3 tips για το καλό service

Διαβάστηκε από 6448 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/9/2019

Δείτε σημαντικές συμβουλές ώστε να είστε σε θέση να κάνετε ένα απόλυτα ολοκληρωμένο service στο αυτοκίνητό σας.

 

Κάθε πότε πρέπει να κάνεις service
Ο γενικός κανόνας λέει, ότι το αυτοκίνητο χρειάζεται service περίπου μια φορά το χρόνο ή όταν συμπληρώσει 15000-20000 χιλιόμετρα το ανώτερο. Σωστότερο, όμως, είναι να εξετάζεις και άλλους παράγοντες όπως η μάρκα ή το μοντέλο του οχήματος και να λαμβάνεις υπόψη σου τις υποδείξεις του εκάστοτε κατασκευαστή.
Χρήσιμο είναι να ενημερώνεις το βιβλίο συντήρησης (book service) του οχήματός μας ώστε να είσαι σε θέση να γνωρίζεις ακριβώς την κατάσταση στην οποία βρίσκεται και τι αλλαγές έγιναν ώστε να έχεις επίγνωση και των αναγκών που κάθε φορά απαιτούνται.
Τι περιλαμβάνει το service
Οι εργασίες συντήρησης που περιλαμβάνει το κλασικό service είναι οι ακόλουθες:
1.      Αλλαγή λαδιών
2.      Αλλαγή φίλτρων (αέρα, λαδιού)
3.      Αλλαγή ή καθαρισμό φίλτρων βενζίνης και καμπίνας των επιβατών)
4.      Αλλαγή μπουζί
5.      Συμπλήρωση υγρών (παρμπρίζ, ψυγείου)
6.      Έλεγχος των φρένων, των φώτων, της μπαταρίας, του συστήματος διεύθυνσης του αυτοκινήτου, ελαστικών και υαλοκαθαριστήρων
7.      Λίπανση θυρών, κλειδαριών και των κινούμενων μηχανικών μερών του αυτοκινήτου
Σημαντικό tip: Ορισμένα από τα παραπάνω ανταλλακτικά αυτοκινήτων, όπως οι υαλοκαθαριστήρες, δεν συγκαταλέγονται στο γενικό κόστος του service, οπότε χρειάζεται να ενημερωθείτε σχετικά και να συνεννοηθείτε με τον τεχνικό που θα σας τα εγκαταστήσει για την τιμή τους.
 
Που θα κάνεις το service
Όσο διαρκεί η εγγύηση που δίνεται για το αυτοκίνητο, καλό είναι ο οδηγός να απευθύνεται στην αντίστοιχη επίσημη αντιπροσωπεία, που διαθέτει κατάλληλα εξειδικευμένο και καταρτισμένο προσωπικό. Aλλωστε, συχνά οι αντιπροσωπείες προσφέρουν προνομιακά πακέτα με σκοπό να διατηρήσουν τους πελάτες τους ακόμα και όταν λήξει η εργοστασιακή εγγύηση. Επόμενη καλή λύση, είναι τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία υπό την προϋπόθεση ότι έχουν ελεγχθεί και εγκριθεί από τους εκάστοτε κατασκευαστές.
 

 

ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • Μαρκόπουλος Νικόλαος

    Είμαι ιδιοκτήτης BMW X3 του 1/18 και πρέπει να κανω σερβις τον Αύγουστο 2019. Ζήτησα από την ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ΑΕ να κάνω το προπληρωμένο σερβις άμεσα ώστε να αναχωρήσω με ένα ασφαλές αυτοκίνητο δεδομένου ότι δεν υπάρχει εξουσιοδοτημένο σερβις στην περιοχή που θα ταξιδεύω και δεν θέλω να διακόψω τις διακοπές μας για το σερβις. Δυστυχώς ο κ. Βασιλάκος της BWM HELLAS αρνήθηκε να εγκρίνει το σερβις - προφανώς - επειδή στο παρελθόν είχα διαμαρτυρηθεί για την έλλειψη βιβλίου συντήρησης της Χ3 παρότι ήταν συμβατική υποχρέωση του Πωλητή. Ζήτησα από την Σφακιανάκης ΑΕ να αναλάβει η BMW την πλήρη ευθύνη για κάθε ενδεχόμενη ζημιά αλλά ουδείς απαντά εγγράφως στα δίκαια αιτήματα μου. Απευθύνομαι σε Εσας για την ενημέρωση των αναγνωστών ώστε να γνωρίζουν την αδιαφορία της κατασκευάστριας Εταιρείας η οποία δεν σέβεται την περιουσία τρίτων και την ασφάλεια τρίτων. Με εκτίμηση Νίκος Μαρκόπουλος 6958007469 nmarcopulos@gmail.com

      4

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γράψε τι ψάχνεις
Κατάσταση
Ψάξε ανά κατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός