Pirelli P Zero Trofeo RS - Η «ναυαρχίδα» της Pirelli εμπλουτίζεται
2390 Επισκέψεις στο άρθρο
Η Pirelli πρόσθεσε στη γκάμα της, το P Zero Trofeo RS. Το semi-slick ελαστικό αναπτύχθηκε και προορίζεται να προσφερθεί ως επιλογή σε σπορ αυτοκίνητα ή supercars.
Το νέο ελαστικό αποτελεί «παραγγελία» της PaganiAutomobili - της μάρκας των δημοφιλών hypercars, όντας μέρος του εξοπλισμού πρώτης τοποθέτησης την Utopia. Εκτός όμως από τα «διαστημικά» supercars, το εν λόγω για Semi-Slick ελαστικό αναμένεται να προσφερθεί και στο ευρύ κοινό, ως επιλογή για σπορ αυτοκίνητα.
Το νέο Pirelli P Zero Trofeo RS αποτελεί μέρος μια νέας γενιάς semi-slick ελαστικών που προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη απόδοση και ακρίβεια σε στεγνές επιφάνειες, καλύτερο κράτημα στις μεγαλύτερες ταχύτητες και ασφάλεια μέσα στην πίστα.
Υπόσχεται καλύτερο κράτημα και ακρίβεια από το P Zero Trofeo R
Ως τεχνολογική συνέχεια του προκατόχου του P Zero Trofeo R, το νέο Pirelli P Zero Trofeo RS διαθέτει τις νέες καινοτομίες της ιταλικής μάρκας σε ότι αφορά τα υλικά κατασκευής και το μίγμα του πέλματος.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα της εταιρείας, αποτελεί μέρος μια νέας γενιάς semi-slick ελαστικών που προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη απόδοση και ακρίβεια σε στεγνές επιφάνειες. Μεταξύ άλλων, παρέχει καλύτερο κράτημα στις μεγαλύτερες ταχύτητες και ασφάλεια μέσα στην πίστα. Ωστόσο, ως ελαστικό πρώτης τοποθέτησης παρέχει επίσης ασφάλεια και στην «κοινή» άσφαλτο, συμπεριλαμβανομένων των ελαφρώς υγρών συνθηκών.
Τεχνολογία από τους αγώνες
Η Pirelli εφάρμοσε μία νέα τεχνολογία στο P Zero Trofeo RS, η οποία προέρχεται από τη πορεία της σε μερικές από τις διοργανώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με σκοπό να υπερκαλύψει τις απαιτήσεις των κατασκευαστών supercars όπως η Pagani. Το αποτέλεσμα είναι ένα πέλμα πολλαπλών ενώσεων που επιτρέπει στα ελαστικά να «εξατομικεύονται», συμπληρώνοντας με αυτόν τον τρόπο τα χαρακτηριστικά διαφορετικών αυτοκινήτων.
Καλύτερη απόκριση στις εισόδους των στροφών
¶λλη μία καινοτομία που βρίσκει θέση στο Pirelli P Zero Trofeo RS, είναι αυτή της VirtualGeometryDevelopment. Η συγκεκριμένη μέθοδος επέτρεψε στους μηχανικούς της Pirelli να αξιολογήσουν έναν μεγάλο αριθμό διαφορετικών προφίλ και αποτυπωμάτων μέσω εικονικής μοντελοποίησης. Σε συνδυασμό με το πολυσύνθετοπέλμα, μεγιστοποιήθηκε η ακρίβεια του ελαστικού βελτιώνοντας την απόκριση στις εισόδους των στροφών.
Ανεβάζουν τον πήχη στον εσωτερικό ανταγωνισμό
Η παραπάνω διαδικασία ανάπτυξης χρησιμοποιήθηκε εκτενώς από την PaganiUtopia, αλλά και από πρωτότυπα αγωνιστικά οχήματα μέσα στην πίστα. Ιδιαίτερη προσοχή επίσης δόθηκε και στην επιφάνεια επαφής του ελαστικού, με σκοπό να παρέχει το απόλυτο κράτημα και έλεγχο. Σε σύγκριση με τα P Zero Corsa, τα καινούργια ελαστικά της Pirelli ανεβάζουν τον πήχη των επιδόσεων και βελτιώνουν την ευκολία και την προβλεψιμότητα στο δρόμο χωρίς να διακυβεύεται η κοφτερή αίσθηση που βιώνει ο οδηγός.
Σε 1 ματιά: To νέο Semi-Slick ελαστικό από την Pirelli!
-Παραγγελία της Pagani, το P Zero Trofeo RS
-Υπόσχεται καλύτερο κράτημα από το P Zero Trofeo R
-Για σπορ αυτοκίνητα ή supercars. Τεχνολογία και ελαστικά για λίγους ή know how που μπορεί να εξελιχθεί για τους πολλούς; Εσείς τι λέτε;