Στροφή σε …καθαρό & πράσινο ΙΧ !

1481 Επισκέψεις στο άρθρο

Μεγάλη στροφή των Ελλήνων οδηγών στη χρήση των ΙΧ τους, Covid-19. Καθαρή και πράσινη κινητικότητα απαιτούν οι οδηγοί στη «Νέα Κανονικότητα» .

Η LeasePlan, σε συνεργασία με την κορυφαία εταιρεία ερευνών Ipsos, κυκλοφόρησε την ενότητα"NewNormal"(Νέα Κανονικότητα) από την ετήσια έρευνα κοινής γνώμης Mobility Insights Report, αξιολογώντας τον αντίκτυπο του Covid-19 στις συνήθειες κινητικότητας σε όλο τον κόσμο.
 
Η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 5.000 οδηγοί σε 22 χώρες, δείχνει ότι η πλειονότητά τους προτιμά την ασφάλεια και την άνεση του αυτοκινήτου τους από τις δημόσιες συγκοινωνίες,καθώς και ότι σχεδόν οι μισοί από αυτούς επιθυμούν να στραφούν σε οχήματα μηδενικών εκπομπών ώστε να συμβάλουνστην αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης και να διατηρήσουνταυτόχρονα τη βελτίωση στηνποιότητα του αέρα που παρατηρήθηκεστην αρχή της πανδημίας.
 
Σύμφωνα με την έρευνα, από την αρχή της πανδημίας, οι Έλληνες οδηγοί είναι λιγότερο πιθανό να χρησιμοποιούν τις δημόσιες συγκοινωνίες (78%) και περισσότερο πιθανό να επιλέγουν το ιδιωτικό τους αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις τους(86%). Στο ίδιο πλαίσιο, οι περισσότεροι Έλληνες (89%) δηλώνουν ότι η πανδημία τούς έκανε να συνειδητοποιήσουν την ασφάλεια και την άνεση που τους προσφέρει η χρήσητου δικού τους οχήματος.Ακόμη, το 67% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι είναι πολύ πιθανό να αγοράσει ήνα μισθώσει ένα νέο αυτοκίνητοτα επόμενα 5 χρόνια.
 
Ταυτόχρονα, περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες που προέρχονται από τη χώρα μας (65%) δηλώνουν ότι από την έναρξη της πανδημίας Covid-19 αξιολογούνπιο σοβαρά την κλιματική κρίση ως παγκόσμια απειλή. Για ένα επίσης αρκετά μεγάλο ποσοστό (63%), η αυξημένη ευαισθητοποίηση αύξησε τις πιθανότητες να επιλέξουνέναηλεκτρικό όχημα μηδενικών εκπομπών στο μέλλονπροκειμένου να μειώσουν το δικό τους ανθρακικό αποτύπωμα και να διατηρήσουν τη βελτιωμένη ποιότητα του αέρα πουπαρατηρήθηκεστην αρχή της πανδημίας.
 
Από την αρχή της πανδημίαςοι ερωτηθέντες δείχνουν ότι είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν διαδικτυακές αγορές και να επιλέξουν παράδοση στο σπίτι για διακριτικές δαπάνες, όπως ρούχα και ηλεκτρικά είδη (63%), ενισχύοντας έτσι τη ζήτηση για συμβατικά και ηλεκτρικά επαγγελματικά (LCV και eLCV).
 
Τέλος, σχεδόν οι μισοί Έλληνες ερωτηθέντες (49%) ανησυχούν για την αυξημένη κυκλοφοριακή συμφόρηση και ρύπανση που προκαλείται από τα οχήματα παράδοσης, από την έλευση τουCovid και μετά. Ωστόσο η λύση που προτείνεται είναι σαφής αφού οι περισσότεροι Έλληνες οδηγοί οχημάτων παράδοσης προϊόντωνπου συμμετείχαν στην έρευνα (55%) είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα επαγγελματικά τους οχήματαμε άλλες επιχειρήσεις για να μειώσουν τη συμφόρηση, καθώς και να μεταβούν σε ηλεκτρικά LCV μηδενικών εκπομπών (77%) για τη μείωση της ρύπανσης.
 
Ο Κωνσταντίνος Πετρούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της LeasePlan Hellas, δήλωσε σχετικά:«Το αυτοκίνητο ως μέσο μετακίνησης παραμένει ψηλά στην καρδιά των Ελλήνων. Ειδικά σήμερα, εν μέσω πανδημίας, αποτελεί και τον πιο ασφαλή τρόπο να μετακινούμαστε. Παράλληλα, η στροφή των οδηγών προς την ηλεκτροκίνηση και τα οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων, όπως αυτή επιβεβαιώνεται από την έρευνα, βρίσκεται σε πλήρη συμφωνία με τη στρατηγική της LeasePlan.Δέσμευσήμας στηνLeasePlanHellas είναι να συνεχίσουμε να προσφέρουμε το αυτοκίνητο ως υπηρεσία (car-as-as-service) με ολοκληρωμένες λύσεις μακροχρόνιας μίσθωσης και ανταγωνιστικές προσφορές leasing, με ευθύνη προς το περιβάλλον και με τους πελάτες μας πάντα στο επίκεντρο».
 
Μπορείτε να κατεβάσετε την πρώτη ενότητατης φετινής έκθεσης MobilityInsightsReport, η οποία περιλαμβάνει ανάλυση των δεδομένων και των ευρημάτων για κάθε χώρα, από εδώ: https://issuu.com/leaseplan_hellas/docs/gr-mobilityinsightreport_mobility-covidd