• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/4/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/4/2002

Πιο δυνατός και εύστροφος ο κινητήρας του King Cab 

Τα μηχανικά σύνολα των δύο επαγγελματικών οχημάτων είναι υπερτροφοδοτούμενα πετρελαιοκίνητα. Πιο δυνατό σύμφωνα με τις μετρήσεις των κατασκευαστών είναι το μοτέρ του Nissan το οποίο αποδίδει 31 ίππους και 44 Nm ροπής περισσότερα από αυτό του Hilux. Ο κινητήρας του King Cab παρουσιάζει καλύτερη ευστροφία και έχει περισσότερη δύναμη στις υψηλές στροφές από αυτόν του Hilux, ενώ αυτός του Toyota έχει ελαφρώς καλύτερο "τράβηγμα" κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. Ο θόρυβος που παράγουν και οι δύο πετρελαιοκινητήρες συνοδεύεται από το χαρακτηριστικό "κροτάλισμα", το οποίο δε θα ενοχλήσει τους επιβάτες σε ένα ταξίδι.



Ο κινητήρας του Nissan έχει αρκετή δύναμη στο μεγαλύτερο εύρος των στροφών λειτουργίας.


Το μοτέρ του Hilux έχει αρκετά αποθέματα ροπής κάτω από τις 2.000 σ.α.λ.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Nissan King Cab Navara 4x4 - Toyota Hilux 2,5 D4D 4x4
 
Επαγγελματικά ελεύθερου χρόνου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Πιο δυνατός και εύστροφος ο κινητήρας του King Cab
Μεγαλύτερος ο χώρος φόρτωσης του Nissan - Αίσθηση επιβατικού στο εσωτερικό του King Cab
Υψηλές δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου