Οδική Βοήθεια ο «από μηχανής Θεός» στο πρόβλημα

9339 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/3/2021

Με άμεση ανταπόκριση στα 20`-30`, κατά μέσο όρο, και επιτόπου επίλυση του προβλήματος στη μία από τις τρεις περιπτώσεις, η οδική βοήθεια αποτελεί σημαντική κάλυψη για κάθε ασφαλισμένο οδηγό, απέναντι στα απευκταία μεν, συνήθη δε απρόοπτα που μας περιμένουν στους δρόμους.

 

Από την πρωτοκαθεδρία της ΕΛΠΑ και την κυριαρχία της Express Service, η οδική βοήθεια έχει περάσει διάφορα στάδια, με τον ανταγωνισμό της ελεύθερης οικονομίας να λειτουργεί υπέρ του πολίτη. Έτσι, στην αγορά υπάρχουν εταιρείες που δραστηριοποιούνται αυτόνομα στον τομέα της οδικής βοήθειας, αλλά και εταιρείες που συνεργάζονται παράλληλα και με ασφαλιστικές ή ασφαλιστικές που διαθέτουν ιδιόκτητο τομέα οδικής βοήθειας.

Γιατί οδική βοήθεια

Η οδική βοήθεια σε πολλές περιπτώσεις είναι ο «από μηχανής θεός» καθώς αρκετά περιστατικά τα αντιμετωπίζει επιτόπου, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να συνεχίσουμε το πρόγραμμά μας με μια μικρή καθυστέρηση αλλά χωρίς ταλαιπωρία. Αλλαγή ελαστικού, παροχή καυσίμου, απώλεια κλειδιών, παροχή ρεύματος είναι μερικές από τις βλάβες που αντιμετωπίζονται άμεσα. Ακόμη όμως και σε σοβαρότερες περιπτώσεις όπως ένα ατύχημα, η οδική βοήθεια μεταφέρει το όχημά μας στο συνεργείο που επιθυμούμε ή σε κάποιο που συνεργάζεται με την οδική βοήθεια ή την ασφαλιστική εταιρεία. Επιπλέον φροντίζει να μεταφέρει τους επιβάτες στο σπίτι τους, το σημείο κίνησης ή στον προορισμός τους ή τουλάχιστον κάπου όπου θα έχουν πρόσβαση σε μέσα μεταφοράς, ανάλογα με το τι προβλέπεται στο συμβόλαιο.

Πολύτιμος σύμμαχος και στα ακραία καιρικά φαινόμενα

Εξάλλου, με τα ακραία καιρικά φαινόμενα να πληθαίνουν στην Ελλάδα, η οδική βοήθεια αποδεικνύεται πολύτιμος συνεργάτης. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Οδικής Βοήθειας της Interamerican, κατά τη διάρκεια της πρόσφατης κακοκαιρίας «Μήδεια», καταγράφηκαν από τις πρώτες κιόλας μέρες, 846 περιστατικά που χρειάστηκαν οδική βοήθεια πανελλαδικά, από τα οποία τα 490 ήταν στην Αττική. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι τα μέσα της οδικής βοήθειας της Interamerican κλήθηκαν και απεγκλώβισαν 66 συμπολίτες μας.

Σύγχρονα μέσα, εξειδικευμένο προσωπικό
 

Δυναμικό και Στόλος
  Interamerican Mapfre Mondial
Ιδιόκτητα Συνεργαζόμενα Ιδιόκτητα Συνεργαζόμενα  
Δυναμικό – στόλος 220 130 36 300  
Προσωπικό 350   44 (οδηγοί) 500  
Σημεία Εξυπηρέτησης 111       81

Κυρίαρχη στις υπηρεσίες οδικής βοήθειας είναι η Interamerican Βοήθειας, η οποία εξυπηρετεί τους ασφαλισμένους των ασφαλιστικών εταιρειών του ομίλου, Interamerican και Anytime, αλλά και άλλων ασφαλιστικών εταιρειών.

Διαθέτει σύγχρονα ιδιόκτητα μέσα (moto, auto, trucks), εξειδικευμένο προσωπικό και διεθνείς συνεργασίες προσφέροντας άμεση εξυπηρέτηση σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων. Συγκεκριμένα, διαθέτει 111 σημεία εξυπηρέτησης πανελλαδικά, 220 ιδιόκτητα οχήματα και 350 άτομα εξειδικευμένο προσωπικό. Συνεργάζεται όμως και με ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών σε όλη την Ελλάδα με πάνω από 130 οχήματα.

