ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/3/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/3/2004
Πρώτη επαφή
Mercedes C-Class facelift
Η εποχή της ωριμότητας
Απόλυτα σταθερή σε κάθε περίπτωση η ανανεωμένη C-Class "εξουδετερώνει" εύκολα τις οδικές ανωμαλίες ενώ προσφέρει ευχάριστη αίσθηση στον οδηγό σε κάθε ταχύτητα κίνησης.
H C-Class ανανεώθηκε ελαφρώς σε ό,τι αφορά την αισθητική της και αρκετά σε ό,τι αφορά τον τομέα των μηχανικών μερών, τις διαθέσιμες εκδόσεις και τον εξοπλισμό της. Συνολικά η "baby -Benz" όπως την αποκαλούν από την αρχή της καριέρας της δείχνει πλέον πιο ώριμη από ποτέ.
Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα έχουν πιο έντονη λάμψη ενώ και ο προφυλακτήρας έιναι ανασχεδιασμένος και φέρει πιο σπορτίφ στοιχεία.
Η σειρά της Mercedes με τον εσωτερικό κωδικό 201 (ευρέως γνωστή ως 190 Ε) παρουσιάστηκε το 1983 και έθεσε τις βάσεις για τη δημιουργία μιας πρότασης η οποία πρόσφερε όλα τα χαρακτηριστικά της "Bysiness class α λα Mercedes" σε σχετικά μικρή συσκευασία. Το πάλαι ποτέ "μωρό" της Γερμανικής εταιρείας δε "δέχεται" πλέον αυτόν το χαρακτηρισμό και πώς θα μπορούσε άλλωστε, καθώς ειδικά η πιο πρόσφατη εκδοχή της C-Class έχει σημειώσει 1,26 εκατομμύρια πωλήσεις από το Μάιο του 2000 (όσο καμία άλλη -Class σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα) και αντιπροσωπεύει το 30% των πωλήσεων της Mercedes-Benz. Eύλογα η εταιρεία προχώρησε σε επεμβάσεις ανανέωσής της προκειμένου να διατηρήσει την ισχύ της στην αγορά. Ξεκινώντας από την εξωτερική σχεδίαση καθίσταται αμέσως σαφές ότι το σχήμα του αμαξώματος και η αισθητική δε διαταράχτηκαν απλώς με μικρές αλλαγές αλλά ενισχύθηκε η δυναμική εικόνα της C-Class ενώ η κομψότητα διατηρήθηκε στο έπακρο διαθέτοντας πλέον και ένα πιο "ραφιναρισμένο" look.Oι αλλαγές εντοπίζονται στον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα ο οποίος διαθέτει μεγαλύτερους αεραγωγούς, στη νέα μάσκα με τις τρεις και όχι τέσσερις οριζόντιες μπάρες (εναλλακτικά ανάλογα με την έκδοση τοποθετείται και κυψελοειδής μάσκα) και στα φωτιστικά σώματα τα οποία όπως και οι προβολείς ομίχλης διαθέτουν διαυγές κρύσταλλο χωρίς γραμμώσεις. Επιπλέον η τοποθέτηση φαρδύτερων ελαστικών στη βασική έκδοση και νέων πλαϊνών μαρσπιέ, ο αρκετά δυναμικός προφυλακτήρας στο πίσω μέρος και τα πίσω φωτιστικά σώματα με την πιο έντονη λάμψη συνθέτουν τη διακριτικά δυναμική και πάντα κομψή εμφάνιση του οχήματος. Στον τομέα των μηχανικών μερών η Mercedes-Benz προχώρησε σε νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, το σύστημα διεύθυνσης και το κιβώτιο έξι σχέσεων που διατίθεται ως στάνταρ. Από πλευράς κινητήρων η γκάμα διευρύνθηκε σε ό,τι αφορά τις τετράθυρες και στέισον βάγκον εκδόσεις οι οποίες πλέον εφοδιάζονται και με τον 1.800άρη κινητήρα Kompressor των 192 ίππων (έκδοση C 230) o οποίος ήταν διαθέσιμος μόνο με την Sports Coupe. Στην κορυφή των επιλογών από πλευράς ισχύος φιγουράρει η C 55 AMG, με κινητήρα 5,5 λίτρων απόδοσης 367 ίππων και δημιουργεί εύκολα την πιο σπορ έκδοση στην ιστορία της C-Class. Ένα πολύ σημαντικό γεγονός για την C-Class και την ελληνική αγορά είναι η διάθεση των ανανεωμένων οχημάτων με τιμές όμοιες με των απερχόμενων εκτός βέβαια από τις νέες τετράθυρες και στέισον βάγκον C 230 οι οποίες τιμώνται αντίστοιχα 39.800 και 42.000 ευρώ. Οι πωλήσεις ξεκινούν στα τέλη Απριλίου.




H ισχυρότερη
Η C 55 AMG είναι η ισχυρότερη από τις εκδόσεις της ανανεωμένης C-Class και από πλευράς εμφάνισης ξεχωρίζει από τις δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης, τα φαρδιά ελαστικά (μεγαλύτερης διάστασης στον πίσω άξονα) ενώ αισθητή όχι με την πρώτη ματιά είναι και η αύξηση του συνολικού μήκους κατά 80 χιλ.. Ολόκληρη η αύξηση αφορά το εμπρός μέρος προκειμένου να "χωρέσει" με άνεση το V8 θηρίο των 5,5 λίτρων και 367 ίππων (φωτό). Νέες ρυθμίσεις υπάρχουν στις αναρτήσεις για την έκδοση αυτή που αντικαθιστά την C 32 AMG. Στο δρόμο το όχημα είναι απόλυτα σταθερό, ελεγχόμενα υπερστροφικό με το ανασχεδιασμένο ESP στη θέση "OFF" αλλά και αξιοσημείωτα φιλικό παρά πλούτο από πλευράς ισχύος.

 
  Mercedes C-Class facelift
Εσωτερικό
Oδική Συμπεριφορά