Είναι συνεργεία, έχουν εξελιχθεί σε σύγχρονες επιχειρήσεις. Λειτουργούν με όρους αγοράς. Είναι ανταγωνιστικά (σε παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και στη σωστή τιμή). Θέλουν να επιλέγονται όχι απλά ως η πιο φθηνή λύση μα ως η κατάλληλη –για την ειδικότητα τους- λύση.
Πολλά συνεργεία, έχουν εξελιχθεί σε σύγχρονες επιχειρήσεις. Λειτουργούν με όρους αγοράς. Είναι ανταγωνιστικά (σε παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και στη σωστή τιμή). Επενδύουν στο «χτίσιμο του ονόματος» τους. Θέλουν να επιλέγονται όχι απλά ως η πιο φθηνή λύση μα ως η κατάλληλη –για την ειδικότητα τους- λύση. Το συνεργείο που πάς και χωρίς «ξύλινα τεχνικά λόγια» σε ενημερώνουν για το τι, πως, πόσο, πότε. Και ότι πούν, το τηρούν στο 100% (γιατί ξέρουν και μπορούν) !
Αυτά τα συνεργεία κυριαρχούν στην περιοχή τους μα επιπλέον ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ πελάτες και υπερτοπικά από άλλες περιοχές (καθώς η φήμη τους και η αξιοπιστία τους εξαπλώνονται).
Αρκετά από αυτά, έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν τον λεγόμενο «πελάτη- οπαδό», μία σχέση που χτίζεται μέσα από την γνωριμία, την ανάπτυξη εμπιστοσύνης και φυσικά την αξιοπιστία. Αυτά μπορούν και προσφέρουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες γύρω από το αυτοκίνητο και όχι μόνο ένα service (είτε αυτές περιλαμβάνουν εργασίες φανοποϊίας, είτε εγκατάσταση - συντήρηση συστημάτων αεριοκίνησης LPG / CNG κλπ.
Έτσι με αυτό τον τρόπο τα τοπικά συνεργεία δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα, από μεγάλες κάθετες μονάδες, ενώ παράλληλα θεωρούνται επιχειρήσεις που –όπως λέμε εμείς στο Auto Τρίτη- παρέχουν υπηρεσίες «4 Αστέρων».
Ας δούμε όμως ποιά είναι τα κριτήρια, για να θεωρείται κάποιο συνεργείο, ότι προσφέρει υπηρεσίες «4 Αστέρων» (αν διαθέτει τουλάχιστον τα μισά):
Γνωρίζει άριστα τα αυτοκίνητα και τις τεχνολογίες των μαρκών για τις οποίες είναι ειδικευμένος (π.χ. Expert για Γερμανικά αυτοκίνητα ή Γαλλικά κλπ).
Ενημερώνεται διαρκώς για τις τεχνολογικές εξελίξεις (οι οποίες στις μέρες μας «τρέχουν» με γρηγορότερο ρυθμό από άλλοτε).
Επενδύει σε σύγχρονο εξοπλισμό (ως μέσο για ποιοτικότερη ή οικονομικότερη παροχή υπηρεσιών).
Κάνει αυτά που χρειάζεται πραγματικά ή που ζητάει (με βάση και τα «μπορώ» του) ο πελάτης. Δεν «βγάζει» extra ή περιττές εργασίες.
Εξηγεί πλήρως τι θα κάνει ο ίδιος ή οι τεχνικοί του.
Ενημερώνει τον πελάτη και βάζει τα κατάλληλα ανταλλακτικά, σύμφωνα με αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής ή αυτά που θέλει ο πελάτης.
Δίνει εγγύηση για το αποτέλεσμα της εργασίας ή των ανταλλακτικών.
Ενημερώνει αξιόπιστα, το ιστορικό του αυτοκινήτου (Book Service).
Προσφέρει υψηλή ποιότητα σε ανταγωνιστική τιμή (ιδανικά και με ευκολίες πληρωμής).
Δημιουργεί ένα φιλικό και άνετο περιβάλλον (ανεξάρτητα από το φύλο, την ηλικία και τις γνώσεις κάθε πελάτη)
Ακολουθούν 6 από τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ της αγοράς ταξινομημένα με βάση την εξειδίκευση τους στα ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ μοντέλα.