Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/2/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/2/2002

Κοινός στόχος η πλήρης εκμετάλλευση χώρων

Το πίσω τμήμα του αμαξώματος του Ford Fusion παραπέμπει σε στέισον βάγκον όχημα. Τα κάθετα τοποθετημένα φωτιστικά σώματα στα άκρα του αμαξώματος, σε συνδυασμό με τη μεγάλη πόρτα του χώρου αποσκευών που ανοίγει από χαμηλά βελτιώνουν σημαντικά τη φόρτωση-εκφόρτωση μεγάλων αντικειμένων και των αποσκευών.
Η πίσω όψη του νέου Ford Fiesta είναι σχεδόν ίδια με του Fusion. Τα φωτιστικά σώματα έχουν ίδια σχεδίαση όπως και το πάνω τμήμα του χώρου αποσκευών. Η πόρτα του τελευταίου είναι μεγαλύτερη στο Fusion, καθώς ανοίγει από πιο χαμηλά. Από το πλάι οι διαφορές εντοπίζονται στα μεγαλύτερα παράθυρα του Fusion και τον πιο μακρύ πίσω πρόβολο του τελευταίου.
Τα κάθετα τοποθετημένα φωτιστικά σώματα στα άκρα του αμαξώματος αποτελούν κοινό χαρακτηριστικό μεταξύ του Concept M και του Corsa. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, στο εσωτερικό του μικρού πολυμορφικού οχήματος της Opel, θα υπάρχουν τέσσερα ξεχωριστά καθίσματα, κάτι που συνεπάγεται μεγάλη άνεση και ευρυχωρία για τους πίσω επιβάτες. Επίσης το Concept M θα διαθέτει μεγάλο χώρο αποσκευών για τις ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας, ενώ στο εσωτερικό του θα υπάρχουν πολλοί αποθηκευτικοί χώροι για μικροαντικείμενα.
Στο πίσω μέρος του πολυμορφικού Punto, τα φωτιστικά σώματα είναι κάθετα τοποθετημένα με διαφορετικό σχήμα από του χάτσμπακ Punto. Το μεγαλύτερο μήκος του αμαξώματος του Punto MPV θα εξασφαλίσει στους επιβάτες μεγαλύτερους χώρους, ενώ αυξημένος πιθανότατα θα είναι ο όγκος του χώρου αποσκευών. Οι πίσω πόρτες του πολυμορφικού Punto θα είναι συρόμενες όπως διακρίνεται από τη ράγα στο πίσω πλαϊνό τμήμα του αμαξώματος, για την πιο εύκολη επιβίβαση-αποβίβαση των επιβατών.
Το ταμπλό του Fusion συνδυάζει χαρακτηριστικά τόσο από το Mondeo όσο και από το νέο Fiesta. Οι τέσσερις στρογγυλοί αεραγωγοί, όπως και η βάση και το πάνω τμήμα του επιλογέα των ταχυτήτων, διαθέτουν δακτυλίους στο χρώμα του αλουμινίου. Η κεντρική κονσόλα είναι ίδια με του Fiesta, με τα χειριστήρια να βρίσκονται σε σωστές θέσεις και αποστάσεις από το σώμα του οδηγού. Χώροι για μικροαντικείμενα υπάρχουν στην κεντρική κονσόλα, στα πλαϊνά των θυρών και κάτω από τα εμπρός καθίσματα.
Οι αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις του Fusion έναντι του Fiesta εξασφαλίζουν στο πρώτο μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Οι πίσω επιβάτες, σύμφωνα με τη Ford, έχουν στη διάθεσή τους 34 χιλιοστά για τα γόνατα, ενώ το εσωτερικό πλάτος στο ύψος των ώμων είναι 1.325 χιλιοστά. Η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού αναδιπλώνεται πλήρως και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν τραπεζάκι. Ο χώρος αποσκευών του Fusion είναι επίπεδος και έχει χωρητικότητα 337 λίτρων.

 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 
 
Μικρά σε μέγεθος - Μεγάλα σε πρακτικότητα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κοινός στόχος η πλήρης εκμετάλλευση χώρων
Σύγχρονα μηχανικά σύνολα
"Κλασικές" λύσεις
Οι μελλοντικοί ανταγωνιστές