Η Interamerican Βοηθείας είναι πιστοποιημένη από την TÜV Hellas με ISO 9001 για την παροχή άμεσης ιατρικής (προσωπικής) και οδικής βοήθειας και είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα με πιστοποίηση ISO 39001 για την οδική ασφάλεια.

Ισχυρή παρουσία στην ελληνική αγορά, μέσα από ένα εκτεταμένο δίκτυο συνεργατών, διαθέτει κι η Mapfre Asistencia, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες οδικής βοήθειας στην Ευρώπη. Ο ιδιόκτητος στόλος της Mapfre Asistencia στην Ελλάδα αποτελείται από 14 φορτηγά και 22 μοτοσυκλέτες, και υποστηρίζεται από 44 υπαλλήλους (οδηγούς). Πέρα από τον ιδιόκτητο στόλο, ο συνεργαζόμενος στόλος σε όλη την Ελλάδα ανέρχεται σε πάνω από 300 οχήματα (φορτηγά και μοτοσυκλέτες) με συνολικό εργατικό δυναμικό περίπου 500 οδηγών.

Η κάλυψη Οδικής Βοήθειας παρέχεται σε όλη την Ελλάδα, ενώ η κάλυψη οδικής βοήθειας μετά από ατύχημα παρέχεται σε όλη την ηπειρωτική Ελλάδα και σε 24 νησιά. Κατέχει διεθνή πιστοποίηση ποιότητας ISO 9001.

Ο όμιλος Mapfre εκπροσωπείται στην Ελλάδα και μέσω της θυγατρικής Eurosos Assistance.

Η Mondial Assistance διαθέτει ένα μεγάλο στόλο παροχής οδικής βοήθειας και φροντίδας ατυχήματος, αποτελούμενο από φορτηγά, αυτοκίνητα και μηχανές. Ο στόλος ανανεώνεται συνεχώς με αποτέλεσμα τη διατήρηση υψηλού επιπέδου υπηρεσιών. Η κάλυψη της Mondial Assistance είναι πανελλαδική. Στους 51 νομούς της χώρας, υπάρχουν διαθέσιμοι προς εξυπηρέτηση 81 συνεργάτες. Η εταιρεία είναι πιστοποιημένη με EN ISO 9001.

Σημαντική πολυετή παρουσία στην αγορά οδικής βοήθειας, με πανελλαδική κάλυψη, διαθέτουν επίσης οι εταιρείες Europ Assistance, Hellas Service (80 εξοπλισμένες μονάδες), Intersalonica (με έδρα στη Θεσσαλονίκη), Inter Partner Assistance, καθώς και άλλες, ενώ η νεότερη εταιρεία (ιδρύθηκε το 2015) είναι η Extra Assistance (88 σταθμοί σε όλη την Ελλάδα, 500 συνεργάτες).

Η Extra Assistance διαθέτοντας  την τεχνογνωσία για την ευρύτερη παροχή υπηρεσιών στο σημείο της βλάβης ή ατυχήματος του εκάστοτε οχήματος παρέχει την δυνατότητα στον οδηγό του για την αμεσότερη διαδικασία της ζημιάς.

  • Καταγραφή συνθηκών ατυχήματος.
  • Φωτογράφιση του τόπου ατυχήματος
  • Άμεση αναγγελία ζημιάς
  • Τοπική μεταφορά οχήματος σε χώρο φύλαξης
  • Μεταφορά οχήματος σε συνεργείο επισκευής
     

24 ώρες/ 365 μέρες

Περιστατικά 2020
  Hellas Direct Υδρόγειος Δύναμις
  ( Mapfre ) ( Mapfre ) ( Mondial)
Περιστατικά 31.405 27.258 9.345
Μεταφορά 21.905   6.335
Επιτόπου επισκευή 9.376   3.010
Επιτόπου επισκευή (%) 30%   32%
Μέσος Χρόνος Ανταπόκρισης   23` 32`
56% περιστατικών 20`    
15% περιστατικών 10`    























Η Οδική Βοήθεια είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο.Όταν λοιπόν ένας οδηγός χρειαστεί οδική βοήθεια, καλεί στον αριθμό επικοινωνίας που του έχουν δώσει και δίνει τα στοιχεία (ονοματεπώνυμο, αριθμό κυκλοφορίας), αναφέροντας και το συμβάν π.χ. βλάβη, ατύχημα, λάστιχο κ.λπ., ώστε να αποσταλεί το κατάλληλο όχημα βοήθειας (μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο, φορτηγό ), ενώ ενημερώνεται και για την εκτιμώμενη ώρα άφιξης του οχήματος βοήθειας.

Με την είσοδο της τεχνολογίας στην καθημερινότητά μας, οι εταιρείες οδικής βοήθειας έχουν αναπτύξει ψηφιακές υπηρεσίες βελτιώνοντας τον τρόπο επικοινωνίας με τον πελάτη τους και τον χρόνο ανταπόκρισης και παρέχοντας πιο ολοκληρωμένη φροντίδα. Αντίστοιχες ψηφιακές υπηρεσίες κι εφαρμογές, αναπτύσσουν και οι ασφαλιστικές εταιρείες.
 

Extra υπηρεσίες και ψηφιακές εφαρμογές

Οι ασφαλισμένοι των Interamerican και Anytime, πέραν της τηλεφωνικής κλήσης στο 1158, μπορούν να επικοινωνήσουν και μέσω της εφαρμογής Drive On. Με όποιον τρόπο κι αν επιλέξουν να επικοινωνήσουν, λαμβάνουν sms που τους ενημερώνει σε πόση ώρα το όχημα της Οδικής θα είναι κοντά τους. Με την εφαρμογή Drive On App, οι ασφαλισμένοι της Anytime επιλέγουν το πρόβλημα του οχήματός τους και παρακολουθούν αναλυτικά την πορεία άφιξης του οχήματος της Οδικής που φτάνει κοντά τους. Δεν χρειάζεται να προσδιορίσουν την ακριβή τοποθεσία τους, αφού η εφαρμογή εντοπίζει τη θέση του οχήματός τους μέσω GPS, ενώ έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν ζωντανά την πορεία του εξειδικευμένου συνεργάτη.

Παράλληλα, η Anytime αναπτύσσει και υπηρεσίες που σκοπό έχουν την πρόληψη και τη μεγαλύτερη ασφάλεια στον δρόμο, όπως το Meteo ROADS που έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών και δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους χρήστες να βλέπουν τις καιρικές συνθήκες σε όλο το οδικό δίκτυο και να αποφύγουν περιττές μετακινήσεις, αν ο καιρός δεν είναι καλός.

Για να βελτιώσει ακόμη περισσότερο τους χρόνους άφιξης, η Mapfre Asistencia εισήγαγε στη διαδικασία εξυπηρέτησης το πρόγραμμα διαχείρισης στόλου Futura, ένα πρόγραμμα πλήρους αυτοματοποιημένης διαχείρισης των υπηρεσιών βοήθειας. Έτσι, ο πελάτης καλεί στο κέντρο βοήθειας, χωρίς να εμπλέκονται ο συντονιστής βοήθειας και ο συνεργάτης. Το σύστημα επιλέγει απευθείας το πλησιέστερο όχημα βοήθειας και αποστέλλει το περιστατικό στο smartphone του οδηγού, ενημερώνοντάς τον αυτόματα. Με το πρόγραμμα Futura το 87% των περιστατικών που λαμβάνουν χώρα στα μεγάλα αστικά κέντρα, εξυπηρετούνται σε λιγότερο από 30 λεπτά, με μέσο χρόνο αναμονής τα 19 λεπτά!

Επίσης, με τη χρήση tablet pc ο συνεργάτης της Mapfre που αναλαμβάνει την καταγραφή περιστατικού μπορεί να συμπληρώσει ηλεκτρονικά τη δήλωση και να λάβει επίσης ηλεκτρονικά τις σχετικές φωτογραφίες.

