• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Περιοδικό - Θέματα αγοράς mtx

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/12/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/12/2002

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Honda Accord και Toyota Avensis απέναντι στον ανταγωνισμό
 

Οι δύο νέοι "σαμουράι"
 

Μέσα στο 2003 θα κάνουν την εμφάνισή τους και στην ελληνική αγορά δύο εντελώς νέα και αρκετά σημαντικά ιαπωνικά μοντέλα. Πρόκειται για το νέο Honda Accord και τη νέα γενιά του Toyota Avensis, τα οποία αναμένεται να διεκδικήσουν δυναμικά το χώρο που τους αναλογεί στη μεσαία κατηγορία. Τα μοντέλα με τα οποία θα βρεθούν αντιμέτωποι οι δύο νέοι "σαμουράι" παρουσιάζονται στις επόμενες σελίδες.

Ο ανταγωνισμός στη μεσαία οικογενειακή κατηγορία είναι ιδιαίτερα έντονος τον τελευταίο καιρό λόγω της εμφάνισης πολλών νέων και ισχυρών "παιχτών" που διεκδικούν με αξιώσεις το ενδιαφέρον των αγοραστών. Η κλιμάκωση της έντασης στην εν λόγω "μάχη" αναμένεται να συνεχιστεί και μέσα στο 2003 οπότε θα κάνουν την εμφάνισή τους δύο ακόμη μεσαία μοντέλα. Πρόκειται για δύο μοντέλα ιαπωνικών εταιρειών, το Honda Accord και το Toyota Avensis, τα οποία θα ξεκινήσουν τις πωλήσεις τους στην Ελλάδα τον προσεχή Απρίλιο. 
Το νέο Honda Accord παρουσιάστηκε το Σεπτέμβριο του 2002 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού και το βασικό χαρακτηριστικό του είναι η κομψή αλλά και αρκετά "επιθετική" σχεδίασή του, η οποία δείχνει να είναι πιο κοντά στα πρότυπα του Ευρωπαίου αγοραστή απ' ό,τι τα προηγούμενα χρόνια. Στο εμπρός μέρος κυριαρχούν τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα τα οποία βρίσκονται κάτω από ένα λεπτό και επίμηκες γυάλινο κάλυμμα ενώ η μάσκα με την έντονη γωνία στο κάτω μέρος της (ακριβώς πάνω από τον προφυλακτήρα) συμπληρώνει το "κακό" look του μοντέλου. Από την άλλη πλευρά, η νέα γενιά του Toyota Avensis είναι αναμφίβολα "φρέσκια" και μοντέρνα σε ό,τι αφορά τη σχεδίασή της (διατηρεί και πολλούς δεσμούς με υπάρχοντα μοντέλα της εταιρείας όπως το Corolla), είναι όμως σχετικά πιο συγκρατημένη σε σχέση με το μοντέλο της Honda. Κύριο γνώρισμα του νέου Toyota είναι οι καμπύλες γραμμές στο εμπρός και το πίσω μέρος καθώς και τα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα με τα ωοειδή κάτοπτρα. Το Honda Accord θα διατίθεται με κινητήρα 2,0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 155 ίππους ενώ θα υπάρχουν και εκδόσεις με κινητήρα 2,4 λίτρων χωρίς ακόμη να έχει καθοριστεί εάν θα εισάγονται στην Ελλάδα. Το νέο Avensis εμφανίζει πιο διευρυμένη βάση στον τομέα αυτό καθώς θα πωλείται με κινητήρες 1,6 και 1,8 λίτρων (110 και 129 ίππων αντίστοιχα) ενώ η κορυφαία έκδοση θα διαθέτει 2λιτρο κινητήρα με απόδοση 147 ίππων. Τα μοντέλα τα οποία θα κληθούν να αντιμετωπίσουν στην αγορά οι δύο νέοι "σαμουράι" είναι η Citroen C5 (5θυρη και Break), το Ford Mondeo (4d, 5d και SW), η Lancia Lybra (4d και SW), το Mazda 6 (4d, 5d και SW), το Nissan Primera (4d, 5d και SW), το Opel Vectra (4d και 5d), η Renault Laguna (5d και Estate) και το Volkswagen Passat (4d και Variant). H επιλογή των παραπάνω μοντέλων έγινε με κριτήριο το κόστος αγοράς και για το λόγο αυτό δεν συμπεριελήφθησαν μοντέλα όπως το Audi Α4 και η Σειρά 3 της BMW. Επίσης μοντέλα όπως το Seat Toledo, το Skoda Octavia, το Hyundai Elantra, τo Μitsubishi Carisma κ.α. δεν αναφέρονται είτε λόγω κόστους είτε λόγω διαφορετικού χαρακτήρα όπως η Alfa Romeo 156 η οποία έχει πολύ έντονα σπορ στοιχεία. Τέλος σχετικά με την γκάμα των εκδόσεων από πλευράς αμαξώματος να αναφέρουμε ότι η Toyota έχει παρουσιάσει ήδη και την πεντάθυρη καθώς και τη στέισον βάγκον εκδοχή του Avensis ενώ η Honda δεν θα διαθέτει 5θυρο Accord αλλά μόνο σεντάν και στέισον βάγκον. Η δεύτερη έκδοση λέγεται Tourer και συνδυάζει σπορτίφ εμφάνιση με μεγάλους χώρους. 



Η Tourer είναι η στέισον βάγκον έκδοση του νέου Accord και χαρακτηρίζεται από την κομψή εμφάνιση του αμαξώματος και τους μεγάλους χώρους εσωτερικά.


Εκτός από την τετράθυρη, το νέο Toyota Avensis θα διαθέτει πεντάθυρη αλλά και στέισον βάγκον έκδοση.


Tο πλαίσιο του νέου Honda Accord έχει αυξημένη ακαμψία και αναμένεται να προστατεύει αποτελεσματικά τους επιβάτες. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει έως και έξι αερόσακους εκ των οποίων οι δύο είναι κεφαλής τύπου κουρτίνας.

 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 
 Honda Accord και Toyota Avensis απέναντι στον ανταγωνισμό
 
Οι δύο νέοι "σαμουράι"
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
ΥΨΗΛΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Πολύ δύσκολη η "μάχη" στο εσωτερικό
Βελτιωμένοι οι χώροι σε Accord και Avensis
Ανταγωνιστικά μηχανικά σύνολα από Toyota και Honda

Πως ένα ιδιωτικό πάρκινγκ γίνεται «φρούριο»!

Πως λειτουργεί η εξάτμιση;

Γυάλισμα ή κέρωμα;

Hyundai Kona VS VW T-Roc

Η κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Tο Suzuki Ignis facelift;

Teaser του πρώτου ηλεκτρικού της Hyundai

Το εσωτερικό του πρώτου ηλεκτροκίνητου CUPRA

Νέο μοντέλο από την Opel

Όρια ταχύτητας: Δίνει κανείς σημασία;

Μήπως το «μικρό» μοτέρ δεν είναι το πιο έξυπνο;

Αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερες

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »