Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/1/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/1/2002

Υψηλή ποιότητα και εξαιρετική εργονομία

Τα χαρακτηριστικά και των δύο μοντέλων που γίνονται άμεσα αντιληπτά έχουν να κάνουν με την ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό αλλά και την προσεγμένη εργονομία. Στο ταμπλό αμφότερων των μοντέλων συναντάται μαλακό πλαστικό αλλά και σχεδίαση με καλή εργονομία. Στο ταμπλό του Corolla το μάτι "τραβάει" ο πίνακας των οργάνων με την τεχνολογία Optitron, που κάνει ιδιαίτερα ευδιάκριτες τις ενδείξεις. Το στοιχείο αυτό σε συνδυασμό με το υλικό που προσομοιάζει το αλουμίνιο και με το οποίο είναι επενδεδυμένη η κεντρική κονσόλα, δίνει το αισθητικό προβάδισμα στο Ιαπωνικό μοντέλο, που κατά βάση δεν ξεφεύγει σημαντικά από τα συντηρητικά πρότυπα του παρελθόντος αλλά και του Γερμανού ανταγωνιστή. Στο Opel Astra ο οδηγός θα βρει καλύτερη θέση οδήγησης χάρη στη ρύθμιση του τιμονιού εκτός από καθ' ύψος αλλά και ως προς την απόσταση από το σώμα του. Από εκεί και πέρα οι ρυθμίσεις του καθίσματος αλλά και η στήριξη που αυτό προσφέρει και στις δύο περιπτώσεις δεν αφήνουν περιθώρια για ουσιαστικές ενστάσεις.


Συντηρητικό σε σχεδίαση αλλά ποιοτικό και συνολικά αποδεκτό για την αισθητική του, το ταμπλό του Opel Astra αποτελείται από υλικά πολύ καλής ποιότητας με συναρμολόγηση ανάλογη που αποσοβεί τους τριγμούς.

Στο ταμπλό του νέου Corolla ο πίνακας οργάνων με την τεχνολογία Optitron κάνει την αισθητική διαφορά, σε συνδυασμό και με το πλαστικό σε απόχρωση αλουμινίου που συναντάται στην κεντρική κονσόλα.
Ο οδηγός του Opel Astra θα βρει την ιδανική γι' αυτόν θέση πιο εύκολα χάρη και στη ρύθμιση του τιμονιού κατά το διαμήκη άξονα.
Η καλή εργονομία στο εσωτερικό του πεντάθυρου Toyota Corolla θα ικανοποιήσει τον οδηγό σε κάθε περίπτωση.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Toyota Corolla 1,4 5d vs Opel Astra 1,4 5d
 
Nτέρμπι πρωτοπόρων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κορυφαία μηχανικά σύνολα 1,4 λίτρων
Υψηλή ποιότητα και εξαιρετική εργονομία
"Ισοπαλία" σε επίπεδο εσωτερικών χώρων
Βραχεία κεφαλή Corolla στο δρόμο
Η αξία του "νικημένου"...