, αν όχι και του κατόχου του".

Οι γυναίκες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων (57%),  και οι 45-54 ετών (64%) εμφανίστηκαν ως οι λιγότερο πιθανό, να επισκευάσουν  το αυτοκίνητό τους  ή να το πάνε έγκαιρα σε συνεργείο με το που θα φθάσει η ώρα του επόμενου service του ( με βάση τα χιλιόμετρα που ολοκληρώθηκαν ή στην επέτειο των 12 μηνών από τον τελευταίο έλεγχο του).

Σε υπόλοιπα ευρήματα της έρευνας προέκυψαν τα εξής, όσον αφορά το πώς θα επιδιώξουν εξοικονόμηση οι συμμετέχοντες. Μικρότερη συχνότητα χρήσης του αυτοκινήτου τους. Περπάτημα ή ποδήλατο σε κοντινές αποστάσεις όπου πριν θα πήγαιναν με το αυτοκίνητο. Eco driving δηλαδή οδήγηση με έμφαση στην εξοικονόμηση καυσίμων. Κυνήγι προσφορών σε υπηρεσίες υποχρεωτικές π.χ. φθηνότερη ασφάλεια αυτοκινήτου. και συχνότερη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς.
 

Τα καλά νέα. Το 60% ψηφίζει ναι στο προβλεπόμενο Service !

Παρά το ότι η συγκεκριμένη μελέτη εγείρει κάποιες ανησυχίες,  παρείχε και κάποια θετικά νέα. Η δημοσκόπηση διαπίστωσε ότι το 60% των ιδιοκτητών αυτοκινήτων αναγνωρίζει τη σημασία του σέρβις ενός οχήματος, καθώς συμβάλλει στην παράταση της διάρκειας ζωής του οχήματος, ενώ κατά μέσο όρο το 30% των ερωτηθέντων συμφωνεί επίσης ότι είναι ένα κρίσιμο βήμα για την προστασία της ασφάλειας του εαυτού τους, των επιβατών τους αλλά και των γύρω τους.

Περίπου το 35% των ιδιοκτητών αυτοκινήτων εκτίμησε ότι το ιστορικό του σέρβις βελτιώνει την αξία μεταπώλησης ενός αυτοκινήτου.

Ο Απρίλιος αποδεικνύεται μια δύσκολη περίοδος για τα νοικοκυριά , ως αποτέλεσμα της αύξησης κατά 54% στο ανώτατο όριο τιμών για τους λογαριασμούς φυσικού αερίου και ηλεκτρικού ρεύματος. Το τρέχον υψηλό κόστος βενζίνης και ντίζελ στις αντλίες προκαλεί ανησυχία για το 87% των ιδιοκτητών αυτοκινήτων, σύμφωνα με την ίδια δημοσκόπηση  καθώς και ο αυξανόμενος πληθωρισμός, καθιστώντας τα προϊόντα στα ράφια ακόμη πιο ακριβά.

Ο Fennell πρόσθεσε: “ακόμα και σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, είναι σημαντικό οι αυτοκινητιστές να διατηρούν το όχημά τους οδικώς και νόμιμο ανά πάσα στιγμή”. Eπίσης πως “oι κάτοχοι θα έχουν peace of mind αν απευθύνονται σε ένα εξουσιοδοτημένο – πιστοποιημένο επισκευαστή ο οποίος θα τους προσφέρει υψηλά πρότυπα εργασίας και εξυπηρέτησης στη σωστή τιμή”.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES