Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/4/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/4/2001
"θηρίο" με τεχνολογία αιχμής και... εκρηκτικότητα 
Ο πλέον επιτυχημένος κινητήρας (Vortec) στην ιστορία της Chevrolet προσφέρει τις "υπηρεσίες" του και στη νέα Tahoe. Πρόκειται για ένα 8κύλινδρο σε διάταξη V μηχανικό σύνολο με ένα κεντρικά τοποθετημένο εκκεντροφόρο και μόνο 16 συνολικά βαλβίδες. Η τεχνολογία κατασκευής του είναι ιδιαίτερα σύγχρονη. Η τροφοδοσία καυσίμου γίνεται με σύστημα διαδοχικού ψεκασμού και με ηλεκτρονικό έλεγχο του σπινθήρα. Παράλληλα ένα σύστημα παρακολουθεί συνεχώς την ποιότητα και τη στάθμη του λαδιού, τη στάθμη του ψυκτικού υγρού και τις θερμοκρασίες που επικρατούν στο εσωτερικό του κινητήρα. Χάρη σε ένα βοηθητικό πρόγραμμα έκτακτης ανάγκης, ο κινητήρας μπορεί να λειτουργήσει εναλλάξ με τις συστοιχίες 4άρων κυλίνδρων έως ότου το όχημα οδηγηθεί προς επισκευή. Τα στοιχεία που στην πράξη "λαμβάνει" ο χρήστης είναι ένας ιδιαίτερα πολιτισμένος ήχος - γουργουρητό και τα αστείρευτα αποθέματα ροπής, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων είναι διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή. Οι επιδόσεις που προσφέρει ο κινητήρας στο... υπέρβαρο αμάξωμα είναι εξαιρετικές. Για να πειστεί κανείς, αρκεί να κοιτάξει τους χρόνους των εν κινήσει επιταχύνσεων που πολλοί ιδιοκτήτες σπορ αυτοκινήτων θα ζήλευαν. Το αυτόματο κιβώτιο 4άρων σχέσεων διαθέτει ομαλή λειτουργία και ανταποκρίνεται σχετικά άμεσα στις εντολές του οδηγού.
 


Ο κινητήρας των 5,3 λίτρων της Tahoe είναι τοποθετημένος κατά το διαμήκη άξονα, έχει 8 κυλίνδρους σε διάταξη V και αποδίδει 273 ίππους στις 5.200 σ.α.λ.
 

 Δοκιμη Chevrolet Tahoe
 XXXL!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Τεράστιοι χώροι - Μοναδική άνεση 
Ασφαλής συμπεριφορά 
"θηρίο" με τεχνολογία αιχμής και... εκρηκτικότητα