Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/12/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/12/2002

Ανταγωνιστικά μηχανικά σύνολα από Toyota και Honda

Mε δύο μηχανικά σύνολα βενζίνης αναμένεται να είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα το νέο Honda Accord. Πρόκειται για κινητήρες χωρητικότητας 2,0 και 2,4 λίτρων οι οποίοι υιοθετούν τεχνολογία i-VTEC (μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων) και αποδίδουν 155 και 190 ίππους αντίστοιχα. Αμφότεροι πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων που θα ισχύουν στην Ευρώπη από το 2005 ενώ σύμφωνα με τη Honda εμφανίζουν και πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Από την άλλη πλευρά το νέο Avensis αναμένεται να είναι πιο προσιτό καθώς η γκάμα του θα περιλαμβάνει τρία μηχανικά σύνολα με χωρητικότητα 1,6, 1,8 και 2,0 λίτρων. Τα τρία αυτά μοτέρ διαθέτουν επίσης μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (το σύστημα που υιοθετεί η Toyota ονομάζεται VVT-i) και η ισχύς τους ανέρχεται αντίστοιχα σε 110, 129 και 147 ίππους. Οι δύο πρώτοι κινητήρες αποτελούν εξελιγμένες εκδοχές των υπαρχόντων κινητήρων της Toyota με βελτιώσεις στους τομείς της απόκρισης στις μεσαίες στροφές και της κατανάλωσης καυσίμου. Ενδιαφέρον προκαλεί ο δίλιτρος κινητήρας ο οποίος διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού βενζίνης. Σύμφωνα με την Toyota οι εκπομπές ρύπων και η κατανάλωση καυσίμου βρίσκονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά αφορούν μόνο τις εκδόσεις με κινητήρες 1,8 και 2,0 λίτρων οι οποίες θα αποκτήσουν μεγάλο ενδιαφέρον μετά την κατάργηση των τεκμηρίων.


Η Citroen C5 διατίθεται με τρεις κινητήρες στα 1,8, 2,0 και 3,0 λίτρα αντίστοιχα.


Η γκάμα του Mondeo έχει τρία μηχανικά σύνολα 1,8 (φωτό), 2,0 και 3,0 λίτρων.


Η Lancia Lybra έχει κινητήρες 1,6, 1,8(φωτό) και 2,0 λίτρων.

Οι επιλογές σε ό,τι αφορά τους κινητήρες του Mazda 6 είναι δύο και έχουν κυβισμό 1,8 (φωτό) και 2,0 λίτρων.

Δύο κινητήρες στα 2,0 και 2,4 λίτρα αντίστοιχα θα εφοδιάζουν το νέο Honda Accord. Στη φωτό είναι ο δίλιτρος ο οποίος αποδίδει 155 ίππους.

Όλοι οι κινητήρες που θα εφοδιάζουν το νέο Avensis έχουν μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Οι χωρητικότητες είναι αντίστοιχα 1,6, 1,8 και 2,0 λίτρα με τις τιμές ισχύος να ανέρχονται σε 110, 129 και 147 ίππους αντίστοιχα.

Το Nissan Primera διατίθεται με τρεις κινητήρες 1,6, 1,8 και 2,0 λίτρων αντίστοιχα.

Το Opel Vectra διαθέτει μηχανικά σύνολα στα 1,6, 1,8, 2,2 και 3,2 λίτρα.

Οι κινητήρες της Laguna έχουν χωρητικότητα 1,6, 1,8 (φωτό), και 2,0 λίτρων.

Το Passat διαθέτει κινητήρες 1,6, 1,8, 2,0, 2,3 και 2,8 λίτρων με 102, 150, 115, 170 και 193 ίππους.

 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 
 Honda Accord και Toyota Avensis απέναντι στον ανταγωνισμό
 
Οι δύο νέοι "σαμουράι"
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
ΥΨΗΛΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Πολύ δύσκολη η "μάχη" στο εσωτερικό
Βελτιωμένοι οι χώροι σε Accord και Avensis
Ανταγωνιστικά μηχανικά σύνολα από Toyota και Honda