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική δίνει τη δυνατότητα στον ασφαλισμένο της να καλέσει βοήθεια και μέσω της εφαρμογής My Ydrogios App, ενώ μέσω της ψηφιακής υπηρεσίας MyAssistance παρέχεται στον  ασφαλισμένο ουσιαστική διευκόλυνση τη στιγμή του ατυχήματος ή της βλάβης, δίνοντάς του τη δυνατότητα να παρακολουθεί, σε πραγματικό χρόνο, την πορεία στο χάρτη και τον εκτιμώμενο χρόνο άφιξης του οχήματος βοήθειας (real time tracking).  Ο ασφαλισμένος λαμβάνει ειδοποίηση όταν το όχημα βοήθειας είναι 100 μέτρα μακριά από το σημείο συμβάντος. Η όλη διαδικασία γίνεται άμεσα και εύκολα μέσω διαδικτυακής εφαρμογής που αποστέλλεται στο κινητό του ασφαλισμένου με ένα απλό sms αμέσως μετά την κλήση βοήθειας, χωρίς ανάγκη κάποιας εγκατάστασης εκ μέρους του και με αυτόματο προσδιορισμό της τοποθεσίας του ακινητοποιημένου οχήματος.

Αντίστοιχη εφαρμογή, την Dynamis Ins App, έχει αναπτύξει κι η Δύναμις Ασφαλιστική σε συνεργασία με την Mondial Assistance. Μετά την επικοινωνία με τον πάροχο, ο ασφαλισμένος δέχεται sms όπου αναφέρεται ο εκτιμώμενος χρόνος άφιξης του συνεργάτη, σε πραγματικές συνθήκες κίνησης. Επίσης, με την υπηρεσία Dynamis Instant Tracking ο ασφαλισμένος μέσω sms λαμβάνει ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για τη θέση του συνεργάτη που θα τον εξυπηρετήσει, παρακολουθώντας στον χάρτη την πορεία του. Εξάλλου, μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα, η Mondial Assistance θα θέσει σε εφαρμογή και νέες εξατομικευμένες τεχνολογίες προς τους ασφαλισμένους της Δύναμις, όπου η χρήση τους θα βοηθήσει στην περαιτέρω ποιοτική και ταχύτερη εξυπηρέτησή τους.

Τέλος, η εφαρμογή της Extra Assistance, στέλνει SMS με την τοποθεσία σας στην εταιρεία. Aποτελεί λοιπον σημαντικό εργαλείο για κάθε οδηγό, έχοντας 2 σημαντικές λειτουργίες.

Η πρώτη, με το πλήκτρο SOS , στέλνει αυτόματα μήνυμα στο κέντρο κλήσεων της Οδικής Βοήθειας με την τοποθεσία σας. Εντός λίγων λεπτών θα λάβετε την επιβεβαίωση και θα σας καλέσει ο χειριστής για οδηγίες. Απαιτεί πρώτα να καταχωρήσετε τον αριθμό κυκλοφορίας.

Η δεύτερη με το πλήκτρο CHECK, που απαιτεί και το ΑΦΜ , στέλνει στο κινητό σας μήνυμα με την ασφάλιση που έχετε καθώς και το πότε λήγει αυτή. Ετσι δεν θα υπάρχει κίνδυνος να είστε χωρίς Οδική Βοήθεια.
 

Best seller πακέτα ασφάλισης με οδική βοήθεια

Η κάλυψη της οδικής βοήθειας προσθέτει προστιθέμενη αξία στα ασφαλιστικά πακέτα που τη συμπεριλαμβάνουν γι αυτό κι οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες την ενσωματώνουν στο συμβόλαιο ή δίνουν τη δυνατότητα στον ασφαλισμένο να την αποκτήσει ακόμη και στο βασικό πακέτο με τις υποχρεωτικές από το νόμο καλύψεις, προσφέροντάς του την ως προαιρετική επιλογή.

Η Interamerican προσφέρει την πλήρη Οδική Βοήθεια στα προγράμματα Value και Premium της Anytime και προαιρετικά στο πρόγραμμα Basic, το οποίο περιλαμβάνει τις υποχρεωτικές από τον νόμο καλύψεις και τη μεταφορά οχήματος από ατύχημα.

Η πλήρης Οδική Βοήθεια είναι πολύ σημαντική κάλυψη, γιατί καλύπτει όχι μόνο ατύχημα, αλλά και βλάβη, αλλαγή ελαστικού, έλλειψη καυσίμων και απώλεια κλειδιών. Παρέχεται επιτόπου εξυπηρέτηση για οποιονδήποτε λόγο ακινητοποίησης και άμεση μεταφορά του οχήματός του ασφαλισμένου σε τοπικό συνεργείο, αν η βλάβη δεν μπορεί να αποκατασταθεί επιτόπου.

Η Οδική Βοήθεια της Interamerican πλαισιώνεται και με υπηρεσίες που κάνουν τη ζωή του κάθε οδηγού ευκολότερη, όπως είναι για παράδειγμα η επιτόπου αλλαγή μπαταρίας (Battery on the Spot) και η επιτόπου επισκευή ελαστικών. Ενώ παράλληλα σχεδιάζονται και άλλες υπηρεσίες με βάση πάντα το feedback των πελατών.

Η Hellas Direct δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη της να προσθέσει Οδική Βοήθεια στο πρόγραμμα με τις βασικές καλύψεις ασφάλειας, το Essential Covers. Μάλιστα το βασικό αυτό πρόγραμμα είναι το δημοφιλέστερο της Hellas Direct καθώς το επιλέγει το 56% των πελατών της.

Το δεύτερο πιο δημοφιλές πρόγραμμα καλύψεων που διαλέγουν οι πελάτες της Hellas Direct είναι το Additional Covers, το οποίο εκτός από τις βασικές καλύψεις περιέχει επιπλέον καλύψεις όπως Μερική Κλοπή, Ολική Κλοπή και Φυσικά Φαινόμενα. Αντίστοιχα, και σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης μπορεί, αν θέλει, να προσθέσει σε αυτό Οδική Βοήθεια.

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική παρέχει την Οδική Βοήθεια ως προαιρετική κάλυψη στα προγράμματα ασφάλισης οχημάτων (επιβατικά ΙΧ, φορτηγά ΙΧ, μοτοσικλέτες).

Για την προαιρετική κάλυψη Οδικής Βοήθειας παρέχονται οι εξής εναλλακτικές:

1)      Το πλήρες πακέτο που αφορά την Οδική Βοήθεια σε Ελλάδα, Ευρώπη και χώρες της Μεσογείου καθώς και την υπηρεσία Ταξιδιωτικής Βοήθειας.

2)      Δύο πιο οικονομικά πακέτα Οδικής Βοήθειας μόνο για Ελλάδα (ηπειρωτική και νησιωτική), για τα επιβατικά ΙΧ.
 

Το MyDynamis Excess είναι το πακέτο ασφάλισης επιβατικών αυτοκινήτων ηλικίας έως 15 ετών, που επιλέγουν περισσότερο οι πελάτες της Δύναμις. Διαθέτει διευρυμένες καλύψεις με ανταγωνιστικά ασφάλιστρα και συνδυάζει τις βασικές καλύψεις με τις πιο δημοφιλείς προαιρετικές, συμπεριλαμβανομένης της Οδικής Βοήθειας. Το MyDynamis Excess είναι ανταγωνιστικό και ευέλικτο, αφού παρέχει τη δυνατότητα προσθήκης ή αφαίρεσης πακέτων καλύψεων όπως Πυρός, Κλοπής και Ιδίων Ζημιών, εφόσον ο ασφαλισμένος το επιθυμεί.


Προσοχή στο συμβόλαιο!

  «Οδική βοήθεια ατυχήματος», «ρυμούλκηση συνέπεια ατυχήματος» και «φροντίδα ατυχήματος» δεν είναι πλήρης οδική βοήθεια και χρησιμοποιείται μόνο μετά από ατύχημα κι όχι για μηχανική βλάβη ή άλλη περίπτωση.

  Τσεκάρετε τι προβλέπει το συμβόλαιό σας για τον οδηγό και τους επιβάτες σε περίπτωση μεταφοράς του οχήματος.

Ξέρετε ότι;

  •  Η οδική βοήθεια υποχρεούται από το νόμο να βρίσκεται στο σημείο του συμβάντος εντός μίας (1) ώρας από την κλήση.
  • Απαγορεύεται αποκατάστασης βλάβης στους αυτοκινητόδρομους  και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Επιτρέπεται μόνο η αλλαγή ελαστικού και η συμπλήρωση καυσίμων.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός