• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Περιοδικό - Θέματα αγοράς mtx

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/12/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/12/2002

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Honda Accord και Toyota Avensis απέναντι στον ανταγωνισμό
 

Οι δύο νέοι "σαμουράι"
 

Μέσα στο 2003 θα κάνουν την εμφάνισή τους και στην ελληνική αγορά δύο εντελώς νέα και αρκετά σημαντικά ιαπωνικά μοντέλα. Πρόκειται για το νέο Honda Accord και τη νέα γενιά του Toyota Avensis, τα οποία αναμένεται να διεκδικήσουν δυναμικά το χώρο που τους αναλογεί στη μεσαία κατηγορία. Τα μοντέλα με τα οποία θα βρεθούν αντιμέτωποι οι δύο νέοι "σαμουράι" παρουσιάζονται στις επόμενες σελίδες.

Ο ανταγωνισμός στη μεσαία οικογενειακή κατηγορία είναι ιδιαίτερα έντονος τον τελευταίο καιρό λόγω της εμφάνισης πολλών νέων και ισχυρών "παιχτών" που διεκδικούν με αξιώσεις το ενδιαφέρον των αγοραστών. Η κλιμάκωση της έντασης στην εν λόγω "μάχη" αναμένεται να συνεχιστεί και μέσα στο 2003 οπότε θα κάνουν την εμφάνισή τους δύο ακόμη μεσαία μοντέλα. Πρόκειται για δύο μοντέλα ιαπωνικών εταιρειών, το Honda Accord και το Toyota Avensis, τα οποία θα ξεκινήσουν τις πωλήσεις τους στην Ελλάδα τον προσεχή Απρίλιο. 
Το νέο Honda Accord παρουσιάστηκε το Σεπτέμβριο του 2002 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού και το βασικό χαρακτηριστικό του είναι η κομψή αλλά και αρκετά "επιθετική" σχεδίασή του, η οποία δείχνει να είναι πιο κοντά στα πρότυπα του Ευρωπαίου αγοραστή απ' ό,τι τα προηγούμενα χρόνια. Στο εμπρός μέρος κυριαρχούν τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα τα οποία βρίσκονται κάτω από ένα λεπτό και επίμηκες γυάλινο κάλυμμα ενώ η μάσκα με την έντονη γωνία στο κάτω μέρος της (ακριβώς πάνω από τον προφυλακτήρα) συμπληρώνει το "κακό" look του μοντέλου. Από την άλλη πλευρά, η νέα γενιά του Toyota Avensis είναι αναμφίβολα "φρέσκια" και μοντέρνα σε ό,τι αφορά τη σχεδίασή της (διατηρεί και πολλούς δεσμούς με υπάρχοντα μοντέλα της εταιρείας όπως το Corolla), είναι όμως σχετικά πιο συγκρατημένη σε σχέση με το μοντέλο της Honda. Κύριο γνώρισμα του νέου Toyota είναι οι καμπύλες γραμμές στο εμπρός και το πίσω μέρος καθώς και τα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα με τα ωοειδή κάτοπτρα. Το Honda Accord θα διατίθεται με κινητήρα 2,0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 155 ίππους ενώ θα υπάρχουν και εκδόσεις με κινητήρα 2,4 λίτρων χωρίς ακόμη να έχει καθοριστεί εάν θα εισάγονται στην Ελλάδα. Το νέο Avensis εμφανίζει πιο διευρυμένη βάση στον τομέα αυτό καθώς θα πωλείται με κινητήρες 1,6 και 1,8 λίτρων (110 και 129 ίππων αντίστοιχα) ενώ η κορυφαία έκδοση θα διαθέτει 2λιτρο κινητήρα με απόδοση 147 ίππων. Τα μοντέλα τα οποία θα κληθούν να αντιμετωπίσουν στην αγορά οι δύο νέοι "σαμουράι" είναι η Citroen C5 (5θυρη και Break), το Ford Mondeo (4d, 5d και SW), η Lancia Lybra (4d και SW), το Mazda 6 (4d, 5d και SW), το Nissan Primera (4d, 5d και SW), το Opel Vectra (4d και 5d), η Renault Laguna (5d και Estate) και το Volkswagen Passat (4d και Variant). H επιλογή των παραπάνω μοντέλων έγινε με κριτήριο το κόστος αγοράς και για το λόγο αυτό δεν συμπεριελήφθησαν μοντέλα όπως το Audi Α4 και η Σειρά 3 της BMW. Επίσης μοντέλα όπως το Seat Toledo, το Skoda Octavia, το Hyundai Elantra, τo Μitsubishi Carisma κ.α. δεν αναφέρονται είτε λόγω κόστους είτε λόγω διαφορετικού χαρακτήρα όπως η Alfa Romeo 156 η οποία έχει πολύ έντονα σπορ στοιχεία. Τέλος σχετικά με την γκάμα των εκδόσεων από πλευράς αμαξώματος να αναφέρουμε ότι η Toyota έχει παρουσιάσει ήδη και την πεντάθυρη καθώς και τη στέισον βάγκον εκδοχή του Avensis ενώ η Honda δεν θα διαθέτει 5θυρο Accord αλλά μόνο σεντάν και στέισον βάγκον. Η δεύτερη έκδοση λέγεται Tourer και συνδυάζει σπορτίφ εμφάνιση με μεγάλους χώρους. 



Η Tourer είναι η στέισον βάγκον έκδοση του νέου Accord και χαρακτηρίζεται από την κομψή εμφάνιση του αμαξώματος και τους μεγάλους χώρους εσωτερικά.


Εκτός από την τετράθυρη, το νέο Toyota Avensis θα διαθέτει πεντάθυρη αλλά και στέισον βάγκον έκδοση.


Tο πλαίσιο του νέου Honda Accord έχει αυξημένη ακαμψία και αναμένεται να προστατεύει αποτελεσματικά τους επιβάτες. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει έως και έξι αερόσακους εκ των οποίων οι δύο είναι κεφαλής τύπου κουρτίνας.

 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 
 Honda Accord και Toyota Avensis απέναντι στον ανταγωνισμό
 
Οι δύο νέοι "σαμουράι"
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
ΥΨΗΛΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Πολύ δύσκολη η "μάχη" στο εσωτερικό
Βελτιωμένοι οι χώροι σε Accord και Avensis
Ανταγωνιστικά μηχανικά σύνολα από Toyota και Honda

Τα μικρά με τον μικρότερο κύκλο στροφής

Aνανεωμένα Audi RS 5 Coupe & RS 5 Sportback

Nέο Suzuki Swift Extreme Concept

Πιστή στις παραδόσεις η νέα Mercedes S-Class

Η κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Νέο Renault Clio

Δύο υβριδικά Audi Q7 με έως 465 PS

Hyundai Tucson Vs Peugeot 3008 Vs VW Tiguan

Η «μαυροφορούσα» έκδοση του Velar

Στην πυρά 4 αυτοκίνητα της ΒIAMAΡ

Τι σου τη σπάει στο νέο σου αυτοκίνητο;

Πώς να κινηθεί το έρμο;

Toν κατάπιε η γη!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

NISSAN: X-Trail με φουλ χώρους & καλή τιμή

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

MITSUBISHI: Οδήγησε τα όλα & αγόρασε από 10.240€

RENAULT: Δωρεάν Χειμερινός Έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »