Κορυφαίοι δείκτες εξυπηρέτησης για τη Europ Assistance το 8μηνο 2020

1137 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/9/2020

 
Με 104.000 παρεμβάσεις σε αιτήματα πελατών το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου – Αυγούστου 2020, η Europ Assistance Greece εδραιώνει καθημερινά τη θέση της στον τόπο και τον χρόνο που ο πελάτης χρειάζεται τις υπηρεσίες της, τη στιγμή της ανάγκης. Παράλληλα, το σύνολο των παρεμβάσεων αποδεικνύουν την αυξανόμενη εμπιστοσύνη που καταγράφεται μεταξύ του ασφαλιζόμενου κοινού και των ασφαλιστικών εταιρειών & διαμεσολαβητών προς τη  Europ Assistance Greece.
 
Αυτή η εμπιστοσύνη και η ικανοποίηση του ασφαλιζόμενου κοινού αποδεικνύονται με τον πιο σαφή τρόπο, μέσα από στοχευμένες omni-channel έρευνες, που πραγματοποιούνται μία μόλις ημέρα μετά την εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρείας στους τομείς της Οδικής Βοήθειας ή Φροντίδας Ατυχήματος (πάνω από 10.000 ερωτώμενοι το τελευταίο 3μηνο). Με βάση αυτά τα δεδομένα η Europ Assistance Greece ανακοινώνει με ικανοποίηση Net Promoter Score που αγγίζει το 80%! Ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης αποδεικνύει την εξαιρετικά θετική εμπειρία των πελατών μας και ενισχύει τη δέσμευσή μας για διαρκή βελτίωση των υπηρεσιών μας.
 
 
* Το ΝΡS καταγράφει τον βαθμό εμπιστοσύνης των πελατών. Συνήθως αυτό γίνεται μέσω της ερώτησης "Από το 1-10, πόσο πιθανό είναι να προτείνετε την εταιρεία μας στους φίλους και συγγενείς σας" προς τους πελάτες.: όσοι βαθμολογούν μεταξύ 1-6 λέγονται Detractors, όσοι βαθμολογούν μεταξύ 7-8 λέγονται Passives και όσοι βαθμολογούν μεταξύ 9-10 λέγονται Promoters. Ο τελικός υπολογισμός του NPS γίνεται με την αφαίρεση του % των Detractors από το % των Promoters.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός