Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/2/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/2/2004
Test mtx
Ασύμμετρη "απειλή"
Στο δρόμο
Κορυφαίο στην άσφαλτο
Τόσο στην εθνική όσο και σε δρόμο με στροφές το Χ3 δείχνει ότι σχεδιάστηκε (επιτυχημένα) με γνώμονα να είναι γρήγορο, ευχάριστο και ασφαλές στην άσφαλτο.
Aπό τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του X3, ο οδηγός αντιλαμβάνεται ότι το πλαίσιο είναι ιδιαίτερα στιβαρό και άκαμπτο ενώ και οι αναρτήσεις είναι σφικτές (αρκετά περισσότερο απ' ό,τι θα περίμενε κανείς από ένα SUV ειδικά στην έκδοση της δοκιμής που διέθετε το "σπορ πακέτο"). Στον αυτοκινητόδρομο το όχημα είναι αξιοζήλευτα σταθερό σε υψηλές ταχύτητες και δεν επηρεάζεται από οδικές ανωμαλίες οι οποίες πάντως είναι αισθητές από πλευράς δονήσεων. Το σύστημα διεύθυνσης έχει ευχάριστη και σχετικά βαριά αίσθηση και μεταφέρει ακριβείς πληροφορίες (επιτρέποντας ανάλογα λεπτούς χειρισμούς) σε όλο το φάσμα των ταχυτήτων κίνησης, γεγονός που οφείλεται στην πολύ καλή εφαρμογή του συστήματος υδραυλικής και μεταβλητής υποβοήθησης (Servotronic). Σε δρόμο με στροφές, λόγω της ισχύος, ο οδηγός θα επιχειρήσει άμεσα να πιέσει το Χ3 και θα δικαιωθεί από την ουδέτερη οδική συμπεριφορά και τις περιορισμένες κλίσεις του αμαξώματος. Ακόμη και σε "φιδίσιες" ορεινές διαδρομές το συνεχώς μεταβαλλόμενο ποσοστό της ροπής που δέχεται κάθε άξονας αλλά και η σχεδόν τέλεια κατανομή του βάρους (51% εμπρός και 49% πίσω) εξασφαλίζουν ασφαλή και γρήγορα "περάσματα".Το DSC (σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και ευστάθειας) επεμβαίνει σε ελάχιστες και φυσικά πολύ ακραίες περιπτώσεις. Με ή χωρίς το DSC και σε ολισθηρό οδόστρωμα εμφανίζεται μια τάση υποστροφής η οποία εκμηδενίζεται ταχέως ενώ η πρόκληση υπερστροφής απαιτεί μεν απενεργοποίηση του DSC αλλά και αρκετή πίεση από τον οδηγό. Καλές εντυπώσεις αποκομίσαμε από τον επιλογέα του κιβωτίου και πολύ καλές από το σύστημα πέδησης. Τόσο στην εθνική όσο και σε δρόμο με στροφές το Χ3 δείχνει ότι σχεδιάστηκε (επιτυχημένα) με γνώμονα να είναι γρήγορο, ευχάριστο και ασφαλές στην άσφαλτο.
Καλές είναι οι δυνατότητες του Χ3 για εκτός δρόμου κίνηση με δεδομένο ότι σχεδιάστηκε για όχι συχνή χρήση στο χώμα.

Ο κεντρικός άξονας της μετάδοσης αποτελείται από δύο τμήματα σε παράλληλη θέση που συνδέονται μέσω μεταλλικού ιμάντα.

 
 ΒΜW X3 3,0
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Στο δρόμο