Καύσωνας και κίνηση «λιώνουν» τον κινητήρα! Δείτε τι κάνει το Polytron σε θερμοκρασίες… φούρνου!
Oι μηχανικοί ξέρουν πως καύσωνας & κίνηση λιώνουν τον κινητήρα.
Επίσης ξέρουν πως ένα καλό πρόσθετο (όπως το Polytron MTC) δίνει λύση.
Το Polytron, δε χάνει ιξώδες, δεν αφήνει τριβές (ακόμη και χωρίς σταγόνα λάδι).
Με χρήση του οι μεταλλικές επιφάνειες σκληραίνουν 25 φορές (καμία φθορά ούτε σε υπερθέρμανση).
Χαμηλότερη θερμοκρασία = λιγότερη κατανάλωση = αθόρυβος κινητήρας = λιγότερες επισκευές.
auto.accessories Team
Μιλήσαμε με στελέχη της εταιρείας που διαθέτει τα λιπαντικά Polytron στην Ελλάδα και μας μετέφεραν σημαντικά στοιχεία από την τεχνογνωσία τους για το πώς το συγκεκριμένο πρόσθετο λαδιού προστατεύει τον κινητήρα σε συνθήκες που τον καταπονούν (και εποχικά) όσο τίποτα άλλο (μιλάμε για καύσωνα και κυκλοφοριακή συμφόρηση).
Όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι πολύ υψηλή και το αυτοκίνητο βρίσκεται ακινητοποιημένο σε μποτιλιάρισμα, το σύστημα ψύξης πιέζεται στα όριά του. Ο αέρας που περνά από το ψυγείο νερού δεν επαρκεί για την αποβολή θερμότητας, ενώ και το ψυγείο του A/C επιβαρύνει περαιτέρω την κατάσταση. Αν το όχημα είναι παλιό ή ασυντήρητο, μπορεί να αρχίσει να χάνει νερό, οδηγώντας τελικά σε υπερθέρμανση.
Σε αυτήν την κατάσταση, το λάδι χάνει το ιξώδες του, γίνεται πιο αραιό και δεν μπορεί να λιπάνει και να ψύξει σωστά τον κινητήρα. Η θερμότητα προκαλεί διαστολή των μεταλλικών εξαρτημάτων πέρα από τα ανεκτά όρια, και μαζί με την ανεπαρκή λίπανση, οδηγεί σε υπερβολική τριβή και φθορά.
Το Polytron MTC όμως δημιουργεί ένα διαφορετικό σενάριο. Όσοι το χρησιμοποιούν παρατηρούν ότι ακόμη και όταν σηκώσουν το καπό σε ώρες αιχμής με υψηλές θερμοκρασίες, ο κινητήρας δεν αποπνέει εκείνη την ασφυκτική θερμότητα. Η λίπανση είναι πιο αποδοτική και η τριβή μειωμένη, με αποτέλεσμα λιγότερη εσωτερική θερμότητα. Το βεντιλατέρ λειτουργεί σπανιότερα και για μικρότερο χρονικό διάστημα, ενώ τα όργανα δείχνουν χαμηλότερη θερμοκρασία και υψηλότερη πίεση λαδιού, ακόμη και όταν ο κινητήρας δουλεύει υπό φορτίο.
Όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι πολύ υψηλή και το αυτοκίνητο βρίσκεται ακινητοποιημένο σε μποτιλιάρισμα, ο αέρας που περνά από το ψυγείο νερού δεν επαρκεί για την αποβολή θερμότητας, ενώ και το ψυγείο του A/C επιβαρύνει περαιτέρω την κατάσταση.